geen dank het is gewoon zo .. vind ik dan he ik ben ook niet op het juiste gewicht voor mij lengte ik ben 1.70 en weeg 70kg ook te zwaar maar ja vind het prima zo kan met de mode mee doen en na de bavalling zie ik het wel weer en als ik dan weer op de 70 uit kom prima zo niet dan moet ik er maar its meer voor doen maar ik hoef niet meer super slank te wezen met mijn 35 jaar dat laat ik dan wel aan de jeugd over als men zich goed voelt is het prima en dat is het belangrijkste meid
Ik ben wel eens benieuwd hoeveel testen jullie gedaan hebben? En of jullie nu nog de drang hebben om te testen?? ivm onzekerheid misschien.. Ik wel iig.. Ik test het liefste elke ochtend om die bevestiging te krijgen dat het nog steeds echt zo is!! Ik heb dus in totaal in een week tijd dus ook al 5 testen gedaan
@ Maranka....jeetje mina... heel veel sterkte de komende tijd... @ Djaar...zullen we elkaar dan steunen om het binnen de perken te houden?? Ik vind mezelf ook altijd zo geweldig op foto's staan, haha..kan dan echt balen van me eigen lichaam..ben iets groter dan jij en ook iets zwaarder..wilde ook eigenlijk gaan lijnen, maar er kwam iets moois tussen...nu maar hopen dat ik niet teveel aan ga komen...
haha nee ik niet meer heb mijn laatse 26 okt gedaan en die was voor mij duidelijk genoeg ik doe juist niet meer testen omdat ik dan onzerkeder wordt gek he
heb vanmiddag getest: niet zwanger...... maar denk dat t mn eigen schuld is.... had net dr voor al geplast... grote beker melk op... 3 bekers thee..... duhhh..... en supradine ingenomen... urine was dus ook nog harstikke geel... Verscheen eerst op huismerk maar 1 streepje.. daarna cb wel twee streepjes.. heel het staafje geel... maar stond niet zwanger... later op huismerk wel twee streepjes... Ga dus nog morgen toch nog een keer met ochtendurine testen.... en dan echt niet meer.... Zag op internet staan dat je wel heel de dag kan testen, maar dat het wel belangrijk is dat je urine "even in je blaas" heeft gestaan... dat had het dus niet... Klachten zat... dus zal wel snor zitten.. (tot zover iig)... Tja exta testen kan je ook onzeker maken...
Hallo ladies, Ik heb vorige week dinsdag positief getest een aantal dagen voor NOD (shame shame). Heb donderdag nog een CB digi gedaan en die geeft 1-2 weken zwanger. Maar ik durf nog nie te geloven.. daarom zal ik hier nog niet echt actief zijn. Heb voor het laatst donderdag getest, dus ik ga morgen weer ff testen (Senna ik heb er dus al 6 gedaan he.. 5 van kv 2/5 en een cb digi). We leven maar 1 keer dus ik ga lekker vaak testen totdat ik gerustgesteld ben.. alhoewel.. heb al 2 mks gehad waarvan 1tje vorige maand dus ben pas gerustgesteld als ik de echo heb gehad. Kwaaltjes: niet echt.. alleen wat steken in de lies wat door de vk als bandenpijn wordt bestempeld, beetje maagzuur/kostgevoel en heel erg vermoeid. Dus de kwaaltjes geven mij ook niet een beter gevoel.. we zullen zien.. Bye the way.. ik heb de huisarts en gyn nog niet gebeld.. ik durf gewoon niet ivm vorige 2 keren. Wat vinden jullie? liefs, mamaT
Thank you, als ik maandag of dinsdag positief test met cb digi en hij geeft 2-3 aan dan wil ik wel op de lijst. Wil gewoon niet te hard van stapel lopen.. maar we gaan voor 3 maal scheepsrecht.
Pfff... ik vind het heel rot voor m'n partner... Het komt er een beetje op neer van, jij hebt je werk gedaan dus nu hoef ik geen sex meer Ik heb er even geen behoefte aan! Hebben jullie dat ook? En komt het gewoon terug?? xxx
Is verschillend... "gemiddeld".. hebben zwangeren in het begin geen zin... en later een periode dat manlief het niet bij kan benen..... eerste zwangerschap... bleef ik konijn.... Tweede zwangerschap... was het eerst geen zin... daarna heel veel zin... en daarna.. wil wel, maar kan niet... had bi... en durfde ook niet meer zo goed..omdat klaarkomen... zo'n krampen gaf.. dat echt minuten aan bleef..... Nu is het iets tussen-in... maarja is nog "gemiddeld"...
Nou dan hoop ik ook maar dat het zo zal gaan dat ie me eerdaags niet meer bij kan houden Bij de eerste was het ook geen probleem haha toen wilde ik ook gewoon elke dag Nou ik zie wel hoe het loopt... gelukkig heeft ie altijd heeeeeeeeeel veel begrip liefs Mandy
Hmm.. volgensmij denkt mijn partner net zo... Heb helemaal geen kracht meer savonds.. Hoop ook snel meer te willen. liefs, mamaT
Je kan ook je tijden verleggen.... hier was het vanmiddag toen de kindjes sliepen ook ff feest... Voelde wel weer nauw aan... een van mn eerste zwangerschapssymptomen.... ennuhhh ik schrijf meestal gewoon alles... neem geen blad voor mn mond... dussuhh weten jullie dat alvast..
dat komt mooi uit want ik neem ook geen blad voor mijn mond haha. Mijn vriend heeft nu ook al ruim een week geen sex gehad, en ja hij vind het wel vervelend, maar snapt het ook wel weer. Ik hoop voor hem dat ik snel weer zin krijg
@ Maranka, vreselijk nieuws. Heel veel sterkte! @ Visjes, wij zijn inderdaad ook bijna 2,5 jaar bezig geweest. Clomid, puregon, pregnyl, iui. Dus we zijn heel blij dat het ons gelukt is. @ All, hier eigenlijk heel erg bang om sex te hebben. Gisteravond een heel klein beetje roze verlies gehad. Ik kon al bijna een week niet naar de wc en toen ineens moest ik. Ik hoorde dat je baarmoedermond heel erg goed doorbloed is nu en dat dat een reden kan zijn. Ik heb dat 1,5 week geleden ook gehad. Nu heb ik helemaal geen bloed verlies meer. Het was ook niet helderrood. Maakte me toch een beetje zorgen dus heb vanmorgen nog een testje gedaan. Knal positief!!
@ Marsim: Mijn moeder zei van de week nog tegen me, een beetje bloed verlies kan geen kwaad.. als het maar niet doorzet met heftige buikkrampen. Dus jij kan gewoon lekker genieten en blijven genieten!!! En de angst heb ik ook nog steeds hoor, bang dat er iets mis gaat, elke keer dat ik op de wc zit en er is niks aan de hand ben ik dolblij!! Ik hoop daarom dat het snel 24 november is na mijn eerste echo kan ik denk ik pas ECHT genieten..
Vorige mk had ik weinig bloedverlies en helemaal geen krampen en ineens kwam alles eruit bij een toiletbezoek. Ik zou lekker genieten. Als het niet goed zit dan zit het niet goed en kan het beter maar misgaan.. dat houd je niet tegen. Maar als het goed gaat en je geniet niet.. dan zul je achteraf spijt krijgen. Dus geniet van elke minuut, elke misselijkheid etc.. want voor je het weet, is de zwangerschap voorbij... liefs, mamaT