Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goede avond!!

Ik ben de helft alweer vergeten wat ik heb gelezen, sorry..
    Ben ook helemaal op net als veel van jullie;)
    Ik ga lekker bankhangen, ik voelde me vandaag verder heerlijk op de moeheid na dan..
    Tot morgen! en slaap lekker voor straks!

x

2. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Trusten! Ik ga er vanavond ook eens vroeg in!

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wil ook naar bed!
    Nog een half uurtje, dan kan ik ze wakker maken voor de laatste fles. Daarna lekker naar bed en hopen dat mevrouwtje een beetje uitslaapt. :)

Slaap lekker meiden!

4. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    Hoi meiden,

Ik heb echt het gevoel alsof ik een vergiet ben. Ik heb echt alles ff bijgelezen maar weet niet meer wat het nou was.
    Weet alleen dat er goede echo's geweest zijn en zo, dat er een ziek dochtertje was (veel beterschap dus) en iets over misselijkheid.
    Daar heb ik gelukkig nog niet zo veel last van. Alleen het warm eten 's avonds kan me nie meer zo bekoren. Ontzettend honger hebben en dan na 3 happen al afknappen...blegh...dat zal nog wel weer beter worden hoop ik.
    Heb alleen wel ontzettend last van pijn in mijn onderrug en weet niet waar het vandaan komt. Het maakt ook niet uit of ik zit/lig of sta dus heel irri is het wel.
    Maar ik mag a.s. dinsdagmiddag al naar de HA voor mijn 1e echo (ben dan 6 wk en 1 dag) Hoef ik niet te wachten tot 24 dec. tot ik de 1e echo bij de VK krijg.
    Vind het wel super spannend hoor...pfff...kan me daar nu al weer druk over maken hihi. Maar ga dan iig ook ff vragen aan de HA hoe dat zit met de rugpijn en of ik daar wat tegen kan doen. Pfff want het doet wel ech pijn als ik eerlijk ben.

Genoeg geklaagd maar weer, Hoop dat het bij jullie ook allemaal lekker en goed gaat.

gr. Chelle

5. mamasan

mamasan Fanatiek lid

De pgb heb ik nodig voor begeleiding en dagopvang voor mijn zoontje.
    Vanwege zijn autisme heeft hij ontzettend veel hulp nodig, die ik niet altijd kan geven.
    De dagopvang is voor af en toe in het weekend en de vakanties.
    Aangezien zomaar een dagje weg niet kan, is er voor de kleintjes onder ander de zorgboerderij.
    Zo kan hij ook een leuk dagje weg, zonder te veel prikkels en spelen met andere kindjes, wat nu niet kan, omdat hij 'anders'is.
    Alleen het is heel kostbaar, 100,- of meer per 4 uur is geen uitzondering :(
    Daar is de pgb dus voor, maar ja de weg er naar toe is lang.
    Integrale vroeghulp is helaas de enige die ons er snel doorheen kan helpen, het kan wel via jeugdzorg, maar je zit met flinke wachtlijsten.
    En we hebben de begeleiding thuis keihard nodig, want het ventje raakt steeds verder in de knel met zichzelf.

Kikkert, spui het maar lekker hoor...
    Je bent echt niet de enige :)

6. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    Tis een hoop bureaucratische papierwinkel en rompslomp dat weet ik wel ja....pfff wat een gedoe meis. Dat zit je echt niet mee he!

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo wij zijn weer thuis!! Wat een schatje!!! Ik ben helemaal verliefd..
    Toen ik hem vast mocht houden begon ik te huilen haha, leuk hoor hormonen!! :)

Nu ga ik lekker slapen, tot morgen!!

8. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Chelle, die instanties zijn echt een drama :x

Nadeel je kunt niet zonder ze :(
    Op dat vlak zit het lekker tegen ja, bah.
    En dit is nog maar de pgb, er lopen nog meer van die bureaucratische aanvragen.

spannend trouwens, dinsdag al echo!
    Helpt een kruikje niet voor je rug?

Es, nog even geduld en je mag 24 uur lang gaan smelten :D

Meiden, ik ga ook mijn bed opzoeken, truste!

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    haha dat valt wel op dan ja. wel knap dat je dan toch gestopt ben met roken toch? ik heb nooit gerookt dus ik weet niet hoe dat gaat zeg maar al kan ik heel goed begrijpen dat t onwijs moeilijk moet wezen, wij moeten nog ff wacthen met vertellen. eerst maar aftellen naar de 1ste echo

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    haha ik kan begrijpen dat je je zo gefrustreerd voelt maar jeugdzorg staat er toch om bekend dat ze niet altijd even slim bezig zijn?... lijkt de belastingdienst wel:x

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    haha spui maar hoor. leef je uit. we weten hoe t voelt om soms ff je hart te kunnen luchten. net lukte me iets niet en ik was toch krtaf tegen mijn mannetje:$ wow ik begin toch wel last van de hormonen te krijgen hoor hahah

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    truste

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    je zal vast al in bed liggen maar slaap lekker en hopelijk gunt ze je morgen een uitslaap uurtje extra

14. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    klaag maar lekker hoor. als t oplucht haha. maar lekker hoor dat je eerder je echo kan krijgen... Ik wil ooook... maar nog ffies geduld. ik heb t ook in mijn rug. is inderdaad irritant maar misschien wordt je wel door gestuurd naar de fysio. of misschien wilt je mannetje je je wel masseren??;)

hier ook mijn avond eten na een paar happen opzij geschoven, smaakte niet en was al misselijk.

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    zo dat klinkt aardig heavy zeg. respect hoor hoe jullie ermee omgaan ookal moet je dat wel. hopelijk krijgen jullie t allemaal geregeld om hem die kans te geven.

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    slaap lekker

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    haha die hormonen maken t er niet makkelijker op he. wel leuk dat je m ff mocht vasthouden. kun je alvast een beetje oefenen;)

18. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    en toen was ik weer bij mezelf aan belandt dus meiden ik ga ook mijn bedje opzoeken. slaap ekker allemaal en tot morgen weer

19. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    goedemorgen dames,

@ es09, super he, zo'n kleine frummel,,nog eventjes geduld en dan......
    @ mamasan, ik krijg helaas maar al te vaak mee te maken op school met al die verschrikkelijke instanties. Het is helaas nie anders. En een kruikje is miss wel een idee. Al moet ik zeggen dat mijn elektrische deken het ook wel goed doet, alleen heb ik daar 's ochtends als ik opsta niks meer aan.
    @ stoppen met roken, dat heb ik 9 mnd geleden al gedaan toen we besloten voor een beebje te gaan dus die hype is al wel weggezakt bij ons.
    @ susanne85, helemaal geweldig zoals jij iedereen quote....ik wilde dat ik dat bij kon houden, maar mijn vergiet (ipv hersens) laten dat ff niet toe volgens mij. hihi.

Nou een hele fijne dag samen en tot laterrrrrrrrr

Chelle

20. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    susanne
    goed idee :p ik ga tegen mijn mannetje zeggen dat ze een eigen clubje kunnen opzetten hahah denk datie het niet zo grappig vind :D

En ik heb het ook echt met avondeten. Ik eet vaak bij mijn schoonouders op dit moment, in januari krijgen we pas de sleutel. Gisteravond rook ik het boven al dus hield het met moeite in want ga maar is uitleggen dat je 2 uur daarvoor nog stierf van de honger en 2 broodjes opat en bij het avondeten niks. Dus ik heb een klein beetje opgeschept, maar dat viel zelfs al op. Wil het nog een paar weekjes geheim houden als dat lukt tenminste :D

Want als ik ook ga knuffelen met de wc pot word het een stuk lastiger :D

Deel Deze Pagina