haha dat is kort inderdaad. maar als jullie zeker zijn van jullie zaak is t toch prima. mijn zus was 3 weken met haar toemalig vriend en raakte toen al zwanger van hem.. dus t kan vlotter haha
haha ja zo ken ik er ook wel een paar en we wilden het allebei graag en we dachten ook kunnen wachten, maar na 10 jaar kan je ook uit elkaar gaan je weet het toch nooit. En laatste tijd zit iedereen al tegen ons over kinderen enzo, van jullie moeten opschieten, wanneer beginnen jullie nou Dus dat is wel grappig
ja die zitten er altijd tussen en inderdaad wat je zegt. over 10 jaar kan t zomaar over zijn maar daar moet je niet van uit gaan toch... en misschien vinden hun jullie wel een prima stel. altijd leuk dan om te horen toch. hoe lang zijn jullie bezig geweewst om zwanger te raken?? ik ben deze maand 7 jaar bij mijn man en 24 dec zijn we een jaar getrouwd
ja is zeker een tijdje. ontmoet via internet. hij komt uit tilburg en ik uit alkmaar. ik was 17 toen ik m leerde kennen haha. wij zijn in de 3de ronde zwanger geraakt
Oowja grappig mijn ex kende ik ook via internet, zie je maar dat er toch wat kan ontstaan zo he was je wel jong toen je hem leerde kennen zeg. Ik ken mijn vriend via het paintballen. Mijn broer organiseerd een paar keer per jaar dat we met rond de 90 mensen gaan paintballen in belgie. Daar ken ik hem dus van
ja ik heb een tijd met hem ge-chat. dus ik kende zijn persoonlijkheid al vrij goed voordat ik m uberhaupt gezien had. toen afgesproken op neutraal terrein(station rotterdam) en uiteindelijk helemaal verliefd. om en om naar elkaar toe en dit is er van gekomen haha maar dat je precies die ene ertussen uit gekozen hebt zeg. 90 man is niet niks haha. maar woon jij ook in belgie? of hebt je daar gewoongoed paintball terrein??
Ja dat is soms wel een voordeel van internet dat je eerst het innerlijk leert kennen, alleen soms doen mensen zich anders voor. Gelukkig was dat bij jou mannetje niet zo. Nee hoor ik woon nu nog vlakbij Rotterdam en ga in januari in Zoetermeer wonen. In Belgie is gewoon een leuk veld, bij een oud leger fort
Dank je wel Es! Zo net gedaan met strijken..wou ik gisteren al gedaan hebben maar doordat ik heel pisselijk was gisteren ben ik er niet toe gekomen...maar goed, is nu klaar! Er zit nu een wasje in en straks nog een wasje insteken...dus wil zeggen, er is weer strijk op komst
ja dat ias zeker een voordeel maar ook een beetje t gevaar. dat was ook de reden waarom wij op een terrein hadden afgesproken waar meerdere mensenbijeen zijn, zoetermeer daar heb je een leuk snowboardbaan hihi. volgens mij ook een leuke stad
ja dat is heel slim geweest idd om op neutraal gebied af te spreken. Ja zoetermeer vind ik een hele leuke stad, mijn vriend komt er vandaan en mijn werk is er vlakbij dus ben wel blij dat ik er ga wonen je hebt ook nog dutch waterdreams ook erg leuk
Ik heb pas een relatie van 10 jaar achter de rug, afgelopen maart verbroken. Moest met hem nooit aan kinderen denken. Heb nu nog maar 9 maandjes met mijn vriend, en had gelijk gevoel van wil kinderen. En je weet toch nooit hoe het loopt, vind ik ook. xxx
pippo gefeliciteerd met je goeie echo, super. Ik ga zo witlof maken met ham en kaas, gebakken aardappeltjes. Heb weer amper trek in avondeten. maar ja misschien als ik er 1 keer aan begin. Ben ook weer onzeker, weinig klachten( moet je eigenlijk blij om zijn haahah) Word gek van mezelf. Als ik naar wc ga denk ik elke keer, zal wel wat roods komen met afvegen. idioot he. xxx
Hoi! Pippo gefeliciteerd met je echo, ben ook wel erg nieuwsgierig naar de foto! Relatie, ik ben nu 13 jaar samen met mijn vriend. Heeft eigenlijk altijd wel goed gezeten maar de financiën niet (vond vriend dan). Nu zijn we er eigenlijk nog erger aan toe, maar we zijn zelf zuiniger geworden (m.a.w. volwassener) en nu durven we het wel aan, haha, raar hoe dingen lopen. Pfoeh, heb ook mijn huis gepoetst, van voor naar achteren. Morgen is de middelste verdieping aan de beurt en dan overmorgen de zolder (strijk boehoehoe). Maar deel 1 zit er weer op . Ga weer ff verder, douchen en dan boodschappen, snel eten en dan vriendin op de koffie, Bart heeft avonddienst, bah... Oja, nog een weekje en dan ook echo, er waren nog een paar andere meiden die ook op die dag mochten (7 dec.), spannend, ik tel weer af! Dikke kus Sue
Oh lekker eline, ik heb gisteren gehaktballen met koude witlof met een gekookt ei en ham en mayo erin en dan gekookte aardappels, heeeeerlijk, wil ik vandaag weer wel eten . Ik ga zometeen na de boodschappen een grote loempia halen en Bart eet vanaaf wel lasagna denk ik. xxx
dutch waterdreams?? dat ken ik niet.. ben benieuwd wat dat is zeg... lekker hoor dat je werk er nu ook zo dichtbij is. rotterdam zelf vindt ik niet echt geweldig ondanks dat ik mijn man daar voor t eerst ontmoet heb. vindt t er zo grauwig uitzien.
je moet echt niet gaan denken.. van... ojee ik ga iets roods op mijn wcpapiertje tegen komen. ik ben er van overtuigd dat je t dan op je zelf afroept hier ook weinig trek in avondete`n en weet ook echt niet wat ik straks eten moet voordat ik naar trainen ga.