Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caraemma

Caraemma Lid

4 jun 2008
    71
    0
    0
    Groningen
    Gefeliciteerd alle nieuwe mama's!

Jullie gaan mij te hard om bij te kunnen houden, ga dus ook niet proberen te reageren..

Hier: alles ok. Nog steeds niet misselijk, ik hoop dat dat zo blijft net als bij de eerste. Wel moe, en ik droom veel heftiger. Hebben jullie dat laatste ook?

Combinatietest: gaan wij wel doen, wil het graag weten als er iets ernstigs aan de hand is, kunnen dan altijd nog beslissen wat we willen doen.

MvM komt maandag langs, heb dat bij de eerste ook gedaan. Geeft een fijn gevoel iets te kunnen doen voor degenen die minder makkelijk zwanger worden.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat niet is kan nog komen. Ben nu sinds een week zo misselijk als nu... En bij de eerste nergens last van...

3. mamasan

mamasan Fanatiek lid

zoooow wat kunnen jullie kletsen zeg :D

Moest even 8/9 pagina's bijlezen.

Djaar, ik snap het wel hoor, maar zou het leuk vinden als je toch af en toe ff binnen komt vallen!

Hansje, welkom en feli!

Alle zieken beterschap!

Hier vandaag voor het eerst misselijk uit bed gekomen baaah..
    Maar was ook nog doodmoe, dus dat zal er wel mee te maken hebben.

mvm mama's, oooh toch weer leuk zo'n posi test :D

Es, ik zou het ook gewoon op die website van come 2me houden, is zo te vinden en scheelt bergen werk.

Heb wel vreselijk gelachen om een paar dames.....om het ontbijt :D
    Moet bekennen dat toen de misselijkheid gezakt was, ik enorme zin had in een pizza hawai :)

Er vroeg iemand nog naar de zorgboerderij....
    Gelukkig daar geen wachttijden :)
    Je kan per week en per dagdeel online inschrijven.
    Straks ook wel lekker als ik op het eind loop, kan mama even bijtanken.

ships..er was nog het een en ander gevraagd, maar ben het kwijt :(

Ff aan de mama's die al een kindje hebben...
    Mijn kleine man is weer begonnen met tanden gejengel en hij heeft al 2 ondertandjes.
    Dus ik boven kijken, maar daar is het kaakje rustig, alleen onder zag ik al wel de tandjes onder het tandvlees staan.
    Heeft mijn knulletje nou eigenwijze tandjes, eerst alles onder door, of komt het vaker voor?

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kan wel verschillend zijn hoor. Meisje van onze gastouder die had op een gegeven moment onder tandjes en 2 bovenste hoektandjes, was net zo'n vampiertje ;) En het is goed gekomen :D

5. mamasan

mamasan Fanatiek lid

jullie schrijven sneller dan ik kan reageren :D

combitest, wij doen hem niet!

Heftig dromen is bekend, vooral ook errug vreemd.

Een vampiertje :D geef mij dan maar 4 ondertandjes.

Wij krijgen trouwens ineens allemaal kadootjes van bleu band :(
    2 weken geleden een broodtrommel voor de oudste en nu komt net het eerste broodbordje voor de kleinste binnen.
    Wel erg leuk hoor, maar waar het vandaan komt?

6. Die periode ben ik al voorbij dat tandjes doorkomen, justin is op een leeftijd dat hij aan het wisselen is hahaha

7. ik ga ff een uurtje plat, ben echt moe :(

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ahhh mijn moppie net op msn vanaf zijn werk... hij komt eerder naar huis ..:) Kunnen we ff lekker met de hond het strand op, ff uitwaaien lekker lopen in de kou.. Vind ik heeeeeerlijk.
    In de zomer haat in het strand, maar in de herfst en winter ben ik er vaak te vinden met de hond :D En het geluk dat wij er 10 min vandaan wonen, het echte grote strand.. wat een lucky me!! :)

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Ello ladies,
    mmm, ik vindt het wel leuk om steeds in te loggen en weer wat leuks te lezen. Maar idd het gaat wel snel.

Djaar, hopelijk kom je af en toe ff melden hoe het gaat. Joh de nieuwigheid gaat er direct bij iedereen af en dan wordt er weer heel wat minder getypt. Ff uitzitten!

Es, ik geef je groot gelijk, lekker op de site doen. De hele dag lijstjes terugzoeken en aanpassen, bleuh! En ladies ik ben ook altijd bereikbaar voor info voor op de site!

Visjes: gefeli met je goeie echo!

Nou en de rest ben ik dus alweer kwijt.. Haha. Oja dank voor de felicitaties voor de jarigen in mijn omgeving, het zijn er een hoop, nov is topdrukte in mijn familie! Ik hou nauwelijks geld over voor sinterklaas.

Dan ga ik maar weer :) xxx Sue

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Es have fun, ikke is jaloers! Ach kan altijd naar het bos :).

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja ben er ook wel even aan toe om eruit te gaan.. zit me thuis alleen maar op te vreten!!
    Aan de ene kant ben ik superrrr blij en aan de andere kant ben ik superrr onzeker.. over 4 dagen de echo en hoe dichterbij hij komt hoe spannender ik het ga vinden, is het wel goed daarbinnen? gaat alles wel goed enz..
    wordt gek van mezelf...

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Herkenbaar Es!! En hier een die ook megajaloers is nu!! :D !! Heerlijk met de honden het strand op!!! Helaas hier geen strand, wel bossen ;)!!

13. Caraemma

Caraemma Lid

4 jun 2008
    71
    0
    0
    Groningen
    Oei, hopelijk is dit geen voorbode voor mij :). Heb je er erg last van of is het alleen 's ochtends een beetje?

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik heb het vooral s nachts... Waardoor ik dus slecht slaap en nog moeier ben dan normaal bij zwangerschap.. Heel vervelend.. Maar ben de hele dag door ook wel misselijk.. Als ik te laat iets eet, maar ook als ik heb gegeten ;) .. Heel fijn dus ... bleagh..

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    ja ik droom ook veel heftiger en ook heel raar:(
    wij gaan geen combi test doen want mijn leeftijdsgroep komt er niet voor in aanmerking.

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    ik ban vandaag nog niet echt misselijk geweest:( ik begin ook meteen te twijfelen of t wel okay is allemaal bij mij in men buik:) bij nikita had ik trouwens ook nergens last van

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wij ook niet trouwens..

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA je lijkt mij wel met je onzekere gedoe :D !!

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    nikita haar tandjes zijn ook op een rare volgorde aan t doorkomen. ze heeft onder de 2 voortandjes al. boven de 4 voorste ook en nou is haar eerste kiesje boven aan t doorkomen:( aol met al. vage volgorde want ik denk dat ook elk ander kindje een andere volgorde heeft in zijn o haar mondje

20. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    lekker he t strand. in de zomer kom ik er altijd in de avond en in de winter ook vaak want manlief heeft de auto.
    ik zelf woon ook op 10 min afstand van tstrand alleen is dat bij bergen en egmond aan zee

Deel Deze Pagina