Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Zo ben weer thuis.

Was zo zenuwachtig vanmorgen.
    Maar alles is goed, hartje gezien en gehoord. Ik vroeg nog is dat mijn hart? Het klopte zo sterk. Ukkie is 1.3 cm en ben idd 7 weken en 3 dagen. Alles zag er goed uit en heb er dus weer vertrouwen in dat alles goed blijft gaan. Was zo opgelucht. Heb wel even een traantje weggepinkt hoor. Hebben 2 fotootjes mee, zal ze een deze dagen proberen in m'n album te zetten. Ben zo blij!!!

Nog een nieuwe juli mamma. Welkom en gefeliciteerd!

Es, jij ook een goede echo. Wat fijn! Gefeliciteerd meid!
    Wij houden het voorlopig nog even geheim hoor. Eerst maar eens de volgende echo over 2 weken afwachten. Ben benieuwd hoe hard het gegroeit is dan.

Ga nu even tukkie doen want ben gebroken. Heb heel slecht geslapen vannacht en was op van de zenuwen.

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    es en mamachan gefeliciteerd met een goede echo.

ik mag morgen eindelijk!

3. mamasan

mamasan Fanatiek lid

nog even snel voordat ik vertrek....

Zon welkom en feli!

Lizzz, gefeliciteerd!

Meiden, ben er weg van, tot vanavond!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh Lizz Gefeliciteerd.. Pff ik was bij jou wel echt zenuwachtig!! Maar hartstikke mooi :D :D :D !!

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    lizz jij ook gefeliciteerd.

sorry voor degene die ik vergeet, maar heb niet alles bijgelezen, was zoveel.

6. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Als donderdag alles goed is gaan wij zaterdag het onze vrienden vertellen. ouders en zussen weten het al. Maar zaterdag vieren wij met z'n tweeen onze verjaardag en het valt wel op als ik niet meer rook en drink. Ik hield er namelijk nogal van en dat weet iedereen, dus we kunnen het ook echt niet verborgen houden. hoop daaarom wel dat het donderdag goed is, anders wordt het wel heel zwaar zaterdag.
    :(

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Jeetje, lekker druk hier, ben nog maar voor een mini-deel bijgelezen!

Es; ik was ook nog wakker om 4 uur, gewoon helemaal niet geslapen :(. Nu ben ik net boven jan, echt erg. Ik heb niet eens een reden. En wat heb je een mooie echo meid, van harte gefeliciteerd, ik zou het ook uitroepen van blijdschap!

Mama Chan: ook gefeliciteerd met je goeie echo!

Einneh: Je zou echt niks gezien hebben behalve misschien een klein stipje. Bij 5w5d zie je zelfs alleen maar een vruchtzak met een dooierzakje erin, maar geen rijstekorreltje. Is echt beter dat je nog even wacht. Dikke knuff!

Lizz1: Gefeliciteerd meid!!! Helemaal geweldig! Ben benieuwd naar de foto's!

Nancy; wat een k-droom! Ik droom ook vaag. Had er 1 dat mijn stiefvader (mijn vriend en hij rijden op van die chopper-fietsen) een onderwaterfiets had en kei trots een vijver infietste hahaha.

Zon, welkom!!!

Mannen: Ik mag ook echt in mijn handjes knijpen met de mijne. Na 5weken ben ik gestopt met werken en terug de ziektewet ingegaan, hij steunt me in alles en laat mij de first move maken met lichamelijk contact hahaha. Waardoor we gisteren weer eens van bil zijn gegaan omdat ik dat wilde, stond even van mezelf te kijken. Komt door zijn instelling denk ik. Omgekeerde psychologie.

Zo en toen was ik een beetje bij!
    xx

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Heeft het bij jullie ook zo gestormt gisteren? Het leek wel een film-storm met die geluiden erbij aaaah! Meteen een rondje door huis gerend om alle stopcontacten eruit te trekken!!

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Meiden, ik ben op mijn werk, dus reaggeer even snel.
    Was benieuwd hoe alle echos waren gegaan.
    es, liss, en mamachan, wat super zeg.
    Wat zullen jullie allemaal blij zijn. Ben heel blij voor jullie.:):):):):)

xxxx

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @lizz van harte meid
    @suekes hier is het nog steeds heel erg winderig met tussen door heftige regenbuien

net gebelt en ik mag 22-12-09 voor de nekplooi meting gaan en dan kunnen we de kleine weer zien ik het het zo vroeg mogelijk gepland ivm of het wel of neit lukt want bij dylan moesten we (niet dat ik dat er vond :D ) 3 keer terug komen omdat meneer niet goed lag ;)

11. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Super Es, ben blij voor je/jullie: gefeliciteerd!!

12. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Hehe, wat fijn al die goede berichten. Mooi Lizz, nu lekker genieten hoor!! Dikke knuffel voor jou en ukkie!

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    okay dan is t ook wel logisch dat ze niet gaat he.
    ik zit bij twirlvereniging Vitality Alkmaar

14. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0

zal is navragen of ze jullie groep kennen :D

15. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

wanneer hebben jullie trouwens de 1ste echo (gehad), ik heb hem pas met 10 wk...duurt zo lang. Heb t idee dat ik dan pas echt weet dat ik zwanger ben en ook blij mag zijn.
    En ik heb geen miskraam verleden ofzo maar word wel erg onzeker

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik had mijn eerste echo vandaag (8 weken) ook zonder medische reden.. Ik heb gewoon gevraagd of ik wat eerder mocht komen en dat was geen probleem.. maar mijn VK doet zelf de echo, dat scheelt denk ik

17. Caraemma

Caraemma Lid

4 jun 2008
    71
    0
    0
    Groningen
    Ik ben advocaat. Tijdschrijven is echt het vervelendste aan dit werk vind ik. Wat doe jij?

18. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

Bij mijn VK praktijk doen ze ook de echo's zelfs....bij hun standaard dus bij 10 weken ( staat ook op de vragen lijst die ik op invullen......)

Vind t wel raar dan om te bellen of t eerder kan toch?

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Hansje, zelfde verhaal als bij ons.. Vierde 6 nov mijn verjaardag en aangezien ik er ook niet in spuugde (peukie en rosétje) 'moesten' we ook wel :p Veel plezier met vertellen, is zooooo leuk! :D

@Suekes, jouw ventje is dus ook afwachtend? Jij kampt ook met je geestelijk welzijn toch? Heb ik namelijk wel gehad en daardoor is vriendlief zo geworden. Zo van god los geweest dat ik niet aan sex moest deeeenken, dus mijn vriend is bij voorbaat al lief en terughoudend geworden..

@L78, meis ben je er weer? Hoe is het met je?

@Zon79, welkom en gefeliciteerd natuurlijk! :)

@Lizz, o wat een pak van je hart zeg!! Wat heerlijk voor je, geniet ervan meis!!

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb met afspraak maken dat al aangegeven.. maar als je eerder wilt kan je het toch vragen... wie niet waagt wie niet wint

Deel Deze Pagina