Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik kan hier vanaf mijn werk helaas niet op bol.com maar ik heb die met roze kaft en paars-/blauwachtige rug. Volgens mij staat er een foto op van een vrouw incl dikke buik :)

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  3. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Nou dan ga ik die denk ook maar bestellen :p

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    goede morgend dames! hopelijk allemaal goed geslapen.
    @suzanne komt helemaal goed meis! 15 december ga je vast een pracht echo zien :)
    @Elea veel beterschap voor je kleine meid! hoop dat ze al wat beter is zodat ze naar school kan gaan.

zal me ook even voorstellen: ik ben Wendy (26 jaar) en men vriend Andrew (31 jaar),we zijn 1.7 jaar samen en we wonen al 1.7 jaar samen hihi. Dit is ons eerste kindje. we werken beide als inspecteur in de haven. We doen dus kwantiteit en kwaliteitscontrole op chemicaliën,petroleum en gassen. Op alle inkomende en uitgaande schepen/vrachtwagens/wagons etc. Daardoor zit ik dus ook thuis al vanaf oktober. Ik ga denk ik wel een andere job zoeken. Ben laborante van opleiding dus dat moet wel lukken.

5. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Ik vergeet het helemaal om me even voor te stellen:

Ik ben Manon nu 24 (wanneer de kleine komt 25) en mijn vriend heet Eusebio nu 26 en de kleine word rond zijn verj verwacht (hij is 14 juli jarig) en ik sta nu nog op 18 juli, dit zal waarschijnlijk bij de eerste echo 24 december wel veranderen.
    We zijn pas 7 maanden bij elkaar, maar sinds dag 1 ook niet meer bij elkaar weg te slaan. In januari krijgen we de sleutel van ons huisje, waar ik helaas dus niet zoveel aan mee kan klussen.
    In oktober ben ik begonnen aan mijn nieuwe job als junior salarisadministrateur bij een acccountancy kantoor, nu nog fulltime maar hopelijk snel voor 3 daagjes in de week.

6. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    wij waren idd ook niet bij elkaar weg te slaan. Ik woonde in een appartement en hij in een huis en sinds maart 2008 stond 1van de 2 altijd leeg hihi. Nu hebben we samen gekocht en wonen we eindelijk officieel samen! :D

Hebben jullie al meter en peter gekozen?

7. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Haai meisjes!

@Susanne, wat jammer dat er niet wat meer te zien was ja, maar je zult zien hoe groot het opeens al is, 15 dec. En gelukkig zit er dus wel echt wat he :)

@Hier dit keer het Anne Geddes boek besteld, ik heb er al 2 keer 1 geschreven, waaronder het 9 maandendagboek, maar wilde nu iets zonder zwangerschapsinfo (dat weet ik nu wel ;)) en waar ik wat meer kan schrijven. Maar idd die insteekhoesjes zijn wel handig!

@E line is helaas nog steeds ziek. Vanmorgen naar de dokter geweest en helaas blijkt ze dus de Taco-griep te hebben :( Volgens de arts moesten we er ernstig rekening mee houden dat de rest van het gezin het ook krijgt. Ik hoop maar dat ik niet ziek word dan...
    C élya heeft gelukkig al 1 vaccinatie gehad, dat scheelt wellicht.
    Ze was heftig teleurgesteld, want nu kon ze vandaag niet naar het Sinterklaasfeest op school :( En vanavond dus ook niet naar NL. Wat dikke tranen opleverde... Wat mama ook heel jammer vond, want dan zouden we eigenlijk vertellen van de beeb ;) Maar nu hebben we het verzet naar volgende week. Dus moet ik nog even geduld hebben. Hopelijk is ze tegen die tijd opgeknapt.

Liefs Elea

8. Carinda

Carinda Actief lid

26 mei 2007
    118
    0
    0
    Hallo allemaal weer.....

Ben weer een tijdje niet geweest. Moest namelijk (nou ja het moest niet, maar ik vond het leuk om te doen) 19 gedichten schrijven voor alle kindjes bij mij in de klas...... ja ik mocht even de rijm-piet zijn. Het is gelukt. Helaas vieren ze het vandaag op school, op mijn vrije dat en kan ik zelf niet aanwezig zijn. Ik hoop dan maar dat ze het allemaal mooi vinden.

Wat leuk om te lezen dat hier meer stelletjes zijn die nog niet zo lang samen zijn. Ik ben nu bijna 1 jaar en 7 maanden (bijna) bij mijn partner en ook vanaf dag 1 heel serieus. We begonnen meteen al te praten over later, trouwen en kinderen krijgen. Nou ik ben in juli hier komen wonen (hiervoor was hij altijd bij mij) en nu dus al zwanger van ons 1e kindjes samen (heb al een knulletje uit een eerdere relatie). Heel herkenbaar allemaal dus.

Weten jullie families het allemaal al? Hier dus nog niemand en dat willen we stil houden tot de kerst. Ik pas gelukkig al mijn kleren nog, dus er is nog niets te zien. Ik hoop dat ik dat nog even vol kan houden.

Vanmiddag mijn eerste gesprek met de vk. Heb mijn vriendin gevraagd of zij op mijn zoontje wil passen, omdat ik naar de dokter moet. Haha ja hij is al 4 en niet dom zeg maar. Dus naar een dokter waar allemaal baby dingen zijn enzo..... hij snapt soms wel eens wat te veel. Geen risico nemen dus. Ben benieuwd. Ik heb vrij veel buikpijn en vanmorgen moest in niezen en toen ging in echt door de grond!! Herkent iemand dat?

Groeten Carina

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ach arme E.line. en dan nog die domme taco griep ook. :( Geef ze maar een hele dikke knuffel. Hoop dat ze snel beter is en dat jullie het niet allemaal krijgen. Wel even een vraagje,hoe weet die dokter zo snel dat het taco griep is? prikken ze normaal geen bloed dan?

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hopen dat e line snel beter is zeg.

Zal me ook nog even voorstellen

Eline 25 jaar, mijn vriend is 27.
    We zijn 9 maanden samen, en stapelgek op elkaar.
    Het is mijn 1 e kindje, ook die van hem.
    Ik werk in de zorg, bij ouderen.
    We wonen boven de garage van zijn ouders in een appartement, en gaan verhuizen naar een klein huisje van zijn ouders, een klein stukkie verderop.

xxxx

11. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ze hebben dit vastgesteld aan de hand van de symptomen. Ze zijn hier in principe gestopt met het doen van laboratorium testen. Dit omdat op het moment 90 % van de gevallen van ernstige griep de Mexicaanse betreft.

Liefs Elea

12. Satori

Satori Lid

26 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Susanne85: Balen van je echo, maar inderdaad, zoals de anderen al zeiden, 15 dec krijg je vast veel beter zicht!

Sam8: Spannend voor je man, ik duim met je mee!

Nancy79: Goed idee, heb ook nog vanalles nodig, ga zo gelijk even op de H&M site kijken!

Mamasan: Heel verstandig, even wat tijd nemen voor jullie zelf na alles wat er bekend is geworden. Niet niks, en zeker niet nu jij in verwachting bent! Sterkte met alles!

Mamsan2001: MvM zucht. Ja hier ook volop in een kan aan het piesen, voel me er goed over omdat ik het zo'n goed doel vind (heb een paar goede vrienden die moeite hebben met kindjes krijgen en weet dus van dichtbij hoe belangrijk dit is), maar het is wel een heel gedoe... En dat nog 9,5 week!!

Guppie81: Ik wacht ook tot 12 weken met vertellen, hoop ik... Mijn buik wordt wel steeds dikker, dus het is de vraag hoelang ik het verborgen kan houden...

Rianne19: Welkom! Ik ben 30 jaar en in verwachting van onze 2e, mijn dochtertje is nu 10 mnd oud.

Suzy83 en Suekes: Gefeliciteerd met jullie mooie plaatjes!

LuckyBlue: Ik weet hoe je je voelt, ik moet ook nog geduld hebben tot 23 december... En dan hopelijk een vreugdevolle kerst!

Ik ben weer wat beter, hoest alleen nog flink en dat doet dan weer pijn in mijn buik, herkent iemand dat?

Satori

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    In Holland doen wij daar niet zo snel aan. Tenminste... in mijn omgeving nog nooit meegemaakt. Wij doen er ook niet aan

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Heh wat balen zeg voor jullie en je kleine/grote meid :( Wat een verdriet dan ja voor zo'n kind, echt sneu...
    Hopelijk is het snel volgende week!!

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Meiden is het raar om al een positiebroek aan te schaffen?
    Ik kan mijn spijkerbroeken niet meer dicht krijgen, loop nu met een broek van mijn vriend.
    Vind het alleen zo overdreven met 8 weken maar ja

xxx

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    19 gedichten! :$ Ik vind 1 al erg hihi maar wel erg lief van je, jammer dat je het niet kon meemaken :(

Onze families weten het al inderdaad. Een beetje door onszelf en een beetje door mijn maggi...uuuuuh... schoonmoeder :x

Spannend vanmiddag! Krijg je dan gelijk een echo??

Ja net als spierpijn voel ik dan, krampt helemaal in elkaar... Bedoel je dat?

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Wat ben je altijd stipt met op iedereen reageren, knap hoor :)

Jazeker, spierpijnachtige pijn, dan het helemaal samentrekt

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Haha ik had al een broek en rokjes bij 5 weken dus zeker niet raar :D

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!!!

Jakkes wat een pest weer is het hier.. Wordt er saggo van! ;)

Jammer susanne van je echo! volgende keer beter! Hadden ze hem in of uitwendig gedaan? Want bij mij zag je ook bijna niks uitwendig maar inwendig weer heel goed!

Ik ga even wat eten..

20. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ik had zelf gewoon eerst een maat groter van spijkerbroek gekocht. Was achteraf gezien handig, want door die extra kilo's kon ik die na de bevalling ook nog aan. Zo 1 met stretch is vooral fijn. Als je toch een zwbroek koopt zou ik er 1 zonder buikband nemen. Die van Noppies zijn heel fijn!

Liefs Elea

Deel Deze Pagina