en dan nog eentje tis idd een reus hihi 9,1mm was ie.... hadden jullie het hartjes vormig dooiertje gezien apart he
ik ben niet echt veel meer hier geweest voel me echt bagger.... heb vandaag ook meer geslapen in bed dan wat anders en das niks voor mij normaal.
Kikkert.. Ik denk dat dat komt door die dikkertjes in onze buik.. Hier voelt nog iemand zich bagger !!
ja die hormoontjes ....maar aan de andere kant logisch denk ik dan als je ziet hoe snel die kleine reusjes groeien
bij dylan ben ik veel zieker geweest moest 18weken lang overgeven, heel erg moe enz... ik had eigenlijk alles wat je maar kon hebben (voor mijn gevoel) nu ben ik af en toe misselijk en heel erg moe last van de darmen maar voor de rest gaat het redenlijk bij deze kleine uk
Sorry Es, nog lang niet ... Hoop ik (voor mij althans ) Ik moet nog ff niet denken aan volgende week...
Nog lang niet!!?? neeeeeeeeee nog maar 3 nachtjes en ik ga vroeg naar bed vanavond dus dan is het al snel nog maar 2 nachtjes
zeg meiden, weet iemand van jullie hoe lang een mexicaans griepje duurt? ben het wel zat eigenlijk. bah
ben nu toch al een week ziek, en voel me nog niet helemaal lekker.... soms denk ik dat het gaat en dan ineens weer niet. misschien duurt het wel langer dan..