Heb van mezelf al een e cup, dus het is best lastig om een bh te vonden die op dit moment lekker zit. Misschien moet ik gewoon maar een cup groter kopen dan. Zit nu van alles en nog wat op tv te kijken. Ook nog wat series opgenomen. Mannetje is naar een 12 en half jarig huwelijksfeest van een collega. Hoefde gelukkig niet mee. Het wordt in een cafe gevierd, ken er toch niemand en kan geen wijntje nemen.
Ik vind dat je van die meegroeibh's van die raar gevormde borsten krijgt... Ik draag nu mijn oude bh's weer, die te groot waren. De vorige keer kocht ik ze een maatje groter. En voedingsbh's, oeioei wat vond ik dat erg! Wij willen echt wel het geslacht weten. Gewoon ook omdat ik me erop voor wil bereiden, om lekker te kunnen dagdromen over een jongesbaby of een meisjesbaby. Nu maakt het me dit keer echt geen drol uit, omdat ik al een dochter heb. Misschien fout om te zeggen, maar ik ben wel heel blij dat dat zo is... Ik vond het ook echter worden nadat ik het wist de vorige keer. En ik vind het gewoon verdomd makkelijk shoppen en geboortekaartje uitzoeken enz. Maar ik kan me ook goed voorstellen waarom mensen het niet willen weten hoor! Vertel alleen mijn kant even, misschien dat iemand er nog wat aan heeft!
Ja dan is het een ander verhaal.. Je kunt een cup groter nemen van de meegroeibh.. Maar ook wel je normale maat hoor..
Guppie: Ik wilde ook graag ooit eens een dochter. >Denk dat veel moeders dat wel hebben, zoals vaders ook graag een zoon hebben .. Maar ook met 4 jongens was ik gelukkig geweest hoor !!
wij willen ook graag het geslacht weten. Een meisje zou leuk zijn maar een jongen daar in tegen ook een echte voorkeur nee niet echt
@Guppie, leuk dat je reageerde in mijn auto-topic Echt verschillende reacties joh daar, word er niet echt wijs uit hihi @BH's, heb 2 meegroeibh's van de Prenatal, een roze en een zwarte. Niet echt florisant maar ze zitten wel mooi en heerlijk! Vandaag bij de Zeeman een goedkoop setje gekocht (zwart/wit streepje met kanten randje). 1 maat groter en die zit heerlijk! Dacht voor dat geld kan ik het altijd proberen. @Hier, net 'the Knowing' gekeken met Nicolas Cage. Indrukwekkend filmpje over het einde der tijden etc. Alleen het einde zelf vond ik weer een beetje vaag.. Nu volgende filmpie kijken, engelse gangsterfilm. Hou ik ook wel van. Meiden fijne avond verder!
Nancy, wij zijn al wat langer aan het zoeken en sommige mensen zijn gewoon echt van mening dat de halve huisraad in de auto moet passen. Voor 2 weken kamperen per jaar bijvoorbeeld. Zij snappen vast ook niet dat wij het met zo'n kleine auto redden. over het geslacht; Mijn man heeft geen voorkeur, hij wil niet perse heel graag een jongen. Ik ben gewoon echt een meisjesmama. Een jongen lijkt me ook heel leuk hoor en ik zie in mijn werk ook wel dat jongens ook zeker z'n voordeel hebben. Maar goed, ik kan me echt bij alles neerleggen als ik het maar weet van te voren Ik ga afsluiten!
Haha Guppie!! Nou op zich is een fiat punto groot genoeg hoor.. Het is net hoevaak je op weg gaat met de auto en wat dan meemoet .. Wij hebben 2 honden en dan de kinderwagen nog mee en dus je raadt het al, wij hebben een station en als het meezit over paar maanden een mpv.. Niet omdat het noodzakelijk is, maar omdat wij het gewoon graag willen !!En verder hebben we nog een oude polo uit 93. Maar die gebruikt manlief om van en naar de carpool te rijden. Rijdt dus lekker goedkoop .. Nou ja, die moet eerst weg eigenlijk over een paar weken, want die gaat niet kosteloos door de apk..
hallo, hier een juli 2010 mama er bij 3 juli ben ik uitgerekend... ik heb even bij de juni mamas gehoord, maar vanaf nu hoor ik bij jullie bij mij is het nogal een appart verhaal vandaar... liefs
Hai hai, Ik kwam ff spieken hoe het met iedereen gaat?? Is er nog big news?? Heb natuurlijk liever dat er geen nieuws is... want geen nieuws, is goed nieuws. Hier twee rare gebeurtenissen. Mijn oudste zus kwam bij mam langs en had aangegeven dat iemand zwanger is in de familie.. en zij krijgt een jongetje. Mijn zus lijkt wel een soort van zesde zintuig te hebben want zij droomt allemaal dingen. Ik wil trouwens dit keer het geslacht niet weten. Vorige keer gaf mevrouw stellig aan dat het een meisje was.. echt stellig, zodat ik er maar zonder twijfel in geloofde. Mijn 37 weken wilde mijn man bevestiging want hij en mijn zus hielden koppig vol dat het een jongen zou worden... en wat denk je?? Het was geen meisje, maar een jongen!... Dit keer wil ik het dus niet weten! Daarnaast vroeg mijn tante aan mijn ma of ik zwanger was.. Hmm, ik ben toch echt niet dikker geworden.. sterker nog.. ben afgevallen!! Verder gaat hier alles goed.. Wel erg druk, maar des te sneller is het 7 december!! liefs, mamaT
hey sam8, dank je !! en voor je nieuwsgierigheid even in het kort mijn verhaal! ik was ca 8 weken zwanger toen kreeg ik de eerste echo.. sochtends heel licht bloed verlies bijna niks dus! en een enorm rotgevoel, slecht voor gevoel.. op naar de echo wat bleek zit er een leeg vruchtzakje heel klein... het draaide dus uit op een miskraam... oke een enorme klap maar de natuur deed zijn werk... dus dat liet ik graag zo verder gaan koos dus bewust niet voor een curretage... 6 dagen laten naar het ziekenhuis voor een inwendige echo... bleek er toch iets te zitten van 5,5 week en we zagen duidelijk een kloppend hartje ik happy de peppie natuurlijk maar ook verward en zwaar onzeker(nu nog af en toe) 2 weken later opnieuw inwendige echo .... alles keurig bleek 8 weken en 3 dagen te zijn en het kleine wurmpje wat ik de vorige keer had gezien bleek ineens een echte baby al... check min foto... dus nu ben ik inmiddels 9 weken... probeer positief te blijven ook goed voor de beeb natuurlijk... je kunt ook is kijken op het forum bij wonderen bestaan... namelijk nog zon byzonder geval!!! liefs kus haha ik zie nu dat je nog op het forum zit , je wacht vast op di bericht nieuwschierig ding hhaha
Jeetje Suzy, nou dat is idd een wonder !!! geweldig!!! Haha ik heb de sites altijd aan staan, wil niet altijd zeggen dat ik nog achter de laptop zit !! Ik ga nu wel afsluiten namelijk !!
Jeetje wat een verhaal Suzy. Wordt je van blijdschap naar verdriet geslingerd en weer terug naar blijdschap. Gefeliciteerd en welkom hier. Maar dan kan het toch niet een leeg vruchtzakje zijn geweest? Heb je toen wel veel bloed verloren enzo?