zo dat is zeker wel een mooie buik aan t worden zeg.inderdaad al een zwanger buikje zoals jij m noemt hihi
Zo dat was ff lekker tukkie doen! toen ff de was weggewerkt.. en nu weer even achter de pc. Mijn vriend zit met zijn broertje te gamen! Die hebben net samen ajax zitten kijken
Wow Kikkert, dat is al heel wat !! Als je mijn buik wilt zien: www.tweede-wondertje.groeimee.nl wachtwoord kun je me om pbén
Einneh wat leuk !!! Hihi onze herder is stout ..Baasje is boos Hij zou de hamblokjes van het aanrecht jatten ... Eigen schuld, want zo'n stiekemerd is het wel
@sam mooi buikje wat een gave buik heb jij zeg na de zwangerschap van nummertje 1....die van mij is bedekt met zebraprint
ja dat viel mij dus ook al op. ik heb zelfs striae in mijn knieholtes aan nr 1 overgehouden dus kikkert je bent niet de enige met zebra of tijger printje hihi
hebben jullie dat ook... dat als je bukt (meerdere malen achter elkaar) en wer natuurlijk optsa dat je een soort van spierpijn in je buikspieren voelt?? beetje vaag maar mijn buik voelt dan alsof ik wel een paar honderd sit-ups gedaan hebt
ja en dat voel ik ook na het stofzuigen.... heel irri eigenlijk ik heb steeds spierpijn in mijn billen vooral bij zitten en liggen.... is dat ook een kwaaltje?
wat ik wel heb is dat als ik bijvoorbeeld lang gezeten hebt dat t lijkt alsof er een spier in mijn bil klem zit ofzo... elke keer steken als je loopt. weet niet of t een kwaal is. wat mij wel opviel was dat t zelfde bij mij zo begon met de zwangerschap van nikita en met 13 weken had ik bekkeninstabiliteit te pakken wat steeds erger werd. wil je niet bang maken maar dat is mijn bevinding. nou ik ga nu ffies douchen met mijn meisje en dan lekker haar, haar bedje in doen. papa heeft haar al de hele dag niet gezien en als hij thuis komt slaapt ze ook weer
Hallo, ook ik wil me graag bij jullie voegen. Ik ben moederK, 25 jaar en 8.2 weken zwanger van onze eerste.. Heel erg spannend dus! Moet dan ook zeggen dat ik ontzettend onzeker ben en nog niet zo heel erg durf te genieten.. Morgen de eerste echo dus hopelijk is die in orde en ben ik wat meer gerust en kan ik gaan genieten van alles wat er gaat komen! Als iemand me bij de lijst wil voegen? Waarschijnlijke bevallingsdatum: 02-07-'10 Eerste echo: 23-11-'09
Haha dank je wel!! Ja geen streepje te zien op m'n buikje hoor !! Weet niet of je de header bovenaan de site hebt gezien? Mooi he !! Dat was m'n buik met 38 weken bij Jildou!