Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo, ik heb ff zo'n ander half uur mijn ogen dicht gedaan! Wat was ik daar aan toe! :)
    Nu beetje last van steekjes in mijn onderbuik (schaamstreek) volgens de VK het oprekken van je banden.. Dus ik ga me niet druk maken!! ;)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es: ja dat heb ik ook veel hoor!! Dus dat zou zo kunnen ;) ..

3. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0

Ach Es die van mij heeft dat ook wel hoor! Vooral betreft sex en hij begrijpt niet dat de stemmingswisselingen/peitluttugheid door zwangerschap/hormonen komen..Het is nu iets minder maar het is ook de 3e keer nu dat ik zwanger ben ;) ze komen echt van mars! Heel ergelijk! Ik weet denk ik hoe je je voelt.
    Maar ik weet niet of het je iets troost, hoe meer je een buik krijgt hoe tastbaarder/begrijpelijker het voor ze is.:(

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    zo de tv hangt, vraag niet hoe!

door de leiding bleken 4 stroomdraden te lopen, waarvan 3 beschadigd, dus 4 nieuwe draden getrokken...... jeetje wat een werk (en een chaos).

5. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    welkom nieuwe mama's!!

Sam is vandaag voor het eerst uit logeren!! Vind het zo gek!
    verder is bij mij alles goed, beetje het zelfde als bij Es met mijn man maarja dat hadden we elke keer :(
    Ik word ook steeds nerveuzer voor donderdag, ik kan dan eventueel ook Sam laten inenten tussen half 3 en half 4 en om 16:00 uur dan afspraak bij de gyn voor een echo!!
    Ik weet nog steeds niet of ik Sam laat inenten, zag net wel op tv dat maandag op 1 vandaag er een hele uitzending aan gewijs wordt.. Weten jullie het al??

6. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0

Fijn!! Nu kan je weer lekker tv kijken!!

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ach ik was aan het borduren, verveelde me niet hoor!
    had alleen geen stroom voor de laptop dus kon niet zp'en en dan vond ik wel wat minder :)

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    kan me voorstellen dat je dat gek vind dat zou ik ook hebben!
    waar is Sam heen?

Wij laten ons niet inenten, hebben nog geen kids dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken. En trouwens nu mag ik mij ook niet meer laten intenten, dat mag geloof ik nu de 1e 8 weken niet

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bellemano:
    Ja hier wordt wel geënt. Eigenlijk had Jildou hem al moeten hebben omdat ze tot de eerste risicogroep hoort, maar door fout van de ha is de oproep niet gekomen.
    Wij hebben Jildou 1x eerder aan de beademing en op de ic gehad en dat hoeft voor ons niet weer.. Verder ben ik van mening dat als de vaccinatie gevaarlijker was dan het virus ze dit niet hadden gedaan..

10. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Hij is naar mijn ouders.. Net gebeld en hij lag al lekker te slapen om 19.00 uur!
    Nee volgens mij mag dat idd niet volgend mij zelfs niet tot 13 weken?

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ja zoiets ja.... nou ja is niet anders, ik ben erg blij met deze zwangerschap we hebben er dan ook anderhalfjaar op moeten wachten dus dan maar zonder inenting.....

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pas vanaf 4 maanden mag je geënt worden als je zwanger bent!!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Anders had ik me ook niet laten enten hoor :D !!!

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    oke...
    het wordt nog wel lastig denk ik, wij krijgen em op het werk, gratis, aangeboden, ben benieuwd wat ze gaan zeggen als ik em niet wil.....

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    owhh joh wat heeft ze??
    En dat is idd denk ik wel waar ja.. Ik werk zelf in de zorg dus zou hem ook kunnen halen maar dat mag nu niet.. Al mijn collega's "he bel waarom neem jij hem niet??" haha

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat is een lang verhaal.. zal het ff opzoeken. gister al getypt hier ;) !!

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij gaan Ymke ook laten inenten hoor! Al heb ik er niet bepaald zin in... Lekker jankfestijn en dan dat massale...

Heb vanavond heeeeerlijk patatjes gegeten! Dat hielp wel eventjes, maar inmiddels alweer kotsmisselijk! En als ik me dan bedenk dat ik de vorige keer pas rond 9 weken toiletpotomhelzingen had en dat aanhield tot 16 weken...
    Ik vind daar toch geen bal aan hoor!
    Maar ja, makkelijk praten voor mij, 2 keer zwanger in ronde 1.

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    zijn er trouwens ook meiden die geen steekjes (meer hebben)? Ik had dat alleen in de 5e week en nu niet meer. De vorige keer had ik daar veel meer last van. (haha miepje onzekerheid)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
  20. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    het trekt mij juist ontzettend in de onderbuik / liezen, voelt niet echt lekker......
    vooral als ik wat gedaan heb, lang staan of stofzuigen en dan ga zitten......
    iemand hier ervaring mee??

Deel Deze Pagina