@ sam jaloers? haha wrom? Ik ben weer bijgekomen, haha hmz toch wel vervelend om te lezen van die miskramen Sterkte voor wie dit is overkomen..
Sam: Ow zo Ja ik ook nog wel langer, had vanmorgen het electrische dekentje aan gedaan, heb het steeds zo koud poeh die staat nu weer aan.. Dames truste voor straks
Ja dat weet ik Sam! Maar wie weet, weet je het vroeger, want tegen dat ik thuis ben...de kindjes nog ophalen bij mijn moeder en dan nog half uur rijden naar huis...
Terug uit de stad. Maar 1 broek kunnen scoren. Weer bloedverlies vanavond. Wordt er gek van. Maar zolang ik geen krampen heb maak ik me niet druk. De vk zei dat het alles kan zijn. Zit ook net weer in m'n dagen dat ik ong zou moeten worden en misschien dat er nog een restje zat ofzo. Weet het niet.
Ik kan het niet meer bijhouden meiden, Maar de meiden die een miskraam hebben gehad, sterkte! Ik word er echt somber van... Kan me ook wel voorstellen dat de angst groter wordt als je al eens een MK hebt gehad en het dan weer van een ander leest. Ik probeer het echt maar van me af te zetten, want ik wil er gewoon niet teveel bij stilstaan, dat het mij ook kan overkomen. Was er echt van overtuigd dat je een vruchtje wel verliest maar als ik hier zo lees... Ben net bij komt een vrouw bij de dokter geweest, wat een film zeg! Het is eigenlijk gewoon jezelf treiteren om dat te kijken... Ben er echt van onder de indruk. Het lijkt me eerlijk gezegd nog veel erger als je kind zonder moeder moet leven.
Ik ga tukken. Tenminste hoop dat ik kan slapen. Ben erg misselijk van de pizza die ik heb gegeten. Weet nu wel dat elke keer als ik iets vet eet dat ik daar dus niet tegen kan en meteen misselijk wordt. Slaap lekker iedereen!
Hoi Caraemma, Ik wil je niet ongerust maken, het is miss een beetje een ego-bericht elke keer maar ik loop er anders ook maar mee rond, heb nog niemand verteld over mijn zw. dus jullie zijn mijn praatpaal. Ik had zelfs de laatste keer nog 2 weken hcg in mijn lijf. De minimale kwaaltjes die ik had hielden heel die tijd nog aan. Ik had zondagavond een druppel bloed en maandag de beruchte echo waar het hartje traag klopte. Ik denk dat je er niks van kunt zeggen. Als je met bijv een windei blijft rondlopen denkt je lijf nog steeds dat het zwanger is en blijven de kwalen, ookal is het vruchtje al met 4 wk gestopt bijv.. Maak je geen zorgen en doe je dat wel vraag dan gewoon om een echo. Als je geen bloed verliest of krampen en buikpijn krijgt moet je je pas zorgen maken. Stress maakt net zoveel kapot als bijv. roken. Dikke knuff! Sue
Hey meiden! Herkenbaar Lizz1, ik wordt ook misselijk als ik vet eet. jammer want dat is wel waar ik het meest zin in heb. Probeer het nu bij soepjes, extra portie avondeten, tomaten met eieren op brood, worstebroodje. Ik voel me echt elke dag zwakker worden echt misselijker, moeier en mijn borsten zijn echt weer een cup groter, ik heb ze nooit zo groot gezien en had al een dikke d om te beginnen. Verder ben ik alleen nog maar steeds 1 kilo lichter dan toen ik net zwanger was, dus het is ook niet van het aankomen. Ah sorry voor mijn geklaag even.. Toen kwam schoonmama langs met schoonzusje en ik kan gewoon NIET gezellig zijn. Ik ben ongeïnteresseerd en afwezig en dat wil ik helemaal niet zijn. Niemand zegt er wat van hoor overigens. Daarnaast kan ik mijn buik gewoon echt niet meer verbergen, is zo moeilijk. Ik zou het echt liever gewoon vertellen zodat ze gewoon weten wat ik heb. Hmmmz maar dat is ook weer geen optie want iedereen heeft losse lippen van onze fam. Ik zal me er maar weer overheenzetten.. Nog een paar weekjes. Ik heb trouwens op de valreep bij de wehkamp een zw broek en tuniekje gekocht. De broek zit heerlijk, maar durf em nog niet aan, het is obviously een zw broek en mijn buik is echt te groot. Haha wat een dilemma's. Nou ik ben het weer even kwijt. Gefeliciteerd aan de meiden met een mooie echo! Geniet ervan! Dikke kus Sue
hihi Seukes, jammer dat zo'n broek zo weinig verhullend is he! Wel vervelend dat je je zo voelt... Ik ben vanmorgen een partijtje tekeer gegaan tegen mijn man. Vraag me nu af of dat wel zo nodig was...
Goedemorgen.. Ff alleen ego, wel alles gelezen, maar niet zoveel puf... Hier een redelijke nacht gehad tot 3 uur. Toen begon het gedonder weer met misselijk zijn. Vanaf een uur of 6 tot 8 weer in slaap gevallen.. Voor mijn doen een redelijke nacht dus Niet dat ik nu fit ben maar toch! Zal Jildou uit bed halen, die ligt lekker te kletsen !!