ja alleen heb ik nog geen hartje zien kloppen he dus ik zal nog wel schijt blijven totdat blijkt dat t goed is en dat hoop ik dan ook van harte,
Hey meiden, Ik heb alles mneegelzen maar omdat ik nog even mijn bedje ga opzoeken reageer ik even niet op alles. Hier in Frankrijk is het ook smerig weer. Heb daarnet zelfs de auto genomen om E line op te halen. Voelde me vanmorgen echt ontzettend beroerd. De misselijkheid is nu gelukkig zo goed als weg, al blijf ik zo'n onbestemd gevoel in mijn maag houden... Kus Elea
hey jij woont in tilburg?? grappig. mijn schoonouders wonen daar en ik kom daar regelmatig.. waar woon jij als ik vragen mag?? mag ook eventueel in pb hoor. en nee hoor ik zal kikkert niet bang maken maar dat zijn mijn bevindingen he. wilt niet zeggen dat t ook gebeurd toch
kun e dat beest niet gewoon meteen kaal scheren?? scheelt een hoop zuigwerk. maar ik had t met nikita ook wel hoor die onzekerheid. hield er gewoon rekening mee dat t wel fout kon gaan. en nu ook. denk een beetje zelf bescherming voor teleurstellingen ofzo
zo en ik ben weer bij en terug van de prik. ben zo trots op mijn meissie.. ze gaf gewoon geen kik met prikken. een jochie naast me die moest met 3 mannen vast gehouden worden om te kunnen prikken maar nikita die vondt t wel prima, wat een kanjer heb ik he haha
haha dat ze altijd met zijn 2en zijn... ja dat is een feit en ik kan daar over meepraten haha. ik heb me eigen nog nooit zo geschrokken en bang gevoeld. ik woonde toen nog op de boederij in Gilze-Rijen... en ik zat laat in de nacht op de wc en precies op mijn wc papier zat zon dikke vieze harige spin. nou ik heb t uitgegild en ben met mijn rug tegen de andere muur de wc uitgekropen. overal jeuk meteen en toen ik die ochend wakker werd hing er zon dikke vieze spin boven mijn hoofd. nou weer t hele huis bij elkaar geschreeuwd natuurlijk en ben de hele dag weg geweest haha. ik vindt ze echt te goor voor worden gelukkig ben ik ze hier nog niet tegen gekomen in huis(*ff afkloppen*)
Haha nou ik kan maar 1 ding zeggen.. ZEEEEER herkenbaar !! Ben blij dat er meer mensen last van hebben !! Zo heb ik eens zo'n spin op de wc-rolhouder gehad toen ik nieuwe wc-rol pakte.. Nou sindsdien kijk ik 2 keer hoor !!
haha ja dat geloof ik graag. zou ik ook hebben. dat is dus ook de reden waarom ik altijd licht aan heb als ik naar de wc ga want ik wil niet zon beest in mijn handen hebben.
ja en er zijn gewoon mensen die ze als lieve huisdieren hebben he nou ik vond mijn hobby slangen wel ver gaan maar spinnen. ik zal nooit bij zo n iemand in huis komen. straks is er eentje zoek en loopt ie in je nek ofzo
@ susanne nouja stuk zekerder is een groot woord maar het klinkt wel beter toch , vind het gewoon zo eng omdat ik weinig klachten heb maar verder voel ik me er wel goed bij ofzo Maar wil graag die eerste echo!!!!!!!!!
ja die cijfers die zijn wel waar. maar ik zal toch onzeker blijven hoor net als jij tot die eerste echo... wanneer ben jij aan de beurt?? ik heb zelf ook niet veel klachten. ik kan niet zeggen dat mijn borsten zeer doen. zijn soms wat gevoeliger vooral mijn tepel aan een kant en met vlagen misselijk. als of ik de hele dag honger heb. zon misselijkheids gevoel als je te lang gewacht heb met eten weet je wel.maar we kunnen er niet veel aan doen. doet de kleine t in onze buik zit t prima in orde en als t niet goed is met de kleine is t verdrietig maar daar kun je ook niks aan doen dan. al neemt t die onzekerheid niet weg bij mij haha
Ik moet 2 dec voor een intake en er wordt dan een afspraak gemaakt voor een eerste echo Dus ik hoop maximaal die week erop. Zit nu al met zenuwen als ik eraan denk
jakkes meiden ik zit nu alweer thuis met de kriebels...voel me net een klein kind dat bang is voor iets. en ja het klopt dat je met 2e zijn maar het kan ook 1 kleine en 1 grote zijn hoor. maar ik denk dat ie gisteren snel naar binnen geslopen is toen ik de balkon deur ff open had gezet want normaal hebben we er niet of zeer weinig last van (ivm flatje 2de verdieping en overal horren) ik lees wel alles mee maar reageer alleen niet op alles ivm mijn pols
okay maar kun je niet bij een echo buro alvast een goedkope 2d echo laten maken?? ik moet 3 dec voor mijn termijn echo om 18.30 en 17 dec heb ik mijn intake bij de vlos en dan krijg ik 12 weken echo kaart mee
dat snap ik dat je niet overal op reageerd haha. komt wel goed meis. maar je hebt alweer de kriebels?? sorry we wilde je niet bang maken en gelukkig liep ie over de grond en niet over je bed waar je in lag of iest toch??