Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    jeetje zeg dat klinkt ff heftig. ik hoop dat nooit mee te maken hoor met mijn kids. wat zul jij bang geweest zijn zeg:$ gelukkig is t goed gekomen en is er snel gehandeld door de arsten. en gelukkig heeft ze ook niet zon last van die open ductus botalli?!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Guppie, maar dat kan altijd (mislukken) .. Ik geef nu bijna 14 maanden bv en dat wil niet zeggen dat het bij nr 2 ook lukt natuurlijk...

Ja.. We hebben geluk gehad dat we bij de kinderarts waren en niet onderweg of gewoon thuis.. Anders.. (daar willen we ff niet aan denken) ..

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    zo en nu ga ik er echt vandoor. ga ff filmpje huren via de digitale box

fijne avond nogmaals en slaap lekker allemaal

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja en de klap kwam bij ons pas toen ze weer thuis was.. Dan ben je onzeker en moet je alert zijn. Ligt ze niet meer aan de monitor etc.. Maar gelukkig heeft ze nooit weer 1 gehad.. 1 keer met vals alarm met de ambu naar groningen gebracht :p !! Maar dat was een hoge hartslag door de koorts die ze ontwikkeld had van de dktp-prik.. En net die dag voor het eerst geen medicatie meer ;) !! Dus ons rot geschrokken, maar gelukkig niets ergs :D !!

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    ja dat kan zeker nog mislukken maar je kan zeggen dat je t wel weer geprobeerd hebt, ik begin er niet meer aan(misschien stoot ik er nu een paar meiden voor hun hoofd mee) maar mijn gevoel zegt dat ik nu meteen met de fles moet beginenn dus doe ik dat ook. iedereen doet waar die zich goed bij voelt he

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Veel plezier Susanne!

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    nou liever vals alarm als dat je er niks aan zou doen en weet ik wat er zou gebeuren toch??

nou nu ben ik echt weg en kom ik morgen weer ff bijlezen en quoten;)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou mij niet hoor!! Ik vind het onzin dat je je moet verantwoorden waarom je geen bv geeft. Wat je zegt, je moet doen waar je je goed bij voelt.. en als jij je niet goed voelt bij bv, dan hoef je er niet eens aan te beginnen, dan mislukt t toch!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Precies Susanne!! ;)

10. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Amen ;)

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Whahahaha

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Susanne, als ik 1 ding heb geleerd is het wel dat je moet doen wat jij denkt dat goed is voor je gezin en niet alleen voor je kindje. Ook jij en je partner zijn daarin belangrijk toch! En straks met 2 kindjes zijn er 4 mensen die het moeten kunnen rooien met de situatie! Ik ben echt niet zo'n type die haar kind op een troontje heeft zitten, ik kies van tijd tot tijd ook echt wel voor mezelf hoor. Uiteindelijk gaat het erom dat de balans okee is en dat iedereen happy is toch!

Ik ga ook afhaken, manlief ligt al op de bank te slapen hihi...

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Heftig verhaal Sam! Wat zal dat een heftige tijd geweest zijn, het overkomt je op zo'n moment ook allemaal maar he. Houden ze straks het hartje van brusje extra in de gaten? Wel fijn dat er een heel grote kans is dat ze er gewoon overheen groeit. Ik hoop dat ze straks niet onder het mes hoeft en dat haar hartje gewoon mooi dicht is.

Liefs Elea

14. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Als je eenmaal gegaan bent is sporten toch wel lekker he. Ik ga dit weekend lekker zwemmen en klimmen, maar heb er eigenlijk geen zin in ;) Ben gewoon zoooo moe... Maar verplicht mezelf om te blijven bewegen, moe ben ik toch wel.

Ouderschapsverlof is wel heel lekker hoor. Ik vond het wel erg fijn dat ik zo lang thuis mocht blijven.

28.... Toen lag ik te bevallen van mijn eerste :D

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Elea:
    Neej op zich is dit niet erfelijk (al heb ik een nichtje die dit ook heeft, alleen op puberleeftijd pas) .. Verder kun je het pas zien als het er is. Bij Jildou was dat dus het geval toen ze er na 20 dagen last van had. Het is niet zo dat als ze een ritmestoornis heeft ze meteen in levensgevaar is overigens hoor. Maar de eerste keer heeft ze er waarschijnlijk 24 uur in gezeten en dat trok haar lichaam gewoon niet meer..
    Wat betreft die ductus, die had dan eigenlijk al dicht moeten zijn, kans wordt iig kleiner naarmate ze ouder wordt.. Dus ik ga er maar vanuit dat het opereren wordt, dan kan het alleen maar meevallen ;) !! Haha om t drama en ziekenhuisleven nog even completer te maken, madam heeft ook nog 3 maanden een spreidbroek gehad.. ;) !! Dus van zkh, naar zkh, van cb, naar ha, naar orth.centrum..etc :p

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Elea; heb jij voor al je uren ouderschapsverlof opgenomen toen dan?? Mag dat??

17. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ja, ik werkte fulltime en heb daar de uren voor opgenomen en ben daarna parttime gaan werken. Moet wel in overleg met je baas natuurlijk. En ik had het een beetje verkeerd uitgerekend :)dus daar moest ik nog wel wat voor terugbetalen later ;) De volgende keer heb ik het dan ook door het administratiebureau van school laten uitrekenen. dan weet je zeker dat je goed zit.

Gelukkig maar dat het niet erfelijk is dan, al blijf ik meerdere gevallen in een familie dan toch altijd vaag vinden hoor. Wat een zorgen om Jildou zeg, en ook nog een spreidbroek, hoe krijgt ze het voor elkaar :p maar gelukkig lijkt het ergste nu over te zijn he. Alleen die operatie dan nog, maar gelukkig is dat een vrij 'onschuldige' operatie. Al heb je natuurlijk liever dat ze niets nodig heeft he, zo'n klein frummeltje...

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    T is precies zoals je het zegt idd!!!

Haha ja dat snap ik .. Ik laat het ook berekenen door de werkgever zeg maar.. ;) !! Ik hoop dat het lukt om tot de kerstvakantie verlof op te nemen.. Ik werk maar 2 dagen ;)

19. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ja dat zou wel fijn zijn ja. Dan kun je in januari na de vak weer rustig beginnen. Dat is echt wel relaxed, beter dan dat je midden in de maand weer beginnen moet. Dat zal je werkgever toch ook wel in zien ;) Is voor de kinderen ook veel rustiger. :D

Liefs Elea

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Daarom ;) !!

Deel Deze Pagina