haha herkenbaar es die onzekerheid, wat ik net al schreef ben ik vandaag nog niet misselijk geweest waardoor ik me nu druk loop te maken of t allemaal wel nog okay is
erg he zou willen dat ik zelf al naar t hartje kon luisteren dan had ik meteen dat ding op mijn buik gezet om te luisteren of t wel goed klopt haha
Ja of een loerluikje Maar goed.. m'n vk zou wel zegggen: T enige wat je kunt en moet doen is broeden nu !! Nou ik ga Jildou even in bed doen en zelf ook even liggen !!
Meiden, ik ben opeens ook weer een beetje onzeker. Week voor nod deden mijn tepels beetje zeer, waren ook vaak hard, en nu lijkt dat wel minder, hebben meer dit? pff word gek van mezelf xxxx
haha jep ook last van. eerst zere borsten. en nu niet meer.. mijn man belde mij net op en ik vertelde dat ik al de hele dag niet meer misselijk was en ik dus best onzeker was geworden daardoor. en hij verklaarde me voor gek hij zegt .. t gaat heus wel goed hoor want bij nikita is t toch ook goed gegaan?? ja hallo maar dat wilt niet zeggen dat de 2de ook meteen goed gaat toch?? ik weet ook niet of t normaal is dat meteen de klachten zomaar vanuit t niets verdwijnen
susanne, die van mij is niet de enige met een merkwaardige volgorde... Loerluikje, die is leuk Naar onzeker zijn we allemaal volgens mij wel met vlagen... Vind wel, hoe dichter bij de echo,hoe erger... Mag ik ff skippen naar dinsdag Eline, kwaaltjes zijn niet elke dag even sterk hoor.. Soms heb ik dagen geen last van mijn boobs en dan ineens weer een dag of 2 constant een stuwgevoel. Hmmmz, hartje luisteren, ik kan het vanaaf eens proberen... Het apparaat ligt er toch en batterijen heb ik vast ook nog wel. Ben wel aagje of het al wil lukken
ja loerluikje zou handig zijn he haha. maar t is dus normaal dat bij mij dus de misselijkheid vandaag minder is al gisteren bijvoorbeeld? ik heb ook nog steeds die doptone liggen van mijn vorige zwangerschap. alleen kan ik er nu nog niet naar luisteren want ben nog maar net 4w+3d dus hoe dan ook. ik moet geduld hebben. zou t liefst ook meteen de komende week en 6 dagen skippen en dat t dan in ene 18.30 is op 3 dec echt die onzekerheid is gewoon killing
Hihi van mij hoeft het niet zo snel 3 dec te worden hoor !! (word ik 25 ) !! Ik kan jullie 1 ding vertellen: Het wel of niet hebben van symptomen zegt niets over of het goed gaat met de zwangerschap. Ik was de eerste keer misselijk en moe en toch ging dat niet goed. Bij Jildou weinig kwalen en ze is echt gekomen hoor !! En nu weer wel misselijk en zag er maandag iig erg goed uit !! Dus ja.. T zegt allemaal niets.. Hier helaas geen slaapje kunnen doen.. Lag net te slapen, begon Jildou te huilen.. Hopelijk wil ze nu nog even, want anders wordt t nog een lang 1,5 uur ben ik bang voordat we gaan eten.. Manlief komt ook wat later want t is weer eens druk op de weg...
haha makkelijk te onthouden dus jou verjaardag. ben je 2 maand ouder als mijn. jammer dat je niet hebt kunnen slapen zeg. sterkte alvast om je ogen open te ouden haha kwaaltjes. wat ik al zei. heb je ze dan wil je ervanaf. heb je ze niet dan slaat de twijfel toe
Precies.. Tot de echo maandag had ik daar ook last van hoor !! Ooh dat is toevallig !! Ach mijn ogen houd ik wel open.. Maar Jildou is dan meestal niet te genieten en koken met een kind aan je been is niet alles
nee koken met een dreumes aan je been is zeker niet handig. vooral omdat ze alles willen zien en natuurlijk willen helpen(lees: in de weg lopen) dat is dus de reden waarom ik pas kook als mijn man thuis is
Dat kan ook idd.. Jildou is net nog wat jonger en hoef nog niet per se alles te zien, dat scheelt.. En gelukkig is ze in slaap gevallen.. Koken als manlief thuis is.. Dan wordt het alweer veel later.. Hier niet echt een optie.. Moeten ze ook maar wat leren dat ze zich dan ff wat vermaken.. Ik ben geen uitgebreide kookster met van alles en nog wat als de aardappelen en groente opstaan dan kan ik tussendoor ook heel veel !! Maar gelukkig kan Jildou haarzelf goed vermaken, behalve dus als ze moe is .>Maar ze is stil !!
maar slaapt ze dan nog wel in de avond?? als ik nikita tot half 6 of later laat liggen dan staat ze tot een uur of 12 snachts te stuiteren dus zijn gaat max tot half 4 naar bed toe. als t dan echt veel later wordt is t inderdaad niet handig om te gaan koken als hij pas thuis is. mijn man is meestal rond kwart over 5 /half 6 thuis dus dan gat 1 van ons meteen koken. nikita die kan zichzelf ook wel goed vermaken hoor maar als ik of mijn man ergens mee bezig zijn dan moet en zal ze t zien ook. zij is dan ook wel heel erg druk en heel erg nieuwsgierig
OMG wat veel nieuwe berichten! Ik ben zoohoo kotsmisselijk boehoehoe. Gats wat is dat vervelend zeg! Moet vanavond eigenlijk sporten, sport op vrijdag altijd met mn zusje en ik vraag me af hoe erg ze het zou vinden als ik niet zou gaan. Over KDV: ik ben zelfs een paar maanden terug gewisseld omdat ik niet tevreden was over een kdv. Ik wil wel echt dat mijn dochter opgevangen wordt door mensen die er een opleiding voor gedaan hebben. Maar goed, nu hebben we wel een heel fijn kdv gevonden, waar Ymke het ontzettend naar haar zin heeft! Vervelend als het overal vol is. Wij krijgen nu voorrang op de wachtlijst, omdat Ymke er al zit. Over de lijst; ik geef er niet zo gek veel om hoor. Ik vind het prima als het op de site is! Het viel mij wel op dat er deze maand heel weinig zwangerschappen mis gaan. Dat was bij de januari mama's heel anders. Het kan idd nog wel misgaan, maar gaan de meeste zwangerschappen niet mis in de 4e of 5e week? Ik voel me er ook redelijk zeker over, al hou ik natuurlijk wel rekening met het ergste... Pff ik ga op de bank hangen, dit is echt niks zo!
susanne, sam had het niet beter uit kunnen leggen over die kwaaltjes.. Sam, 25 pas, broekkie ik 19 dagen later 32 Middagdutjes, ik verlang naar die tijd, maar ik krijg de oudste echt niet meer naar bed smiddags...en mama maar knikkebollen. de enige die hier als een roosje slaapt is de kleinste, al sinds 12.30/ Dus die zal ik zo eens wakker maken voor de warme hap. Daarna wij lekker eten, patatjes met hachee en dan lekker onder de douche met de oudste. Kan ik straks lekker in pyama weer ouwehoeren..
guppie ,bah zo beroerd, doe lekker rustig aan.. Viel mij trouwens ook op zo weinig mk's... Bij de meimammas waren het er ook veel meer. Juli is denk gewoon een geluksmaand
Ik heb destijds (mei 2008) ook bij de meimamas geklets en daar waren toen heeel veel afvallers, waaronder ikzelf !! Er gaan wel veel zwangerschappen al bij 4/ 5 weken mis, maar niet allemaal komen ze dan al eraf zeg maar.. Die van mij was achteraf toen ook al mis, maar met 9 w pas miskraam.. Susanne. Jildou slaapt meestal nog een uurtje dan en gaat ze half 8 naar bed en komt er de volgende ochtend meestal rond 8 uur weer uit.. Dus neej geen moeite mee.. Heb dr ook wel eens s ochtends niet op bed en dan meteen na het eten, maar dan moet ze eigenlijk altijd nog een keer eind van de middag.. Anders trekt ze het nog niet.. Zo madam is weer wakker en de witlofschotel staat in de oven.. Dus nu maar wachten op manlief en het eten !!
als je je niet lekker voelt lekker niet gaan sporten meid. je zus kan toch wel eens een keertje zonder jou?? ik weet t niet of t weinig is wat er mis is gegaan maar t kan altijd nog komen he al hoop ik tuurlijk van niet
haha ik ben nog maar net 24 hoor. nou ja net over 3 maanden wordt ik 25... ik wil nu geen middagdutjes doen omdat ik zo veel nog aan mijn nieuwe duopak moet doen. die moet 6 dec af zijn en ik heb nog een paar honderd lovertjes te gaan die er met de hand opgezet moet worden als t pak af is ga ik denk ik wel de dutjes mee pakken die nikita ook nog soet gelukkig. ik weet nog niet wat ik moet gaan maken/eten. ik dank dat we voor mie met groente gaan en satesaus. ben benieuwd hoeveel ik naar binnen kan krijgen want ik ben nog steeds niet misselijk hihi alhoewel ik stond net in de heme wel te walgen van de rookworsten lucht stond een jochie achter mij op te eten maar wat stinken die krengen zeg
laten we met zijn allen maar duimen dat t zo weinig blijven denk... ik zou iig niet op die lijst willen