ja misschien dat wat langer wachten voor de echo wel beter is maar goed, dit is ons 1e kindje en ik ben zo nieuwschierig ik zal even verhuizen naar boven, moet de zolder opruimen..... laptop gaat mee anders heb ik geen muziek! (hoezo ik ben verslaafd aan zp )
zo nou geloof het of niet maar ik ben boven nu nog bedenken waar ik ga beginnen.... heb nooit geweten dat er zo veel spullen in een caravan konden
WHAHAHA.. You go girl Hier alles klaar, eten naar binnen, dus wij gaan zo naar m'n moeder en dan ff shoppen !!
Hee meiden! Hier ook behoorlijk misselijk. Vandaag ben ik minstens 8 weken dus een persoonlijk feestje dat mijn symptomen er nog allemaal zijn en geen bloed! Yihaaaaa! Nancy, ik vindt de kamertjes erg mooi! Ikzelf ga voor een Rockstarbaby kamer, zilver, bourdeauxrood en wit. Ik ben al een heel eind want ja, de vorige zw ben ik er al aan begonnen. Dit keer heb ik nog absoluut helemaal niks gedaan, ik zie wel na 7 dec. of ik het aandurf. Ik moet nog kijken wat ik met nieuwjaar ga doen.. Vorig jaar hebben we een vakantiehuisje genomen en dat wil ik dit jaar wel weer. Was echt spotgoedkoop in die week. Ben er wel laat mee hahaha.. Succes met opruimen Einneh. En Es dikke knuff! xxx Sue
Dank je wel Suekes! het lukt al aardig, kan de vloerbedekking iig al weer zien ** Einneh maakt een heel blij dansje voor Suekes!** bale van je misselijkheid maar vier het feestje met je mee
Dankjewel lieverd! Goed bezig hihi! Ik ga een voorbeeld aan je nemen! Zo, nu ga ik me ook maar eens aankleden, boterhammetje eten en ff sint-shoppen! Fijne dag en tot later! xxx
Wat een mooie kamertjes zie ik voorbij komen. Wij zouden vandaag wat inspiratie gaan opdoen maar het komt er niet echt van. Beetje te druk met andere dingen. Heb boven alles al schoon, nu beneden nog, maar even een relax momentje hoor.
Goed idee zo'n relaxmomentje meteen maar ff wat eten en drinken. Merk toch wel dat als ik niet op tijd eet dat ik wat een raar gevoel in mijn maag krijg, niet echt misselijk maar toch...... zo weer ff verder.... ben bijna klaar alleen de voornet nog netjes op de vloer leggen!
zo zolder is bijna klaar... maar ga nu echt ophouden begin buikpijn/spierpijn? te krijgen... zo maar ff shoppen denk ik!
hey meiden vandaag al een druk dagje gehad hier...een schoonmoeder hier geweest, daarna boodschappen doen (in de stromende regen :x) alles opgeruimt en nu ff lekker niksen. ik heb vandaag weer zeer weinig energie en misselijk. gisteren ben ik zeer toevallig er achter gekomen dat een "vriendin" zwanger is ze zet het wel in haar hyves berichtjes maar als ik haar aan de telefoon heb dan zegt ze niks beetje raar maar goed dan moet ze het laten he. bah hier is het mega koud binnen verwarming staat aan maar bij dylan op de kamer was het net 13,2 graden brrrrrr..... we hebben enkel glas maar zo koud is het nog nooit geweest. hoe is het hier??? zijn er nog gekke dingen gebeurt/ hele leuke??? knuffie
Ennineh ik kon de eerste ook niet wachten hoor! Nu ben ik er iets rustiger om, omdat ik weet dat het totaal niet helpt die echo eerder te doen. Dan weet je met 10 weken nog niet of het goed zit. Misschien heb je er wat aan Qua babykamer; Ymke heeft nu een kamer met 2 wanden heel druk behang zoals op die plaatjes. Gaat toch wel vervelen hoor. En je kunt op zo'n muur niet echt leuk iets ophangen. Ymke krijgt in haar nieuwe kamer roze ruitjes, miss gecombineerd met roze streepjes en ze krijgt dat spijlenpeuterbed van de ikea. De kast zal ook wel van ikea worden. Voor de babykamer gaan we ook voor ruitjes. Liefst grijs, maar dat heb ik nog niet gevonden. Anders wordt het beige. Zowel grijs als beige combineert goed met zowel roze als blauw. De meubels (die we al hebben) zijn wit met zilverachtig.
@babykamer hier krijgt de baby de meubels wat dylan heeft en dylan krijg een hele nieuwe inrichting waar hij weer wat langer mee kan doen ik vind het onzin om weer een nieuwe baby kamer te kopen. dylan zijn kamer word wat stoerder die is nu aqua-blauw met lime-groen en ecru. ook willen we dylan een eigen speelhoekje maken op de slaapkamer.
Klinkt leuk Guppie!! Wij zijn er nog niet helemaal uit, hoe we het gaan doen !! HIHI!! We hebben nog even tijd !!! Hier vandaag trouwens best fijne dag gehad, wel ontzettend moe, maar weinig misselijk!!
hihi moet zo zijn! kom hier net weer binnen, even bij vrienden wezen eten, was eigenlijk niet de bedoeling maar ja de mannen waren met de auto bezig en dat duurde wat langer dan gepland, ach was ook wel weer makkelijk! Weten alleen nu wel dat we zwanger zijn en dat was echt niet de bedoeling......