Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hoi meiden, zal straks even bijlezen.
    Druk geweest laatste paar dagen met werken, sinterklaas vieren, spulen voor nieuwe huisje kopen.
    Ben af en toe nu wel flink misselijk, voel me verder wel goed.

xxxx

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hey ladies! wil jullie een prettig weekend wensen! wij gaan verhuizen vandaag!!! dus ik kom morgen pas terug!!! tot morgen! xxx

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen!

@mamsan, wauw mooi buikie zeg! :$ Super joh

@Lizz, dat was ik met die bril en snor, knapperd he whahaha :p
    Druk druk druk jij weer! Denk je wel een beetje aan jezelf meis? Ik heb normaal ook druk sociaal leven maar ik merk dat ik echt een stappie terug moet doen.. :(

@Hier, wat een *&^%$-weer zeg! :x Heb zoveel plannen, maar dat gaat 'm niet worden zo, sjonge jonge.. ben die regen nu wel goed zat moet ik zeggen..
    Zometeen de uitnodiging (per mail) voor oud & nieuw verzenden, pffff +- 25 man en dan nog wat slapers. Maarja vorig jaar keihard geroepen dat het bij ons was en daar houd ik me ook aan. Joh word vast supergezelli! :)
    Nou iedereen een fijn weekend, ondanks het snert-weer!

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Petatje, succes met verhuizen meid!! Hoop dat het bij jullie wat droger is, zou wel handig zijn :(

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    nee hoor,het valt er met bakken uit vandaag!! gelukkig mag ik van men ventje niet helpen :p ik doe de opkuis hier en daar:) ok,ga douchen en naar de bakker! tot later!xxx

6. Satori

Satori Lid

26 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    HIer hetzelfde probleem: ik wil het tot kerst stilhouden, maar mijn buik zet zo uit (denk darmen, ik bedoel, dat kindje is nu pas een paar mm ten slotte), vooral aan het einde van de dag...

Satori

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Petatje: succes met verhuizen!!

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mamasan, mooi buikje hoor! Als je een echter blubberbuik wil zien, wil ik die van mij wel even showen (like not!!!). Dat doe ik wel als ik 20 weken voorbij ben...

Nancy, leuk zo'n groot oud en nieuw feest! Denk dat je idd even door de zure appel heen moet...

Petatje succes met verhuizen!

Hier weer traag op gang gekomen, maar voel me beter dan gisteren. Heb gisteravond flink woorden emt manlief gehad. Ik kan er niet tegen dat ik het gevoel heb dat ik er alleen voor sta en hij vind deze 2e zwangerschap wel erg normaal. Zo normaal dat ie er niet mee bezig is... Maar hij heeft beterschap beloofd!

Wij gaan zo naar de laatste muziek op schoot, ben blij toe haha!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Guppie hoe oud is jullie oudste dan?

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bleagh ik wil zoveel doen, maar ja, de puf... ZOmeteen als Jildou naar bed is, eerst even snel gebak halen voor morgen en dan de boel nog maar even dweilen.. Heb net een kast opgeruimd, maar Jildou haalde steeds alles uit de kast.. HIHI heel handig ;) !! Manlief is op zolder bezig. Dat moet straks klaar, kan ons logeerkamertje leeg, kunnen we dat klaarmaken voor Jildou en dan is de babykamer weer babykamer ;) !!

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Guppie, Nou dat is zeker niet leuk van je man zeg.. :( Hopen dat er beterschap komt, want zal best niet meevallen voor jou.

@Sam, ja het is ook echt zo een dag om op te ruimen vandaag. Kan ook niet wachten om de babykamer in te richten etc :D

12. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

Hoe gaat het hier?
    ik heb nog niet terug gelezen dat zal ik zo nog even doen! paar dagen heel erg druk geweest...... afgelopen donderdag st.klaar cadeautjes wezen inkopen! en ook meteen een rompertje gekocht :D

zal eerst ff terug lezen!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy ja, dat vind ik nou ook; ) !! HIHI.. Maar goed.. Straks Jildou haar kamertje leuk maken is ook geweldig :D Echte meidenkamer :D !! Maar morgen huis vol visite dus eerst hier maar wat toonbaar maken ;) !! Al ga ik me niet uitsloven.. Ik heb zo'n fijne schoonfamilie die moeite hebben met voetenvegen.. en aangezien onze achterom via de tuin gaat en dan meteen in de woonkamer binnenkomt ;) !! Kan ik maandag toch weer ;) Dus sloof me niet te veel uit :D !!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuk Einneh :D Vanmiddag ga ik ff met m'n moeder om cadeau voor m'n broer uit. Misschien dat we nog even ergens anders kijken :p !! HIHI!!

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    altijd leuk!!
    moet zo nog ff voor de kleine meid van mijn nicht kleertjes halen (is afgelopen donderdag geboren) goeie reden om nog ff voor mezelf te kijken :D

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja de thee is weer op.. we gaan weer verder ;) !!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ZO is dat :D :D !! HIHI...

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh ik kan ook niet wachten om de babykamer te doen! Maar we gaan het hele huis opknappen en Ymke krijgt ook een hele nieuwe kamer. Alleen onze slaapkamer blijft hetzelfde. Babykamer gaan we als laatste doen, maar heb al wel veel ideetjes hoor!!!

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Nummer4 en Diana7: gefeliciteerd!! Geniet er van! en welkom :D
    @ Claire24: gefeliciteerd! lijkt me geweldig om dat te mogen zien!
    @ kleding wat niet meer past: tis echt heel erg maar ik heb ook al broeken welke ik niet meer aan kan, vooral aan het einde van de middag gaan deze ontzettend knellen...... gelukkig heb ik nog een paar broeken liggen welke mij te groot waren :D
    @ mamsan: mooie buikje!
    @ petatje: succes en veel plezier met verhuizen!
    @ nancy79: leuk een groot feest met oud en nieuw! wij zijn hier ook al druk aan het organiseren, gaat weer een vuurwerkbak met vrienden inelkaar prutsen met iets van 40000 babypijltjes er in :D

ik hoop dat ik niemand vergeten ben, anders zijn het de hormonen hoor! :)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leukleuk Guppie :D !!
    Zo ik ben ff beneden wat aan het schuiven met de meubelen ;) !! Weet niet wat manlief ervan vindt, maar die moet niet zeuren :p HAHA!! Doet ie vast niet ;) !!

Deel Deze Pagina