het is alleen al leuk om daar over na te denken! ik weet ook al helemaal hoe ik de babykamer wil hebben maar ja wil niet eerder beginnen dan dat we het verteld hebben aan de familie, mijn moeder wil nog wel eens spontaan binnen lopen valt zo op dan ..... ach en dan heb ik nog ff tijd om de chaos op zolder op te ruimen (staat de hele caravan-inhoud, moet nog achter de deurtjes gezet worden) en dan kunnen de spullen van de aanstaande babykamer naar zolder vanmiddag maar ff aan de slag!
Hallo, ff geen zin om terug te lezen. ben beetje down. geen id waarom.. Zou het liefste in bed gaan liggen en er de hele dag niet meer uitkomen. Vanavond een verjaardag, bah, helemaal geen zin in!!
ja hij is zeker mooi van vorm en helemaal geen blubberbuik hoor hihi. wat je wel kan doen is in deze feestperiode allemaal leuke tuniekjes aan die wat wijder vallen. of in de avonden een confortabel tshirtje aan want in de avond is een buik toch wat boller. ander is t toch eerder opbiechten haha
ja serieus he. haha. als mijn echo mooi blijkt te zijn donderdag ga ik denk ik toch maar de stas in oor 2 mooie broeken met hoge taille. jij ook alvast een fijn weekend he
@Iedereen, Wat is eigenlijk jullie stijl voor een babykamer? Ik zou graag wit willen met aqua/turquoise-accenten (we willen niet weten wat het wordt en dat kan allebei) Zoiets bijvoorbeeld: Bekijk bijlage 32291 En ALS ik had geweten dat het een meisje werd, dan vind ik zoiets heel gaaf: Bekijk bijlage 32293
ik denk dat t overal wel zulk weer is. helaas. en veel succes met de uitnodigingen. wij zitten nog te bedenken waar wij heen gaan met oud en nieuw. vorig jaar zijn we in tilburg geweest dus waarschijnlijk gaat t dit jaar almere worden en balen meid dat je een stappie minder moet doen maar als t niet anders kan...
nou ik ben blij dat wij ervoor gekozen hebben om t volgende week zaterdag te vertellen hier bij schoonouders want bij mij ga je t zelfs al door een tshirtje zien, ach t hoort erbij he en dat ik nu een buik heb. heb ik wel vrede mee nu ik weet dat t niet door de vettigheid en spek komt haha
ach meid toch, je man heeft natuurlijk ook al eens een zwangerschap mee gemaakt waardoor t niet meer nieuw voor hem is. ik heb t zelfde met mijn man. hij vindt t ook normaal. wel zij hij gister dat ie t weer een wonder vindt maar ik schijt nu al 7 kleuren voor de echo van volgende week en hij.... hij ziet t wel gebeuren. zo zijn mannen nou eenmaal. ennuh hier kun je even lekker spuien hoor knuf voor jou
haha handig he zo een helpende dreumes haha. nikita die heeft de was doen ook door alleen doet zij altijd de schone was in de machine en de vieze was laat ze voor wat t is. ach ze bedoelen t goed en t gaat misschien niet zo snel als alleen maar toch he...
ga je toch niet heen. als je niet leker in je vel zit moet je lekker doen waar jij zin in hebt. al had ik, als ik dichter bij jou in de buurt gewoond had jou gewoon mee gesleurd naar de stad
ben ff een kaartje aant maken voor onze ouders om te vertellen dat we een kleine krijgen..... kaartje is tot zover klaar dat ik er nog een echo-foto op wil hebben........ maar tja dat is nog 25 nachtjes slapen
Onze beeb krijgt weer de winnie de pooh kamer. Ene wand lime groen, andere cremig. En vrolijke pooh rand en pooh gordijnen !! Alleen wil ik nieuwe meubels, omdat wat Jildou heeft nu al 5 kinderen in hebben gelegen ( wij hebben t wel opgeknapt) maar t nu echt niet mooier wordt!
Aaah Einneh!!! duurt nog lang he !! Knuffel voor jou!! Ik zou blij zijn als het 14 dec is. Begin weer wat onzeker te worden.. word wat minder misselijk geloof ik!
de dagen gaan veel te langzaam..... en de gyn had geen vakantie moeten nemen maar ach tis niet anders. Als ik het niet vertrouw of ik ga bloeden dan kan ik meteen komen dus dat is wel weer een geruststelling! ik dacht zonet ook iets misselijk te worden maar na wat eten ging dit gelukkig over..... heb er zo'n hekel aan.....
Ik ook, maar begon er net aan te wennen !! Maar daarom.. Beter om gewoon te wachten en heb je straks een prachtige echo !!