Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    ;);):):p;):DJee wat een opluchting zeg. Kleintje was 2 cm en had een heel goed hartritme. 174slagen. De tijd klopte ook helemaal. hoef niet terug of vooruit. ik zal de echo in het album plaatsen. :):);):p;):)

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    gefeliciteed hansje met je echo .. wat goed nu lekke genieten ..:)

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @hansje super meid!!!!

meiden ik lees wel mee hier zo af en toe maar reageren lukt me niet altijd.
    hier redenlijk geslapen tot half 9 toen begon dylan te roepen dat hij moest plassen op het potje, hij plast nu echt meerdere malen op het potje per dag ben trots op hem (gaat wel veel tijd in zitten) maar dan heb je ook wat ;) .
    bah hier is het nog steeds of alweer super vies weer regen hard waaien enz... en ik moet ook nog naar de winkel want vanmiddag komt een vriending koffie dinken en heb niks lekkers in huis. nou ja verder eigenlijk niet veel zinnigs te melden.

@iedereen met een echo vandaag suc6
    @iedereen die het nodig heeft knuffie

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    vandaag 8weekjes :D aan de ene kant vind ik het langzaam gaan en aan de andere kant denk ik jeetje dat vliegt om zeg....

5. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    het fotoalbum wil nog niet helemaal lukken. hij wil de foto niet uploaden. misschien later.

ik ben ik elk geval erg opgelucht en het gevoel dat ik nu toch lekker kan gaan genieten ervan.

Es moet ik jou een privé berichtsturen voor afspraken ofzo? en je had het over een site waar je alles op bijhoudt? welke site?
    ik heb ik elk geval 22 december mijn 12 weken echo. in Frankrijk wordt hier ook eerst bloedgeprikt en daaruit wordt herleidt of je een nekplooimeting nodig hebt. als die nodig is heb ik die tegelijk op 22 december.

Meiden met bloedverlies. sterkte ik weet hoe je je voelt van de vorige keer. wat ik van andere mensen hoor die een ook een mk hebben gehad en ik ook, toch heb jezelf stiekem het gevoel als iets mis is. Als er niets mis is, dan voel je je heel anders. je maakt je uiteraard wel zorgen en bent onzeker, maar het gelukkige gevoel dat het goed zit overheerst wel. Hou moedt en ik duim voor jullie!

6. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    goedemorgend dames!
    zag een paar goede echo's voorbij komen! proficiat! Ik zal blij zijn dat het maandag is,heb ik terug een echo! hoop dat alles i orde is. Heb wel het hartje zien kloppen maar blijf wel onzeker ;)

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hansje, fijn zeg!

Kikkert, dubbel he zo'n potje! Ik vind het wel een beetje een nadeel dat je ook meteen moet rennen als ze erom roepen!

Ik heb ook niet echt zin om eruit te gaan met dit weer. We zitten nog steeds in pyama...

8. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    @ HANSJE! Wat een goed nieuws joh! :D Hoe was het in het Britisch hospital gisteren? Hebben ze je alles goed uit kunnen leggen?

gefeliciteerd met jullie mooie echo he!
    Liefs Elea

9. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Oh, zie nu je 2e reactie pas over dat bloedprikken en de nekplooimeting. Ik heb 7 december mijn echo, dan ben ik 9en halve week, zou dat betekenen dat ik dan met 12 weken nog eens terug zou moeten? Ik had eigenlijk gedacht dat 1 echo wel voldoende zou zijn (van mij hoeft die nekplooimeting niet zo nodig).

Liefs Elea

10. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Ik weet het niet zeker maar wellicht moet je het even navragen. ik Had een echo bij 8 weken maar dat is omdat ik eerder een miskraam heb gehad. Normaal gesproken dan doen ze pas een echo bij 12 weken. ze laten je dan eerst bloedprikken ook voor het downsyndroom. Daaruit kunnen ze halen of je een kans maakt. als je dan een kans erop maakt dan gaan ze een nekplooimeting doen tegelijk met de 12 weken echo. maar als je bloed goed is gaan ze deze niet doen. Ik denk dat je de 12 weken echo zo ie zo moet doen want dan kunnen ze al dingen testen en bij 9 nog niet. die 12 weken echo krijgt iedereen. Aan je gyn. moet je even vragen of je ook van het bloedmeten of nekplooi af kan zien, als je dat niet wil. maar met 12 weken moet je zeker weer. en let even op je verzekering. de meeste franse verzekeringen dekken maar 3 echo's. De echo's van het 1,2 en 3de trimester dus die van 9 weken dus niet. die moet je dan zelf betalen. Ik vind het wel de moeite waard, maar dat is aan jou!

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!!

Ik kreeg net een tik via hyves van mijn mannetje dat ie een verrassing heeft voor vanavond..
    Owww dat is gemeen want hij weet hoe ik ben, nu wil ik het weten ook!! :p

Hoe is het hier? En met de zwangerschapshormonen!!? :D8)

12. Satori

Satori Lid

26 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Wat eng om te lezen, dat sommigen niets afwijkends voelden en toch een mk kregen. Zo zie je maar weer, het blijft spannend tot aan een goede echo en zelfs daarna nog... In mijn geval dus nog wachten tot 23 december. Zucht.

Satori

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Oh daar kan ik dus ook nooit tegen he. Veel te ongeduldig :D Maar wel leuk ook!

De zwangerschapshormonen doen hun werk hier nog erg goed. Beetje te goed, want hang nog iedere dag boven de pot :) Word er echt gek van. Maarja we maken er maar het beste van he. Dit weekend lekker rustig aan. Volgend weekend naar NL om Sinterklaas te vieren. Ik kijk eerlijk gezegd een beetje op tegen de lange rit. Gelukkig rijden we 's avonds heen, dan ben ik wat minder misselijk. Mijn man zei al 'we kunnen toch afzeggen' (hij had niet zo'n zin, hihi) maar dat wil ik ook niet. Sinterklaas is veel te leuk! :)

Kus Elea

14. whieeee 6 weken vandaag, vanmorgen begonnen in dat irritante kannetje van moeders voor moeders te plassen hahaha
    moet er nog ff een handigheidje in vinden want ik vind het maar irritand.
    het hartje is al gaan kloppen van frummel :D niet dat ik het al gehoord heb :p over 2 weken en 3 dagen pas (was het maar alvast zover)

ergens tientallen pagina's geleden werd er volgens mij gesproken over die angel sound, waar kan je die halen en wat kost die ongeveer?
    verder voel ik me goed, nog steeds geen misselijkheid enzo, waar ik heel blij mee ben en hoop dat dat zo blijft hahaha
    zijn er nog nieuwe zwangere? vast niet he.. zag dat er al een augustus topic aan gemaakt was, en als ik iemand over het hoofd gezien heb, van harte gefeliciteerd :D
    En er zijn ook vast wel meiden die echo's gehad hebben, vind het super voor jullie :D

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik weet de verrassing!! we gaan naar de bios vanavond!!
    naar ''komt een vrouw bij de dokter'' ik heb het boek ook gelezen en wilde heel graag naar de film, en mijn mannetje heeft vanmorgen kaartjes gereserveerd!! :):):)

16. Ohhh gaaf wat leuk es :D
    die film lijkt me ook heel erg leuk :D

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hansje, jahoe, gefeliciteerd :D :D !!

Es veel plezier!!!

Verder.. uuuh... Mamasan: angelsound:
    Denk daar goed over na.. Het kan heel mooi zijn, maar ook ontzettend onzeker.. Daarbij heb je kans dat je hem pas na 12 weken kan gebruiken. Als je dan nog eens geluk hebt dat je je kleine vroeg voelt, is het bijna zonde van het geld. Ik voelde Jildou al met 16 weken. Wat als je het niet kunt vinden? Dan ben je nog veel onzekerder.. Mijn vk had liever als ik onzeker was, belde en dat we dan samen het hartje gingen luisteren dan dat ik zo'n ding ging halen.. En ik ben er blij om dat ik hem niet gehaald heb.

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Hansje, gefeliciteerd met de goede echo! Helemaal geweldig! :)

@Es, wat lief van je mannetje! Die van mij is echt enorm lief voor me, maar ZO lief ;) Die gaat niet zo snel naar een 'vrouwen'film met me hihi

@Hier, vandaag vrije vrijdag en energie voor 10! Had zin om te gaan shoppen in Den Haag. Stond ik, na lang wikken en wegen, bij de tram (ik HAAT trams, maar vriendlief heeft de auto..), rijdt ie niet!! :x grrrr toen maar boodschapjes hier gaan doen en nu weer thuus.
    Mijn paps komt eten vanavond want die gaat van het weekend voor 6 weken touren met de camper; helemaal alleen (mijn moeder leeft niet meer). Respect hoor voor vaders, maar zou niks voor mij zijn. Maar hij vindt het geweldig, dan heeft ie groot gelijk.
    Verder nog steeds geen symptomen, dus nog steeds onzeker.. Ach ja, Piet Paniek in tha house 8)

19. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    hay dames,,ik wil me hier ook graag melden:Dben zwanger van de vierde en ben 17 juli uitgerekend.14 december hebben we de eerste echo,,dus erg spannend weer!!!!!

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @nummer4, gefeliciteerd en welkom hier! :)

Deel Deze Pagina