Zon, je zou het gewoon kunnen vragen hoor! Waarom niet, zeg gewoon dat je je extreem druk maakt . Nancy, ja dat klopt. Ik heb gigaproblemen gehad ook op dat gebied! Ik PB je wel, vinnet niks om dat hier zo ff te planten . L78, hoe gaat het met je? Fijn dat je er weer even bent. Dikke knuff!
hee meiden, thnx voor de belangstelling! Het gaat goed hier, we zijn gisteren weer in het zkh geweest en hebben nu ook de uitslagen van het chromosomen-onderzoek. Dit was helemaal goed. De gynaecoloog gaat er vanuit dat we 'gewoon' een paar keer achter elkaar pech hebben gehad. De kans dat het de volgende keer goed gaat, wordt alleen maar groter! Het komt wel goed. Ik lees hier niet meer echt bij, dat vind ik te lastig maar wilde vandaag even de echo van Es en Lizz checken. Ben blij dat deze goed zijn. En Sue, met jou alles goed?
Mamma Chan en Es Van harte gefeliciteerd met de mooie echo's en wat goed dat jullie allebei, een mooi kloppend hartje hebben gezien Geniet ervan meiden!!!
Ook Lizz natuurlijk... Van harte gefeliciteerd meis!! Voor degene die ik vergeten ben sorry... voel me niet zo lekker vandaag bah...
Alle meiden met een mooie echo; GEFELICITEERD! (ben stiekem een beetje jaloers, 14 december is nog zoooo ver weg..) En nieuwe mama's: ook gefeliciteerd en welkom!!
@Lizz; Joepie wat een goed nieuws. Vond het toch wel een beetje spannend voor je hoor. Maar supernieuws dus @L78; bedankt voor je update. In ieder geval fijn dat het chromsomenpakket er goed uit zag dan. En idd dat klinkt als goed nieuws voor de toekomst, ik hoop dat het snel jullie beurt is! @Zon welkom en gefeliciteerd! Je zou best kunnen vragen of je eerder mag denk ik, maar je kunt met 10 weken wel veel meer zien hoor! Morgen voor de griepprik met mijn meiden. Mijn man probeert ook gelijk de vaccinatie te krijgen. Dan is het hele gezin hier ingeënt aangezien ik natuurlijk nog niet geënt kan worden. Sue, Nancy en Lucky, heb er persoonlijk heen ervaringen mee, maar wat fijn dat jullie partners hier zo goed mee omgaan. Zal best wel eens moeilijk zijn zo, nu je zwanger bent... Liefs Elea
Als ik het aantal dagen tel, zonder een calculator te gebruiken, kom ik daar ook op uit. Nou ja we wachten de termijnecho wel af dan zullen we het zeker weten! Ik zal morgen iig nog ff met het ziekenhuis bellen om de afspraak de vervroegen naar over 2.5 weken ongeveer, de gyn heeft die week erna vrij dus daarom ben ik op 22 dec. gezet allen kunnen wij dan toch niet... nou ja dan maar wat eerder
Ja echt wel !! Zoo leuk !! Al geniet ik heel veel van haar hoor Klein monstertje.. Net met eten (rode bieten) vond ze zichzelf nogal lollig !! Smeerde ze de boel in dr haar en dan maar leuke koppies trekken, dus wij de andere kant maar op kijken.. anders houd je echt je lachen niet in !!
Haha ja, t was erg grappig, maar dat is haar probleem, ze is zo grappig HAHA!!! 2 weken geleden heeft ze mijn haar ook onder de rode bieten gesmeerd !! Ik bukte en zij haalde haar hand door mn haar !!