Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    In Egypte hebben ze McDelivery, moeten ze hier ook invoeren:)

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    verschrikkelijk zulke mensen, kunnen gewoon niet blij zijn voor andere..
    Idd alsof we er niet over nagedacht hebben.. nou daar weet zij helemaal niks vanaf! BAH!
    En of ze het je niet gunnen, geen id, denk een heel groot stuk jaloezie dat het is.. maar hoe dan ook, zeg dat opzij en wees gewoon blij, of doe anders netalsof..

gelukkig reageert de rest wel leuk en enthousiast

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es nou ja zeg dat zeg je toch niet…fijne vriendin is dat (sorry) wat mij betreft had ze dus ook kunnen ophoepelen al weet ik hoe moeilijk dat dus is (uit eigen ervaring)
    @sam van harte met je nicht
    @mac hebben jullie het weer over eten hihihi ik krijg bijna geen hap door mijn keel al een paar dagen al ben ik niet echt misselijk ofzo, gewoon alles staat me tegen
    @mamasan ssssttt hij ligt erin slaap nog niet maar het is al 10min stil ;) …… hihihi piemelkriebel geweldig
    @elea ja die periodes zijn slopend maar ik heb wel het voordeel dat meneer meestal wel in de ochtend uitslaapt tot 8.30uur.

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey!
    Oh Hellie dan ga ik daar wonen :) haha.

Es wat jammer zoiets.. ongelooflijk..

Ik heb ook iets wreeds meegemaakt. Ik heb natuurlijk 3 mk gehad en dat gaat je niet in de koude kleren zitten zegmaar.. Nu kon ik mijn werk niet aan en ben door de dokter doorgestuurd om een vorm van therapie te volgen om mijn hersenpan een beetje te resetten en wat positiever en minder angstig te worden (de hormonen maakten het er niet makkelijker op.

Afgelopen vrijdag ging ik naar die bewuste psych. En dit is echt helemaal niet leuk maar ik had dus vragenlijsten ingevuld en die spraken we door. Ze zegt tegen mij: Ik wil dat je een abortus laat plegen anders wil ik je niet helpen. Jij bent niet in staat een kind op te voeden. Gewoon omdat ik mijn werk niet aankan. Begrijpen jullie dit? Mijn omgeving weet dat ik meer dan in staat ben om een kindje op te voeden (mijn broertje is vanaf 4mnd iedere 2 weken wel een paar dagen bij mij), dus ik heb een keer geschud en heb haar bedankt voor haar tijd, gezegd dat ik het knap vindt dat een mevrouwtje die het hoog in haar bol heeft met haar ene diplomaatje aan de hand van een vodje zo'n uitspraak durft te doen en ik ben weggemarcheerd.

Jammer dat er van die knuckleheads bestaan. Idd Es boeie is gewoon afgunst!

xx

5. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    De McDelivery :D Jaaa ik bestel gelijk!

Jammer dat je vriendin zo reageerde Es. Waar baseert ze dat dan op? Zal wel jaloezie zijn ja, dan zijn mensen niet altijd even aardig (understatement)... ;)

Mijn beste vriendin zei eerlijk tegen me; 'Ik had het er wel even moeilijk mee, ik wil ook zo graag. Maar ben wel heel blij voor jou, want ik weet wat een geweldige ouders jullie zijn en je altijd gedroomd hebt van een groot gezin. Maar had heel graag in je schoenen gestaan.' Kijk, dat waardeer ik nou, zo kan het toch ook. Het is niet voor niets al ruim 30 jaar mijn vriendin he :) (en ze heeft echt een supermoeilijke tijd achter de rug dus begrijp haar helemaal hoor)

Liefs Elea

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Oja Sam gefeliciteerd :)!

7. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wat vaag. Klinkt wel erg onprofessioneel :$ Heeft ze dat echt zo gezegd, of meer haar vraagtekens bij deze zwangerschap gezet zeg maar...

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Afschieten toch zulke mensen.. kan daar zo kwaad om worden!!
    Hoe kunnen mensen over jou oordelen.. je weet zelf wel het beste wat je aankan ja of nee!!

9. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Nou ja zeg!!! Lekker professioneel...

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @suekes is toch niet meer normaal zoiets...

11. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hai hai,

Heb twee paginas teruggelezen... poeh poeh.. jaloerse mensen op de wereld. Ladies.. jullie kunnen het wel allemaal aan. Laat je nie gek maken!!!

Kan iemand mij een korte samenvatting geven?

liefs,
    mamaT

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Een korte samenvatting? Die zijn er niet, haha wel lange :p
    Ik volg ook niet alles hoor. gaat me soms veels te snel.. :)

Ik ga lekker slapen.. Tot morgen!!

13. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hey, zo moest ff brood smeren want mijn manneke is weer gaan werken.

Ja dat heeft ze letterlijk zo gezegd, ik heb geen woord aangepast. Ik heb nog een half uur aan haar gevraagd of ze het meende en waaruit zij dat opmaakte. Ze draaide eromheen en ik kreeg het niet duidelijk uit haar wat erg vreemd is. Ik heb met tranen in mijn ogen gezegd waarom ik bij haar zat en dat dit uit de lucht gegrepen is.

Eigenlijk heeft ze me alleen maar kwaad gekregen en ik heb mezelf herpakt en ik ga er voor 200% voor. Ik laat mezelf niet zoiets zeggen. Mijn moeder kent me door en door en was verbijsterd door wat ze hoorde. Verder heb ik het niemand gezegd omdat niemand weet dat ik zw ben, dus mijn praatgebied is wat beperkt vandaar dat ik het toch hier even in de groep wilde gooien..

Ik ben niet zo makkelijk te beledigen hoor..

xx Sue

14. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Gooi er maar uit hoor, zijn we voor :D Ik sta ook even met mijn oren te klapperen hoor. Vind het behoorlijk grof en onprofessioneel om zo iets op die manier te brengen. Vind nog dat je goed hebt gereageerd dan. Groot gelijk dat je niet meer bij haar wil komen. Laat je niet kisten hoor, vaak word je van dit soort dingen alleen maar strijdlustiger!

Liefs Elea

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    In het kort MamaT;

Sam haar kleine meid is aan de wandel.

Mamasan, Lizz1, Es en en en onee! Ben het gewoon kwijt, nog iemand, ze hebben een mooie echo gehad!

Er zijn wat buddies bijgekomen which reminds me .. Nancy en ik zijn buddies geworden, ik heb haar een aanzoek gedaan hahaha :):). Ik zal het op de site zetten als ik daar kom.

L78 is even langsgekomen, het ging ok met haar en haar chromosomenonderzoek was positief, ze heeft een paar keer pech gehad luidt de uitspraak.

Er zijn wat bietjes in haren gesmeerd (Jildou) en grapjes over elea's scheet-incident :(;).

Nou de rest weet ik niet meer, valt mee dat ik best veel heb onthouden.

Dikke kus en slaap lekker meiden, ik ga ook mijn best doen!

Sue

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Ja en ik zei het al tegen mijn vriend; zou het niet kunnen zijn dat ze juist dát wilde bereiken? Mijn omgeving snapt ook niet wat ik bij een psych moet zoeken. Ik heb al een lang traject gehad in dat circuit en ik moet zeggen dat ik weet hoe ik in elkaar zit en hoe mijn radartjes werken. Ik ken mijn gebreken, die heb ik zeker, maar ik ben ook zeker geen kapotte klok die niks meer kan.

17. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    #2897 Lynette84, 24 nov 2009
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009

Meid wat vreselijk dat ze dat gezecht heb :x:$ dat kan ze niet maken. En hier ook wat psygs problemen. Mijn psyg zei dat het juist goed voor me kon zijn. Zeker omdat mijn kinderwens zo strerk is.
    Ik kan het werken ook nier bijbenen maar een kind is een hele andere wereld als werken

Schandalig dat zo iemand dat tegen je zeg ze heeft zeker zelf nog nooit in zo ene vervelende situatie gezeten om iets van je zelf te verliezen. En dat meerdere keren.

Ohh meid wat moedig dat je zo rustig ben gebleven.

Knuff en sterkte.

(sorry dames was verdwaald:D)

18. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Lynette dankjewel meid. Vindt het ook fijn dat ik bijval krijg van iedereen die het dan weet. Weet je wat gek is, ik was je net een pb aan het sturen en wilde dit ook even neerzetten en toen dacht ik nee hoeft niet, alsof je het al weet. Ik drukte al op versturen dus kon het niet eens meer neerzetten. Je zat het hier gewoon te lezen, freaky :).

Dikke kus en nu hup terug naar Maart hahahahhahaha :):).
    Sue

19. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Slaap lekker meiden! nu echt haha al die pb's en dat bijlezen :8 xxx

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Soo en dan ook nog een bericht om precies 0:00 uur versturen en berichtnummer 2900. Is dat dan normaal. Ik ben alleen thuis, eng!!

Deel Deze Pagina