Einneh Ja lampjes voor m'n broer (is bezig in zn nieuwe/ eigen huis ) en leuke nieuwe kussentjes voor op onze bank. Hadden een paar beigekleurige, maar we hebben een donkerrode muur en zwarte banken dus wilde graag wat roodachtige kussentjes En ze passen perfect !! En een hoeslaken HIHI
heerlijk lekker een middag winkelen dat wil ik ook wel weer eens...... maar met mams winkelen kan niet want die weet nog niet dat ik zwanger ben en mijn nicht waar ik anders heel vaak mee te winkelen ga is net bevallen...... en met mijn mannetje winkelen....... euhmmm.... hoef ik denk ik niet echt uit te leggen
HIHI hmm dat is nog ff wachten dus !! Al moet ik zeggen dat ik voor Jildou destijds pas veel later dingen ging kopen.. Maar dat kwam ook door de mk. En nu heb ik die drang nog niet heel erg.. Komt omdat we er nog wel wat in zitten denk ik !! Hihi ik kan trouwens heel goed met manlief winkelen !!
Grrrr.... Hadden mijn oude bed bij mijn ouders vandaan gehaald om hier boven op zolder te kunnen zetten. Busje geleend, bed erin. Hier naar zolder brengen....past het spiraal niet omhoog. Het is 1.20 breed. Echt zo balen. Nu moet het weer terug naar mijn ouders of ik ga het denk ik wel verkopen op marktplaats. Ga zo lekker even op de bank met een toastje ofzo. Moet alleen nog wel zo het bed opmaken.
Oh mijn man is net zo dol op winkelen als ik... Wel jammer voor ons saldo hoor! Ik ga voor de beeb nog geen kleren kopen. Ik wil eerst weten wat het geslacht is! De vorige keer had ik al voor de 20 weken echo aardig wat kleertjes, (ook gekregen) maar dat neutrale spul is toch echt minder leuk dan echte meisjes kleren. (of jongens kleren natuurlijk). Heeft iemand trouwens enig idee hoe ik mijn dochter uit moet leggen dat ze niet op mijn buik mag "hoppe-hoppe"? Als ik zeg dat er een baby inzit gaat ze me uitkleden
Haha Guppie, neej geen idee.. Moet je zeggen, geef maar kusje op mn buik.. Doet Jildou ook !! Wij willen weer niet weten wat het wordt !! maar meisjeskleren hebben we iig wel !! En neutraalspul ook !!
sorry moest ff voor kapper spelen, mannetje vond zijn haar te lang , en ik ben al zo moe...... nou ja tis weer klaar! @ Lizz: bale dat het bed niet naar boven past...... Wij willen ook niet weten wat het wordt, dus wordt ook allemaal neutrale kleertjes kopen!
Einneh> ik heb laatst bij prenatal zulke leuke kleertjes gezien.. en zo neutraal !! Van nijntje een pakje en ook van het merk feetje zag ik laatst wat geweldigs !!
Ben afgelopen donderdag nog ff bij de Prenetal geweest om te kijken hoe duur die voedingsbh's zijn (kan mijn eigen bh's eigenlijk al niet meer aan ) maar ik mocht niet verder kijken, mannetje was bang dat we bekenden tegen zouden komen Maar wel een goeie tip, zodra mijn nicht weer wat op de been is weet ik waar we heen moeten!
Ik denk dat wij wel willen weten wat het wordt. Aan de ene kant lijkt me het me ook leuk om het echt als verrassing te hebben bij de geboorte. Twijfel nog heel erg. Wat willen jullie?
Meegroeibh's weet ik niet maar die voedingsbh's kun je naar voren klappen dus tja Maar ik moet gaan, hebben een feestje en ik heb er ontzettend veel zin in maar goed.... Nog een fijne avond en tot morgen!
Meegroeibh's van de hema zijn niet bepaald sexy !! Al heb ik ze met de zwangerschap van Jildou wel bijna de hele zwangerschap aangehad omdat ik anders zulke zere (.)(.) had. Nu heb ik vooral voedingsbh's aan, maar dat is omdat ik nog bv geef !! En nu ook minder tot geen last van m'n (.)(.) maar goed, dat komt waarschijnlijk weer door de bv..
ik moet ook nodig andere bh's mss dat die van de zwangerschap van dylan passen maar ik zit nu al tegen de e cup aan heb na de zwangerschap van dylan een d overgehouden en ik hoop niet dat ze nog veel gaan groeien want das ook niks.. al vind man lief dat neit erg hahaha