Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Kom even snel gedag zeggen! ik duik snel mijn bedje in.. Wat een dag! Druk zeg ppfff :$:$ ben echt helemaal afgedraaid nu..

Morgen kom ik weer kletsen! Slaap lekkerrrrr

2. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Slaap lekker allemaal. Duik ook zo m'n bedje in. Moet m nog steeds opmaken..bah!!! Maar wel heerlijk schoon dan.

Mannetje is nog niet thuis. Zal denk ik wel een latertje worden.

3. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Wow Suzy, wat een verhaal! Echt een wondertje ja! Welkom ook!

Balen van t bed Lizzz... bah zul je zien..

Nou ik ga ook pitten, zie tijd... lekker gegourmet met mam en stiefpap, lekker misselijk nu haha, was t waard. Heb t mijn mama verteld die was heel blij! Kan ik eindelijk met iemand praten en morgen gaan we naar t zuidplein samen en kan ik gewoon de prenatal binnen en mijn zw broek aan. Xxx Sue

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    goede morgend ladies! live vanuit mijn geïmproviseerd bedje in ons nieuwe huisje!! :D pfff was blij dat de dag om was! maar het is gelukt! woensdag worden de meubels geleverd en dan kan ik beginnen met uitpakken!;)
    Hoe gaat het hier?

5. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Goedenmorgen,

Hier een k***t nacht gehad, ik draai woel pfff hebbe jullie dat ook?

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lizz, balen van het bed zeg! :x Dat soort tegenslagen kan je ff niet hebben he, sjonge

@Suzy, jeetje meis wat een verhaal van gemixte emoties zeg! :( Maar in ieder geval gefeliciteerd nu en welkom hier!

@Suekes, jeeeeeeeh eindelijk tegen mams verteld! Fijn hoor meis, dan kan je er tenminste over praten. Als je maar wel hier blijft komen hoor :p

@Petatje, heerlijk in je eigen huissie zeg! Moest er dan zo weinig gebeuren dat je al direct overkon?

@Guppie en Sam, Als ik jullie zo hoor lijkt mij een Fiat Punto prima hoor. Ik vind 'm ook zo schattig/leuk EN betaalbaar! Denk dat die het wel gaat worden hoor.

@Hier, veel last van verstopte neus/korstjes met bloed in mijn neus. Lees ik net dat dat erbij hoort, komt door de hormonen! Nou ja! Dat had ik nooit gedacht haha
    Wil vandaag wat leuks gaan doen en leuks is bij mij meestal shoppen hihi :p Nu vriendlief nog zover zien te krijgen... (want gister al heel eventjes geshopt..)
    Vandaag 9 weekies, de frummel is al 3 cm als het goed is! Jeetje wat speciaal allemaal, ik geniet er zo met volle teugen van! :)
    Fijne zondag allemaal!

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @mamma chan, nee ik slaap echt als een os. Mijn hoofd raakt mijn kussen en ik slaap tot de wekker/tot ik wakker word.. Had het wel in het begin heel erg maar dat is over.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Vannacht eindeiljk eens een redelijke nacht gehad, behalve dan van half 1 tot kwart over 1. Toen werd Jildou krijsend wakker. Denk dat ze buikpijn had, flinke diarree luier en daarna is ze op een gegeven moment weer in slaap gevallen.. En lekker uitgeslapen tot 10 over 9!! Maar qua misselijkheid dus erg weinig last van gehad.. Haha en nu ben ik me een potje onzeker.. Hopelijk blijft het nu zo gaan en is alles goed met kleine beeb..

Mama chan: dat woelen ken ik heel erg hoor ;) !! Vannacht dus even wat rustiger ;)

9. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lizz,

nee amper bloed veerloren eigenlijk maar een paar vegen.
    misschien toch gewoon innesteling ofzo...

maar ik denk dat die echo gewoon veeeel te vroeg was dus achteraf!! of het zou om een tweeling moeten zijn gegaan...
    ik weet het ook niet zo goed maar ben blij dat die bikkel het goed doet in mijn buik en ik blijf heel positief nu voor die kleine
    dan zal die kleine vast ook positief blijven;)....

liefs

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hoi meiden, ik ga straks even alles teruglezen,nog geen tijd gehad.

ben toch weer beetje onzeker, hebben jullie ook wel is dagen dat je je je helemaal niet zwanger voelt?
    Op het moment weinig last ergens van, geen krampjes of iets, borsten zijn normaal, niet echt misselijk meer.
    Dan word ik echt onzeker.
    xxxx

11. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @nancy we hadden de sleutel 2 maand terug al gekregen dus alles was zo goed als in orde. Woensdag nog de meubels en nog nieuwe gordijnen en dan is't klaar hier. kunnen we aan de kinderkamer beginnen! :p
    @hier ook last van een verstropte neus,hoort er ook bij zeggen ze. Misselijkheid wordt ook erger hier,deze morgend net niet boven de pot gehangen.:( merk echt wel dat mijn maag niet leeg mag worden! ;) Merk ook dat ik sneller huidirritaties krijg.:( very strange ze zwanger zijn hihi.
    @mamachan heb ook een slechte nacht achter de rug. Ik pas mij overal heel snel aan maar aanpassen aan een nieuw bed duurt meestal een paar dagen. En dan wordt ik veel wakker 's nachts en dan ligt er zo'n kerel hard anast je te snurken. En dan begin ik ook te draaien en te keren! :D hopelijk slapen we snel wat beter he meid!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Suzy, heel bijzonder!!!

Eline.. Ja hoor ;) Enjoy the club :D !! Al voel ik me nu nog wel zwanger gelukkig :D

13. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morge meiden,

Ik ben gisteren vroeg in bedje gegaan. Ik had een zware dag, zooo misselijk, overgeven en diaree. Mijn man heeft beneden bij de kids geslapen en heeft mij een nachtje door laten slapen.

Ik werd om 8 uur wakker gemaakt door mijn jongste in mijn bed. Ohhh wat heerlijk bijna 10 uur geslapen.

Ik heb het gevoel er weer tegen aan te kunnen. Ondanks de extreme misselijkheid.

Fijne zondag allemaal!

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Eline, ja hier vaak ook onzeker hoor. Het zal er wel bijhoren maar het is niet leuk :(

@Petatje, AHA op zo'n manier! Ik dacht dat je van de week ook echt pas de sleutel had. Bij ons in NL is het namelijk tekenen en dan pas de sleutel :D

@Hier, wil heel graag naar de zwarte markt in Beverwijk maar vriendlief wil niet... :x en nu ben ik boos

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Moarn dames!

@ Suzy: gefeliciteerd! wel een apart, emotioneel verhaal lijkt mij! maar gelukkig is nu alles goed! geniet er van

@ mamma chan: ik lig gelukkig niet te woelen en draaien moet er alleen vaak minimaal 1x uit te plassen :(

hoeveel cupmaten gaat je borsten groeien? bij mij echt niet meer normaal, ben van een kleine B cup naar nu al een dikke C gegaan..... aan de ene kant leuk maar wel ontzettend pijnlijk :(

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Onbekend Einneh ;) !! Die van mij groeiden pas met de stuwiing enorm :D !!

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    hmmmm zondag, mag aan een van mijn eetverslavingen: saucijzenbroodjes :D:D

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ow help dan nog een keer??? :(

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHAHAHA you go girl :D :D !!
    Wij vandaag patat :D Kijk ik al weken naar uit :p HAHA :D

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ja maar dat is pas na de geboorte he ;) Ben je net Pamela ;) !! Wel vet cool :D !!

Deel Deze Pagina