Ik kan bij de VK ook pas met 10 weken terecht maar gelukkig heb ik een HA die zelf ook echo's maakt en bij hem kun je vanaf 6 wk terecht dus daar heb ik meteen een afspraak gemaakt, vandaar. Dus gelukkig mag ik dinsdag al voor mijn 1e echo...vind het wel superspannend hoor!!!
hallo hallo dames. ik ben ook weer terug in t land der levenden... ik heb een hoop gemist en heb wel bijgelezen maar niks is blijven hangen alle zieken. beterschap. alle meiden die niet meer kunnen poepen. hopelijk kan t snel weer. heb ook nog een hele mooie echo voorbij zien komen. wow machtig gewoon. ikke wil ook. maar ik moet t nog week en 5 dagen volhouden gisteren was ik weer zo nu en dan misselijk. en t avondeten beviel me al helemaal niet(patat met een frikadel en dame blanche als achteraf-je) nu heel moe maar weinig misselijktot nu toe. goede nacht gehad en 3 x eruit geweest om te plassen, maar dat hoort erbij he. zal de komende maanden alleen maar erger worden haha zo en nu beloof ik weer alles bij te houden
Chelle, als ik jou was, had ik nog een paar dagen gewacht voor de eerste echo. VOor hetzelfde geld ben je nog een dag of 2 minder ver en dan zie je weer net geen kloppend hartje, maar ja, dat is mijn mening !! Susanne: hoi Hier vandaag ook even iets minder misselijk, daarentegen ontzettend moe!! Ooh en ik is trots Jildou deed een hele boel losse stapjes !!
Goedemorgen!! Heerlijk geslapen hier tot half 11!!Ik voel me gelijk beter Straks Sam weer lekker ophalen heel veel zin in!! En die kleine druif heeft de hele nacht doorgeslapen bij mijn ouders en tot 7:30!! Bij ons zeker 1x wakker en om 7:00 uur al klaar wakker.. haha. Ik heb niet echt terug gelezen maar ag ook een hele mooie echo voorbij komen van KIKKERT, wow echt super! Ik las ook dat iemand wat minder gaat komen, jammer! Vervelend dat er meiden niet goed naar de wc kunnen, ik heb dat normaal altijd dat ik 1x in de 4 dagen ga maar nu ik zwanger ben kan ik om de dag dus voor mij een hele verbetering Fijne dag allemaal
ja erg he. maar die vermoeid heid is snel bij geslapen als je de kans krijgt he. die misselijkheid is gewoon een kwestie van afwachten. ik krijg als t goed is een echo met 6 weken en 3 dagen. moest wel een volle blaas hebben zij mevr echo
oh zie t net pas in de quote maar wat goed zeg van je kleine meid. ik weet nog hoe ik t voelde toen nikita voor t eerst los liep
Bellamano: Nou jaa zeg, dat zul je altijd zien Susanne: Willen ze een uitwendige echo maken dan?? Nou dan mag je wel echt op knappen staan wil je dat zien !!
haha ja dat is zeker een vebetring voor jou. ik zie wel wanneer ik kan. ga iig niet drukken want dat schiet toch niet op. maar wat bedoel je met ... minder ver gaat komen??
Stephanie komt wat minder vaak jammer.. Ik schreef het net misschien wat vaag op Trouwens weet een van jullie of je creme bioforce van vogel mag gebruiken tijdens zwangerschap? Staat niets in bijsluiter Ik heb eigenlijk tiamcinolon creme maar dat mag je niet gebruiken maar mijn uitslag speelt opeens weer erg op dus wil er echt wat opsmeren..
oh zo haha sorry ben niet echt helemaal helder geloof ik en nee sorry ik zou t niet weten hoe je dat gebruiken mag. ik heb nooit echt uitslag dus. alleen nu een hele moeilijke huid door de hormonen een soort van puistjes en plekjes die wat meer jeuken
@nieuwe mama's, gefeliciteerd en welkom!! En Wvd, jou 'ken' ik nog uit het NOD-forum toch?? Superleuk voor je, geniet ervan! @pijnlijke borsten, ja hier nog 1! Brrrr soms moet ik ze, bij het omdraaien in bed, vasthouden en overhevelen naar de andere kant hahaha Vorige week meegroeibh's gekocht bij Prenatal en dat helpt wel moet ik zeggen. En ik pas ook geen enkele bh meer hoor.. @Poepen, had nergens last van maar merk dat ik nu erg harde ontlasting heb en dat doet AUW met 'persen'! Nu maar niet hopen op aambeien zeg.. @J2J, 1e echo had ik met 8 weken en wat ik begreep is dat ongeveer standaard. Tenzij je medisch bent of al eerder een mk hebt gehad, dan 'mag' je eerder. @Kikkert, wat een mooierd! Super zeg! @Hyves, ons nieuws begint nu uit te lekken (leve de ons-kent-ons familie van mijn vriend :x:x) dus zit bovenop mijn Hyves om eventuele felicitaties direct te deleten. Begrijpen mensen het nou echt niet...!? Even mijn schoonmoeder bellen maar eerst wat rustiger worden nu :x @Hier, na een druk weekendje ga ik vandaag eens relaxen. Wasje hier en daar (vind ik nooit erg) en lekker filmpie kijken (P.S. I love you). Heb het rijk alleen, want vriendlief is naar Ajax Iedereen een fijne zondag!
oh ajax. heb er helemaal niks mee he met voetbal. maar een filmpje is nooit weg haha. P.S. i love you vondt ik een hele mooie film. wel leuk ook hoe hij in elkaar zit. veel plezier met kijken
Nancy: Hmm ja dat is het nadeel van hyves !! Al moeten wij het nog een aantal vertellen en dan zet ik het gewoon ook op hyves hoor Alleen vrienden kunnen het dan zien !! Au praat me niet van aambeien: na de bevalling van Jildou 1 overgehouden, nou damn wat heb ik daar een last van gehad. Nog meer als van de hechtingen of de bevalling zelf (geen last van gehad ) Ben blij dat ie weg is, maar ben bang tijdens bevalling nr 2 !!
Tjee het is echt niet te houden als je een paar dagen niet hier bent geweest. En geen tijd om alles bij te lezen. Ik hoop dat er alleen maar goede berichten zijn + de nodige kwaaltjes natuulijk waar je als zwangere mama niet aan ontkomt Fijne zondag allemaal!
Hoi meiden! thx Kikkert, is mss wel een goed idee. vooralsnog werkt de laxo. vannacht kon ik keutelen haha. nu weer een glas op en ik voel het weer komen. haha vies praatje. mijn echo lijkt wel een beetje op die van jou trouwens. verder moet ik mijn borsten ook echt overleggen snachts, auw auw. en die misselijkheid! bart zei hopelijk ben je er snel vanaf.. nou ik heb het liever nog een weekje of 5. ben de rest alweer kwijt, ik moet naar de wc!! xxx tot vanaaf!
zo net mijn vader en moeder op de koffie gehad, ik heb niet verteld dat ik zwanger was maar jeetje wat is dat moeilijk! Meestal vertel ik alles wel aan mijn moeder maar we hadden afgesproken het nog geheim te houden.... Mams wist wel dat ik binnenkort weer naar de gyn moest dus vroeg om de datum, ik zeg dinsdag. Mams: wat gaan ze dan doen? (ik: DENK/HOOP een echo maken) ik zeg: weet ik niet, geen idee. Mams: en wat wordt het vervolg dan? (ik DENK: naar de verloskundige) ik zeg: weet ik niet dat zal ik dan wel horen en zo ging het ff door.... jeetje wat moeilijk! ik hoop niet dat ze het aan mijn gezicht heeft gezien
moeilijk he om dan je mond te houden mijn moeder wist het dezelfde dag als ons. ze wist dat ik in dat weekend moest gaan testen of ongie ging worden dus vroeg ze of ik al getest had. en ja toen heb ik het maar gelijk verteld. ze was van begin af aan getuige van onze ziekenhuis bezoeken enz.dus die hield dr mond wel. pas later aan mn schoonouders verteld.
ik hoop dat ze niks in de gaten heeft maar ik ben bang van wel. Toen ik met de clomid moest beginnen waren we net een lang weekend met mijn ouders weg dus toen heb ik ook alles uit moeten leggen, als ze nu doorrekend dat weet ze dat ik dit weekend had moeten testen (mams weet nl ook dat ik mijn ei 5 dagen eerder heb gehad.....)