goedemorgen allemaal!! Nieuwe meiden gefeliciteerd en welkom!! Meiden met goede echo's ook gefeliciteerd Meiden die nog wachten op de echo's heel veel suc6 En voor de zieken onder ons heel veel beterschap. Fijne dag vandaag!!
Hoi meiden, hoe is het met iedereen? Ik krijg zo moeders voor moeders op bezoek. Zijn jullie ook zo ontzettend moe? Ik kan mijn bed gewoon niet uitkomen smorgens, wou me al ziekmelden van de week, zo moe haha. Verder veel last van onderrug, al paar weken. Pff wat duurt het wachten op die 1 e echo toch lang, echt verschrikkelijk. Ik denk alleen maar daaraan. xxxx
@nieuwe moeders, welkom!! Word gezellig druk hiero, leuk! @Mamasan, en dan is het nog wel de week van de jeugdzorg :x Sterkte hoor meis @Angel74, O wat vind ik dat stoer zeg dat je zelf tattoo's zet! Ikke willuh ook @Rest, ben het allemaal alweer vergeten, solly! @Hier, vanmorgen enorme steken links onderin, bijna bij mijn lies. Helemaal paniekerig, ga ik naar de wc schijn ik alleen maar verschrikkelijk te hebben moeten kakken, want nu nergens meer last van hahaha Waar iemand al niet van in paniek kan raken he... Verder nog niet misselijk of iets dergelijks, echt relaxed.. Vanavond sinterklaas bij ons met collega's van vriendlief, gezelli! Vanmiddag vrij, maar hoop dingen doen.. Cadeautjes kopen, bloed prikken (eng ) boodschappen doen, zelf worstenbroodjes maken etc etc, maar komt goed! Fijne dag allemaal!!
het moe zijn herken ik zeker, kan een gat in de dag slapen. En heb ook al toe willen geven aan thuisblijven van mijn werk maar met verschillende verplichtingen kan dat moeilijk. Ik zal wel blij zijn als het weekend is. Hoef ik niet om 6.30 op te staan!!
Ik was nog aan het bijlezen Maar het gaat opeens best goed met haar, snap er niks van. Gisterenavond laat had ze 41 graden koorts, was behoorlijk in paniek maar volgens de hap is dat geen reden tot paniek. En vanmorgen was het opeens weg! Anders hadden we vandaag naar het zkh gemoeten. Ze speelt nu iig weer een beetje... Heb wel een beetje bijgelezen, Manoni gefeliciteerd met je mooi echo! Riep ik gisteren nog dat ik nog geen last heb van een opgezette buik, zag ik gisteravond toch echt een zwangere buik bij mezelf! Vind het nog niet echt mooi hoor, mijn buik is nog wat slap van het afvallen en nu lijkt het gewoon een vetrol! Kom ik er ook gewoon mee weg als ik zeg dat ik teveel gesnoept heb, hahaha! Mamasan, sterkte met de instanties! Als het eenmaal voor elkaar is heb je het ook geregeld toch! Kan je wel meteen bij de zorgboerderij terecht?
Haai meiden, Vanmorgen naar de arts geweest. En het hele 'project baby' gaat nu beginnen Vanmorgen is er bloed afgenomen, daarmee krijgen we een zwangerschapsverklaring. Die heb je dan weer nodig voor je verzekering en voor verdere doorverwijzingen. Vanavond krijgen we 'de resultaten' binnen Als de verklaring binnen is kan ik een afspraak maken met de sage femme, maar voor mij heeft dat weinig zin omdat ik ĆØn ga verhuizen (en hier dus niet zal blijven) ĆØn altijd bij de gyn onder controle ben geweest. De echo is hier normaal gesproken tussen de 12 en 16 weken, maar dat moet ik dus bij de sage femme navragen, want vanwege mijn wat gecompliceerde babyverleden lijklt me dat een beetje laat... ik begreep wel dat ze hier iedere maand bloedonderzoek doen en zelfs iedere maand een vaginaal onderzoek Daar zie ik het nut ook niet zo van in, maarja. We zien het wel. Liefs Elea
Fijn guppie dat het wat beter met haar gaat! 41 graden koorts joh, da's wel even schrikken zeg! Nu maar hopen dat het ergste voorbij is dan he en ze weer lekker opknapt. Liefs Elea
Goeiemorgen meiden! Lekker geslapen allemaal? En nog leuke plannen voor vandaag of de rest van 't weekend? Hier niet zo lekker geslapen. Voel me grieperig. Verkouden/keelpijn. Straks boodschappen doen met mams en daarna naar een vriendinnetje. Ben er inmiddels achter dat ziek zijn niet meer kan als je een baby hebt. Ga vanmiddag proberen te reageren hoor! kus
Gelukkig is je meissie weer wat beter is ook wat beter voor je gemoedsrust elea leuk dat het hele baby project nu gaat beginnen!!! ik mag pas 2 dec voor een intake en dan word er een afspraak gemaakt voor een echo ik moet dus nog even geduld hebben
haha elea ik moet een beetje om je lachen, project baby! en zo laat een echo joh, ik dacht dat ze daar zo scheutig mee waren in Frankrijk! Nancy, idd oplichting! Mijn man kwam echt de kamer in stuiteren vanmorgen "ze voelt niet warm ze voelt niet warm". Heb Ymke net ook even in bad gedaan, ze stonk echt verschrikkelijk en had ook nog zo'n vieze lekkende poepluier gehad. Dat frist wel op, maar ook uitputtend natuurlijk. Ze ligt nu even bij te komen op de bank. Ik ga haar zo even in de kinderwagen hijsen, frisse lucht is ook wel lekker en dan kan ik eindelijk wat boodschapjes doen! Stephanie, beterschap! Ik hoop voor je dat evt griep niet doorzet! Heb de sinterklaascadeaus dit jaar maar besteld, wel zo makkelijk! Wat geven jullie aan je kindjes? Ymke krijgt de supermarkt van duplo en de little people kerststal. Verder nog wat kleine dingetjes...
goede morgend dames! ben echt goed ziek,ga dus lekker op de bank met men laptop. Heb gelezen dat het met guppie's dochtertje al beter gaat. En ook dat stephanie ook ziek is...kunnen we samen uitzieken. En Elea,zo lang wachten op je echo pff weet niet of dat zo goed is idd. Mss toch maar een vroegere echo vragen. Heb ik ook gedaan hoor,en heb zelfs geen babyverleden ofzo. Voor iedereen een hele dikke knuffel!
Goedemorgen!!!! owww ik ben helemaal aan het stuiteren!! nog 4 dagen!! haha!! Ik heb nog nooit gehoopt dat een weekend snel voorbij was.. maar nu wel @ de zieke: Beterschap!!!
Goedemorgen dames.. Sorry niet alles bijgelezen. Voel me behoorlijk beroerd. Vannacht weer niet geslapen van de misselijkheid, dus nu en misselijk en moe.. !! Manny Gezellig jij ook hier !! Mamasan: Ooh jeetje zeg, autisme is heftig!! Ik hoop voor jullie dat je snel hulp krijgt. Bureaucratisch gedoe hiero altijd !!!
lieve meiden, ik ga ook bij jullie aansluiten als juli mama. En Elea ik woon in Parijs dus kunnen we wellicht wat aan elkaar hebben. Ik moet mij donderdag al inschrijven bij het ziekenhuis. en ik heb donderdag een echo. Deze krijg ik zo vroeg omdat ik al een miskraam heb gehad. maar de vorige keer hebik hem ook zo vroeg gekregen, wellicht gewoon vragen bij de gyn, misschien geeft ie wel een doorverwijzing. ik voel me erg goed. wel pijnlijke borsten en ongelooflijk moe. geen zin in warm eten. Ik voel me beter en heb meer symptonen dan de vorige keer. hoop dat dat een goed teken is. Hoewel ik vandaag me ineens heel veel zorgen begin te maken. volgende week een echo, stel dat het een leeg vriuchtzakje is of dat het hartje niet klopt. ik word het gek hier langzaam. wachten wachten. vorige keer is het ook rond deze dagen fout gegaan. ik wil geen negatieve gevoelens krijgen, want denk de hele tijd dat dat moederinstinct is en dat het dan dus toch fout gaat. zolang ik me goed voel denk ik dat het ook goed gaat. WWHHRRRUUURRRR
Ladiezz, goedemorgen! Elea, balen dat je zo misselijk bent.. Sterkte. En ook balen dat je zo lang op die echo moet wachten, tussen 12 en 16 weken?? Dan is het al te laat voor de combitest, doen ze die dan niet in Fr? Sam: welkom en ook voor jou sterkte met de misselijkheid! Es: wat hou je die lijsten toch goed bij! Even een complimentje!! Want het zal je best heel wat tijd kosten!! Dank! Petatje: beterschap!! Manonie: gefeli met het kloppende hartje, wat een opluchting! Mamasan: ik denk aan je. wat een toestand, al die zorgjes en gedoe met instanties, terwijl je ondertussen een mensje aan het maken bent, wat ook veel energie kost! Succes met alles!! Guppie, wat fijn dat het beter gaat met je dochtertje. En slim dat je de Sint inkopen online doet, ga ik denk ik ook doen! Dat van die vetrol herken ik helaas, haha. Denk dat mensen nu denken dat ik eens wat beter op mijn lijn moet letten... Allen: ik lees dat iedereen zo'n beetje kapot is... Heerlijk he, dat we zo lekker tegen elkaar kunnen klagen! Ik ben ook zo moe gaaaap. Nou moet nu weer aan de slag, helaas. Tot later, Satori
Welkom Hansje. Ik herken wat je zegt heel goed!!! Als je eenmaal een mk hebt gehad is die eerstte echo gewoon een hell om op te wachten. Gelukkig heeft mn man een voorspellend goed voorgevoel en tot nu toe heeft dat voorgevoel altijd gelijk gehad !! Moet zeggen dat mij dat wel wat rust geeft!!
@guppie: fijn dat je dochtertje niet meer zoveel koorts heeft. hopelijk gaat ze nu zo vooruit en wordt ze snel weer de oude. is voor jullie als ouders ook een stuk rust. @ ego. voel me redelijk tot nu toe, visite afgebeld voor vant weekend. bah. maar als het goed is ben ik zondag of maandag niet meer besmettelijk. bedankt voor de beterschapswensen.