hey hey meiden bij jullie ook zon rot weer? lag al 2 nachten wakker en denk, van zenuwen voor echo vandaag maar ja hopen dat ik vannacht beter slaap en begint nu ook al 2 nachten dat ik eruit voor wc en dat had ik bij jason pas op t laatst. grrr maar dalijk de m griep prik halen en ff boodschappen doen en blij zijn van goei echo yoehoe was bijna 8 mm en hartje klopte en ze deed t zelfs uitwendig en had lege blaas maar ja ze zei we proberen gewoon dus en ja hoor. echo staat in album , ik krijg hem hier niet zichtbaar maar over 2 wkn weer echo dus ben benieuwd wat hij zij gegroeid is en moet nog ff mijn mond houden. oja en had nog buikje over van vorige keer en was bezig met sporten maar zie nu al verschil, vaag he lastig ja als je dochter weer s nachts komt, das niet fijn
fijn dat de echo goed gegaan is. wat een opluchting weer he haha, maar wat mag jij vak gluren zeg naar je kleine uk. maar haal jij de griepprik voor jezelf? want de 1ste 3 maanden mag een zwangere t niet krijgen he, de griepprik dan...
slapen jullie ook zo slecht? het lijkt wel of ik overal tegelijk mee bezig wil zijn en dan ga ik liggen denken in bed en dan kom ik niet in slaap. terwijl ik ontzettend moe ben. ook 's middags kan ik zo slapen. Ik ga wel proberen niet meer zoveel 's middags te slapen zodat ik 's avonds beter slaap. Maar nu heb ik dat laatst gedaan , maar sliep ik 's avonds nog niet. lig gewoon tot 3 uur naar het plafond te staren - pukkeltjes heb ik gelukkig niet: - wel nog steeds pijnlijke borsten: - geen zin in avondeten: - moe - maar 's nachts niet kunnen slapen - Niet misselijk - nog geen buikje, die zat er al!!!! - mijn man zegt dat ik wel een beetje wispelturig ben en prikkelbaar. - beetje down af en toe - zin in snoep ZENUWACHTIG voor donderdag. de eerste echo. hoop zo op dat hartje!!!!!
ja ik kan oom moeilijk in slaap komen en als ik slaap dan slaap ik heel onrustig dus dan lig ik nog te draaien en te doen in bed irri is t wel maar ja wat doen we eraan he.. ik ben wel wat emotioneler ook dat merk ik wel en sneller aangebrandt maar dat is oud nieuws haha. en spannend hoor nog een kleine 3 dagen en je hebt je echo. ik hoop met je mee goed?
hey hansje ik had vandaag hartje gezien en ben volgens hun 6wkn en 4dgn maar volgens mij 7 wkn dus denk wel dat je dat do ziet. maar nee ik ga voor mijn zoontje de prik halen en of ik t doe weet ik neit en anders ver in zwangerschap., pukkeltjes heb ik gelukkig ook niet ook nog steeds pijnlijke borsten: heb zelf ook geen zin in avondeten: met mate moe 's nachts niet kunnen slapen beetje misselijk ik had nog buikje maar je ziet al echt iets( ikzelf dan, ) en ik ben best chaggi met momenten sorry haha dus heb wel beetje dezelfde dingen. maar ik heb mk gehad dus vandaar dat ik vaker mag gluren haha maar nu over 2 wkn en dan via fontys ma gik nog vaker dus das wel leuk nou meiden ik ga, ga ff eten en dalijk zoontje lief wakker maken voor die rot ¨prik
Joel: Gefeliciteerd!! En idd, geen mex.griep prik nu!! Hier had ik dat met Jildou wel. Nu slaap ik gewoon slecht omdat ik misselijk ben!! Net belde m'n directeur. Erg aardig en de afspraken buiten school heeft ze even voor me gecanceled! Wel weer toppie. Ik moet maar even flink rustig aan doen!! Hopelijk kan ik iig donderdag weer even voor de klas.. Ben niet zo'n thuiszitter !!
Hier ook een mk gehad, maar ik mag niet vaker hoor !! Ja als ik echt helemaal onzeker ben, kan ik altijd een belletje doen, maar goed, voel me er wel zeker over op t moment !! Kans dat het nu nog fout gaat is gewoon heel klein, net zo klein naar mijn mening dat het uberhaubt fout gaat in de zwangerschap!
ik wil ook zo vaak naar mijn kleintje kijken alleen gaat dat niet gebeuren... maar ach ik ben blij dat er goed gecontroleerd wordt op van alles en nog wat dus eigenlijk mag ik niet klagen he. nikita is al wakker. en ik moet om half 2 weg om die prik te halen. ik ben wel blij dat ze m overdag krijgt want dan kan ik haar vandaag goed in de gaten houden. vindt t tpoch wel een beetje eng hoor allemaal zo.
ik weet t niet he. ze zeggen dat 1 op 10 fout gaan dus dat is best hoog vindt ik. hoop t ook nooit mee te hoeven maken als ik heel eerlijk ben hoor. lijkt me verschrikkelijk. als ik onzeker bn kan ik mijn VK bellen maar een echo krijg ik echt niet haha. moet gewoon geduld hebben tot 3 dec
Ja die 10/ 15 % kans op mk is in het begin. Als je eenmaal een hartje hebt zien kloppen is de kans nog maar geloof ik 3/ 4 % dus dat is niet erg hoog !!
Ik heb ook een miskraam gehad en mag daarom ook eerder een echo. ik heb alleen er zelf voor gekozen om in week 8 te gaan. Vorige keer was ik in week 5 toen was er nog niets te zien, en vervolgens in week 6,5 omdat ik begon te bloeden , hartje gezien. 2 dagen later was het toch mis. Nu heb ik besloten pas in week 8 alvast te kijken. als er dan een hartje is, is de kans alweer veel groter dat het goed gaat. ik durfde niet weer de teleurstelling te hebben om het hartje te zien en dat het toch fout ging. Uiteraard kan dit nu bij 8 weken ook gebeuren, maar 12 weken vond ik wel echt te lang wachten. ik word nu al gek.. en SAM8 inderdaad ik voel mij veel beter dan de vorige keer. boel me gewoon goed , ik heb er vertrouwen in en de vorige keer was ik bang en constant bezig met het feit dat het fout kon gaan. nu heb ik dat helemaal niet. Heb toch heel sterk het gevoel dat dat een goed teken is. nog 3 daagjes. ppffff nog even uitzitten
Hey meiden! Mooi dat ik jullie aan het lachen heb gemaakt. Ik vond em ook wel goed . Hondeweer: yep hier ook, Tilburg. Bart had nachtdienst en kwam vanmorgen thuis. Na een uur draait ie zich om en gaat half bovenop mij liggen, auwauw. Ik was al 3 keer wakker geweest dus ik was laaiend en ben maar beneden op de bank verder gaan slapen grrr.. Ik heb zo'n hekel aan die gebroken nachten. Pukkeltjes, hier is het ook de ene week mooi gaaf en de andere week voel ik ze gewoon opkomen, zoals vandaag, staat weer een mooie rooie op mijn kinnebak. Ik mag over 2 weken, duurt nog wel even.. Ik heb het hartje al gezien natuurlijk, dus nog maar een paar procent kans. Hoop zo dat het goed gaat. Joel: Gefeli met de goeie echo! Is dat dat gedoe dat ze zwangere vrouwen gaan monitoren bij fontys? Ik kreeg daar via de vk een folder over en heb nee gezegd. Ik werkte toen nl nog, maar nu zou ik tijd hebben... Es: yoehoe nog maar 1 dag! Spannend hoor! Marsim zag ik ook staan voor morgen en moederk mag ook vandaag! Ik zou zelf wel een echo app willen hebben hahahhaa elke dag ff spieken . Sam: Hahhaa oops lekker stom Ik ga nu ff je site bekijken! Suzanne foei, niet kikkert nog banger maken hé? Hahhaa och arm! En toen was ik de rest weer kwijt... xxx
Ja Hansje, ik denk toch dat een soort van instinct ons een mk wel voelt aankomen. Ook al wil je het dan misschien niet voelen.. Over het weer.. Het weer is hier prima.. Beetje harde wind, maar wel droog !! Wij zijn net weer terug van ons wandeling met de honden. En net voor de 2e x gezogen.. Bleagh die hond van ons verhaart zo erg..
Mooie site Sam! Ik ben ook met 1 bezig maar eerst de volg. echo maar afwachten.. Zo ik ga wat doen. Dikke kus en tot vanaaf!