Juli 2010 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by mamadelief3, Oct 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    @ Satori! Dank je wel voor het complimentje.. lief van je
    En ja er gaat wel een hoop tijd inzitten, maar ik vind het ook erg leuk om te doen hoor ;)

Ik heb Hansje al een pb gestuurd, zodat ze straks ook op de lijst kan ;)

2. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Hey wat leuk Hansje! Allereerst gefeliciteerd!!!!Ik ga eind december naar de omgeving Parijs verhuizen (Yvelines). Kunnen we een keer op de koffie ;)
    Wat is die onzekerheid toch naar he, het niet weten en die angst. Pffff... Gelukkig mag je vroeg voor de echo dan!

liefs Elea

3. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Fijn dat je in ieder geval redelijk volet. Ik hoop dat je snel weer helemaal de oude bent.

4. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

Feb 3, 2009
    921
    0
    16

ik neem aan dat pb een persoonlijk bericht is, maar ik zie niets? is het goed gegaan?:(

5. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    @ Petatje ook jij natuurlijk beterschap meid!

@ Satori, ik weet het ook niet hoor, dit is wat de huisarts zei. Misschien zegt de sage femme of gynéco wel wat anders, zou zomaar kunnen. Mij leek het ook wat laat hoor. Zal idd eens vragen over die combitest. In welke week moet dat normaal dam (heb ik de eerste 2 keer niet gehad)

@Es09 ik duim voor je dat dit een snel weekend wordt :D En idd ook van hier de duimen omhoog voor je mooie lijsten!

@ ikke... Vanmorgen weer flink boven de pot gehangen en zit nu nog even een halve zak barbecuechips weg te werken met cola. :$ En het smaakt me nog ook...:) Ik snap echt niks van mezelf... Zal vast niet het beste regime zijn, maar wonder boven wonder houd ik dat dan weer wel binnen en die boterham van vanmorgen vloog er net zo hard weer uit :(

Liefs Elea

6. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja hij is verstuurd... als het goed is zie je bovenaan deze pagina je naam staan en daaronder 1 melding als je daarop klikt zie je je persoonlijk bericht :)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou dan maar aan de chips :D !! Jummie :D !!

8. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    bedankt voor je complimentje. :) ik doe mijn best om alles bij te houden en overal op te reageren. mijn hersenen zijn helaas noit meer geworden zoals ze waren voor de zwangerschap van Nikita. dus ik heb ermee leren leven en dat is ook de reden dat ik alles quote hihi

9. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    haha ik zie onze mannen al gaan achter een 2de pc of laptop op de bank. hun klagend over ons en wij maar de grootste lol met elkaar:D knap hoor dat je t gehaim kan houden. mijn moeder wil ik t nog lang niet zeggen maar dat heeft met mijn stiefvader te maken. dus daar wacht ik nog ff mee tot t niet anders kan. mijn schoonouders krijgen t(zoals je misschien al wist) op sinterklaas avond te horen, met hun is mijn band ook niet de sterkste maar wel rede3lijk te noemen en soms moet ik me echt inhouden m niet in de auto te springen en naar Tilburg te crossen om t niet alsnog eerder te verklappen. :)

hopelijk bijlt t knuffelen met de wcpot jou ook bespaard. bij mij begint de misselijkheid weer langzaam omhoog te komen. dus ik heb in die 5 weken tijd al meer misselijkheid gehad als met nikita;)

10. Satori

Satori Lid

Oct 26, 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elea: Ik kreeg de combitest bij mijn dochtertje met 12 weken. Maar het is geen noodzaak natuurlijk, je kan ook besluiten die test niet te doen, ken er genoeg die het niet willen. Ligt een beetje aan je leeftijd etc. Vraag het idd maar aan de experts, die weten het vast veel beter!

11. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    oh spannend moeders voor moeders.
    ik ben ook zo vreselijk moe maar mt een kleine dreumes in huis moet ik mijn bedje wel uitkomen. ik ben dan ook blij als mijn man savonds thuis komt en t van mij over neemt.

wanneer heb ij je 1e echo??

12. Elisa1234

Elisa1234 Lid

Nov 20, 2009
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hier meldt zich nog een juli 2010 mama...!
    Gisteren een testje gedaan en hartstikke positief. Vandaag voor de zekerheid nog één gedaan en ja weer positief.

Ik leef nog een beetje in een roes en kan het nog niet goed bevatten. Maar ik sluit me heel graag aan bij dit forum!

Groetjes, Elisa

13. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    haha ik herken je paniekerige gevoel. had ik dus gisteren. oh wat was ik bang om bloed te zien op t wcpapiertje. maar gelukkig was t een andere reden van die kramp. sinterklaas leu leuk. mijn man heeft maar 2 collegas en dat zijn zijn bazen(hij heeft er 2) en daar gaan we dus geen sinterklaas mee vieren. bloedprikken moet ik ook nog aan geloven. vondt t toen ook zo eng met nikita maar t viel harstikke mee. dus komt helemaal goed meis en voor je t weet is t zo voorbij en loop je weer de deur uit

14. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    oh wat goed meis om te horen dat t met je dochtertje weer beter gaat. sta er maar niet raar van te kijken als ze in ene onder de bultje zit. ;) klinkt als t ziekte beeld dat ik met nikita heb gehad. en die buik die wordt alleen maar dikker hoor. misschien is t nu niet zo mooi(vindt je zelf) maar over een paar weken is ie al veel mooier hoor haha;)

15. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    spannend hoor met de resultaten. laat je t wel weten als ze binnen zijn of hou je t voor jezelf?? maar iedere maand bloed en vaginaal onderzoek? :$ wow e zal t maar krijgen zeg. waarom is dat dan?

16. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    hey jeetje knap maar snel op dan meis. en nee als mama kun je echt niet ziek zijn. best lastig he....veel plezier bij je vriendin

17. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    haha moeten we samen geduld hebben. ik moet 17dec voor een intake

18. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    beterschap voor jou ook. hopelijk knap je snel op

19. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    en dan krijg je je echo? van mij mag t weekend ook wel voobij vliegen hoor dus kom maar op hihi

20. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Yep, dan heb ik de echo!! :):)

Share This Page