Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ik kruip mn bed weer in.
    slaap lekker allemaal!!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja de een heeft t wat langer dan de ander.. Goed je rust pakken iig!!!

3. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Goeieavond,

Gefeli aan de nwe mamas!
    Mijn darmen doen t niet.. auw.. ben al aan de laxo roosvicee. Maak me meteen druk, buik doet zeer, maarja ben dan ook al 2,5 dag niet geweest..
    :(

Xxx

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    zo denk dat ik hier de enige ben op dit tijdstip.
    had zo'n misselijk gevoel moest iers eten dus zit aan n bakkie thee en beschuitje, hopelijk kan ik zo weer verder slapen......

5. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Jeetje Bubsie wat was jij nog laat/vroeg wakker!

Gefeliciteerd nieuwe mama's en welkom. Wordt lekker druk hier nu!

Hele mooie echofoto zeg, en mooi dat hartje! Ikke wil ook!!!!!!. Moeten nog 2.5 week wachten. zucht......

Vanmorgen tijdens het afvegen wat bruinig slijm. Kan van alles zijn dus ga me niet druk maken. Tenzij het helder rood is en ik krampen heb. Voel trouwens de ene dag meer dan de andere dag. Soms hele zere borsten/tepels...dan weer niet. Soms veel steekjes....dan weer niet. Dan misselijk.....nu weer niet. Het blijft toch een tijd van onzekerheid hoor vind ik tot je die magische grens van 12/13 weken voorbij bent. Als ik de echo maar al gehad heb en die er goed uitziet. Soms lijkt het wel mijlenver weg nog.

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ja lizz erg he
    en ben dr nu weer!! weer honger pffffffff

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi lieve meiden,

Ik kwam me voorlopig even afmelden.
    Niet omdat ik het niet gezellig vind, maar omdat het wel weer heul veul is! ;)

Zal zeker nog wat meelezen en af en toe reageren, maar met fanatiek bijhouden wacht ik nog een poosje.

Iedereen genieten he! Hoe moeilijk dat soms ook is in de eerste periode. ;)

8. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Heb ook last van aldoor honger zeg maar. Soms vergeet ik weleens dat ik effies iets moet eten en sta dan echt te shaken. Heb ik nog nooit gehad. Vandaag is m'n mannetje jarig! Hij is nu nog aan het werk, ochtenddienst. Maar hij is niet zo lekker, gister ook al niet. Ga er maar uit. Moet nog even stofzuigen en dweilen. Komen ook kleintjes op visite dus zal de vloer even goed moeten boenen. Anders krijgen ze allemaal vieze kleertjes en dat is niet de bedoeling. haha...

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

ik wist niet dat je met een zwangerschap zoveel last van je (.)(.) kon hebben..... ben er vannacht een paar keer wakker van geworden omdat ik graag op mijn buik lig :( en ze zijn wel een cupmaat groter geworden.... verder gaat alles goed hoor, het begint nu een beetje door te dringen eigenlijk....

@ Lizz1: feli met je mannetje! fijne dag toegewenst (en beterschap!)
    @ honger ;): ja hier ook zal zo de brunch ff klaar maken, stokbrood uit de oven, belegd met gezond of kip kerrie salade ofzo!

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

wat lactulose hebben van me ;)....werkt meteen en dan ben je alles kwijt van 2 1/2 dag ;)....

anders morgen toch maar ff de ha bellen want het doet idd heel veel pijn

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @honger hier helemaal niet ik moet mezelf dwingen wat te eten.
    @stephanie doe je ding meid ;) en jij ook genieten he

hier een nacht gehad met veel wakker worden en draaien. vanochtend samen met dylan de club van sinterklaas gekeken en lekker samen op de bank een tosti gegeten....met als gevolg dat het er 1uur later weer uit kwam. ik ga me nu maar eens verzorgen want ik heb gisteren al de hele dag in de pyama rond gelopen ;) .

fijne dag meiden

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rustig aan Kikkert.

Liz ik zie dat je een mk hebt gehad. En nu bruinverlies. Lieve schat bel gewoon naar je vk dat je het niet trekt en eerder een echo wilt!!! Waarschijnlijk zal je dat wel lukken!! 9 december duurt ook nog even!!

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh obstipatie is echt niet grappig! En als je dan eenmaal moet...
    Door het ijzer in de zwangerschapsvitamines gaat dat allemaal wat moeilijker he...

Heb zelf ook enorm zere borsten, het stoort me gewoon.
    Heb gisteren ook maar een positiebroek besteld, wehkamp had 20% korting en wil voor de eerste 20 weken zo'n broek met een lage buikband. En als het de hele tijd afzakt en niet goed zit hebben mijn collega's ook zo door wat er aan de hand is...

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @lizz bruinverlies als je je ongerust voelt ff de vk...
    @sam ik zal het proberen ;)
    @pijnlijke (.)(.) ja dat is heel vervelend maar opzicht vind ik dat persoonlijk nog niet het ergste ;) maar dat komt omdat ik pijn gewend ben in de borst(en) ivm cystes ;)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi Guppie, daar zat ik ook net te kijken :D !! HIHI.. Niet dat ik er al in moet hoor, maar goed, 20% is toch mooie korting :D Dus dacht kijken kan altijd ;) !!

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!
    Ik heb best een redelijke nacht achter de rug gehad! wel 10x eruit geweest om te plassen..

Straks komt mijn schoonvader de badkamer kitten, en mijn vriend gaat de badkamer verven..

En ik?? ik ga delegeren! :p

gaan jullie straks ook de verloskundige praktijk kijken??

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh ja, hoe laat komt dat?? :D

18. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Even een vraagje. Het valt me op dat jullie allemaal eerder dan ik naar de vk gaan. Ik ben dinsdag 6 weken zwanger en ga op 22 dec. voor de eerste afspraak (intake) bij de vk. Dat is met 10 weken.

Mag ik vragen hoe het kan dat jullie al eerder gaan? Is dat om medische redenen, of bij 2e/3e kindje ga je dan eerder?

Ik vind wachten zo vervelend.....lijkt me geweldig zo'n eerste echo!

Intake bij vk, doen ze dan ook een echo?

Groetjes, J2J

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    @J2J, ik heb geen eerdere mk gehad dit is ons 1e kindje,maar toen ik belde heb ik gevraagd dat ik graag eerder wilde komen ivm dat ik zo'n stress kont ben en dat was geen probleem!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    J2J :
    dat is afhankelijk van je vk!
    Hier is het standaard tussen de 7 en 9 weken de eerste keer heen en dan krijgen we een echo. 4 weken later weer afspraak en 2e echo! Ik heb dan wel een mk gehad, maar in dit geval maakt dat niets uit, want ook toen ik zwanger was van de mk had ik m'n eerste afspraak met 7 weken al en ook echo dus!
    Hebben ze een echo apparaat bij je vk? Anders denk ik dat het alleen een gesprek is en dan een formulier krijgt om een afspraak te maken voor een echo.

Deel Deze Pagina