Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    oei oei helemaal afkick verschijnselen haha. en wat nou als je een beschuitje pakt ipv een zak chips. en wat zullen de ouders raar kijken als je geen trek in warm eten hebt maar wel in chips he ;)

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hoe bedoel je slechte screening??

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    gelukkig heb je wat gekregen van de dokter. slik je al floradix oid voor ijzer tekort en extra vitamines. wilt bij mij altijd wel helpen
    slaap lekker en hopelijk knap je snel weer op

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    ja en dan moet je t gewoon lekker doen meid. ieder zijn keuze daarin toch;) en als je je er prettig bij voelt waarom niet. ik ben 24 jaar en heb al eens een kindje geregen zonder syndromen en dat is voor mij de aanleiding om t niet te doen. ook wil ik niet de rest van de zwangerschap in de stress zitten omdat wij bijvoorbeeld een verhoogd risico hebben

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Oei,euhm mijn gynae,mijn moeder,mijn beste vriendin en haar gynea zeiden dat. Hier noemt dat de tripple test en daar komt meestal uit dat er een verhoogd risico is op syndroom van Down. En dan ben je helemaal in paniek ofzo terwijl het niet nodig is. Dus ze zeiden hier:als de nekplooimeting niet goed is doen we de bloedtest,is die goed de nekplooimeting dan doen we die niet. Maar weet natuurlijk niet of die beter is in Nederland he. Dus Es,doe waar jij je het beste bij voelt. :)

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja dat is in ned wel anders.. hier wordt eerst bloedgeprikt en dan pas de nekplooi gemeten..

Maar goed, ik ga nu weer zitten twijfelen argg ben ook zo'n muts!!
    Moet daar mee stoppen en gewoon doen wat mij goed lijkt..

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    En lieve schat, een tripletest is weer wat anders :)

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    niet twijfelen Es! doen waar je je goed bij voelt hoor. En ik ken het,ben zo onzeker om de juiste beslissingen te nemen. Pfff het is dan ook zo'n grote verantwoordelijkheid :) Maar Es,ben er zeker van dat we het allemaal super goed gaan doen!:D

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    je moet echt niet gaan twijfelen hoor. als jij dit wilt doen dan moet je t gewoon doen als je je er goed bij voelt.

10. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0

Haha ja ik heb ook toast enzo in de slaapkamer liggen, maar ze kijken al raar omdat ik zo weinig eet met het avond eten
    En de smoesjes raken een beetje op. Nog een paar weekjes volhouden
    pfffffffffff

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    ja nog heel ffies en je hebt je eigen stekkie... wat zul jij dat als prettig ervaren zeg haha. ik was ook zo blij dat ik mijn eigen plekkie had. kon iedereen uitnodigen wie ik wilde zonder t pa en ma te vragen enz. dus hopelijk gaat de tijs snel voor je. kunje doen en laten wat je zelf wilt he haha

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hier ben ik! hihi. echo was goed! zit nu op 8 weken en een dag. en als het goed is is het er maar 1.
    het liep verschrikkelijk uit, dus zaten we een uur te wachten voor we mochten.
    en vannacht had ik onwijze pijn in mn buik tot huilens toe. dacht echt nu gaat het nog mis.
    maar het hartje klopte en we hebben het zelfs horen kloppen!
    ze zag wel een kleine bloeding. dus moet over 2 weken terug om te kijken of dat er nog zit en voor een echo.
    maar kan ook zijn dat het de 2e eisprong was, maar dat het niet verder is gegroeit. maar dat weet ik over 2 weken waarschijnlijk.
    maar niks om me zorgen om te maken zei ze. dus gaan we nu genieten! en iedereen die het wil horen vertellen we het gewoon!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie, van harte gefeliciteerd :D :D !! Maar je banner staat 5 dagen verder??

14. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0

Ja ben ik zeker, alleen vind jammer dat ik nu dus niet kan helpen verbouwen
    Ik ben net bob de bouwer, maar met die kleine in mijn buik word dat dus niks helaas :(
    Gelukkig hebben we wel veel vrijheid bij allebei onze ouders thuis
    maar is toch wel lekker ons eigen stekkie

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Bubsie van harte!!! :):)

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ja banner moet ik nog ff veranderen haha
    snap ook niet zo goed, maar kan nog veranderen volgens de gyn dus zullen wel zien.
    in ieder geval 8 weken en 1 dag.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja een klein meetfoutje, geeft al gauw paar dagen verschil.. Maar hartstikke mooi joh :D :D !!

Nou hier zometeen om de prik met Jildou! En werk net gebeld, en blijf deze week nog thuis. Vervanging is al geregeld! Of had ik dit al verteld :D !!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wel grappig, had gister even mn buik vergeleken met de 1,5 week later van de zwangerschap van Jildou. Ik heb nu ongeveer net zo'n buikje als toen met 9,5 week :D !!!

19. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Bubsie heel goed nieuws :D

20. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    even een vraagje aan ES

Weet jij wat het franse woord is voor nekplooimeting? of in het engels, want ik ga naar het british hostpital in Parijs, morgen moet ik mij inschrijven en afspraken maken voor de onderzoeken.

nu heb ik een verplegerswoordenboek aangeschaft waar heel veel medische termen in staan van frans-ned en ned-frans, maar nekplooimeting staat er niet in. kan jij me helpen?:$

Deel Deze Pagina