owhh sorry.. Heb niet goed terug gelezen.. Zal zelf wel even zoeken Guppie ik heb ook lekker petatjes gegeten, ik was ook alle 3 de keren heel snel zwanger ronde 1 en 2. Ben gelukkig nog bijna helemaal niet misselijk geweest, vorige keren wel hoor was ik ook de hele tijd te close met de wc
Als het goed is wordt ik een 19 juli 2010 mama..HOERA!!!. maar, nog even door de verloskundige laten checken hoe ver ik nu echt ben (zonder eigen gereken )
Ja ik had laatst steekjes toen raakte ik ook wat in paniek, maar nu heb ik ze helemaal niet meer.. ik ben ook zo onzeker! haha hoort erbij
MEDEDELING VAN ES!!!*ding dong* Voor alle nieuwe mama's allereerst!!!! GEFELICITEERD!!!! We hebben een website gemaakt voor de juli 2010 mama's waar we alles bijhouden!! Willen jullie erbij op de lijst, kunnen jullie mij pb-en!! klik hieronder voor de site: Juli 2010 Mama's Einde mededeling *ding dong*
Mother nature: Gefeliciteerd !! Ja bellamano was heftige tijd.. Maar goed. Gelukkig doet ze het super !!! Onze vrolijke, kleine meid !! Steekjes: IS heel normaal. Ik had het rond nod ook heel erg Einneh. En ook nog wat ongi-achtig gevoel.. Dat is gelukkig wat minder geworden. Maar ook hier nog steeds steekjes hoor. Is bandenpijn..
hey meiden jullie hebben weer aardig gekletst, had veel om bij te lezen met net als andere ben ik ook weer veel kwijt daarvan. Wel viel me op dat ik ook het ff zat was met mijn mannetje. Hij heeft het lastig op het moment zonder sex en moest hem eerst ook goed uitleggen dat ik er nu gewoon geen zin in heb en het gewoon eng vind. Dat ik ook wel weet dat het geen problemen kan geven, maar het nu niet wil. Later pas in de veilige zone meer. Ook wat laten lezen dat de meeste vrouwen idd pas na het eerste trimester weer zin hebben om te klussen. Toen begreep hij het wel wat beter gelukkig. Maar is nogsteeds wel lichtelijk gefrustreerd en zit dus wel een spanning tussen ons. Maar ook mijn moodswings begrijpt hij nog niet helemaal. En ook ik begrijp deze niet, kan afgelopen dagen echt wel huilen terwijl ik me niet eens echt verdrietig voel ofzo. Wel voel ik me soms erg alleen, dit omdat ik mijn zwangerschap nog niet echt met naasten heb gedeeld en met vele vragen in mijn hoofd zit en het gewoon graag met meerdere mensen zou willen bespreken. Gelukkig is het nog een paar weekjes en dan ga ik het delen aan mijn naaste. Tot nu toe zijn jullie mijn slachttoffers (en zullen jullie ook wel blijven!)
Pippo Welkom !!! Lucky Blue: Herkenbaar hoor, je gevoelens.. Maar lieverd, je hoeft niet meer te klussen hoor, gewoon lekker voor de fun hihi !! 1 ding.. als jullie kleine er straks is, kan je ook nog steeds om van alles huilen !!! En dat blijft ook wel even Ik heb het nog steeds ! !
Ik heb 4 nieuwe mama's geteld als ik het goed heb.. Ik heb jullie allemaal een pbtje gestuurd over de website die we gemaakt hebben om alles bij te houden