Sorry voor de Nancy-overkill maar ik zal me ook nog even voorstellen. Ik ben Nancy uit Delft, net 30 jaar en al bijna 8 jaar samen met Bas, waarvan we ong 5 jaar samenwonen. Nu ben ik 2,5 maand zwanger voor ons 1e kindje. Bewust voor gekozen en in de 2e ronde raak! Ik werk als management assistente op de afdeling P&O (eigenlijk voor de directeur P&O) van een geestelijke instelling en doe daarbij ook nog een functie als verzuimassistente voor onze interne bedrijfsarts. Mijn hobby is sieraden maken, al moet ik zeggen dat dat een beetje in het slop is geraakt omdat ik nu hele andere dingen aan mijn hoofd heb Voor een idee -> Homepage Nenz' sieraden Dat was het wel weer
zal me eigen ook even voorstellen ik ben erica en ben 33 jaar jongik ben 12 jaar getrouwd en we hebben 3 dochters van 9 van 6 en van 2. dus wordt voor ons het vierde wondertje. ben zelf geadopteerd en heb daar jaren heel veel moeite mee gehad zeker nadat ik voor het eerst zelf moeder werd 9 jaar geleden nu heb ik sinds augustus het boek dicht{biomoeder is overleden van de zomer,was 53,dus heeft er wel ingehakt ondanks dat ik geen contact had met haar!}hoorde het op een hele bizarre manier iegenlijk,dus net op het moment dat ik dacht dat ik klaar was met het verleden werd het weer op tafel gegooit:xen ik dacht dus dat ik het naast me neer kon leggen,,maar nu ik dus weer zwanger ben merk ik dat ik hele nare dromen heb,en erg gespannen ben{gebruik normaal paroxetine tegen angst en paniekstoornissen,nu dus niet}valt dus ff vies tegenmaar bovenal zijn we heel erg blij dat we nog een kleintje mogen verwachten in juli oja ik ben huismoeder en mannetje is direkteur van een bedrijf met 50 man personeel,dus lekker druk is het hier welhou wel van drukte,draai ik het beste op!!ben us niet vaak online want laptop is vaak bezet door dochter of man groetjes mij
Was net bij etam, wat een tut broeken hebben ze daar, ehhm sorry vind ik haahah.Misschien toch maar een broek in een maatje groter kopen idd. xxxxx
nee er is veel meer aan de hand geweest, ik zal t zo kort mogelijk uitleggen al ben ik bang dat dat niet zal lukken ik had gisteren om 15.00 uur een afspraak bij restaurant 15 in A'dam en was er tot schrik pas om 17.00 uur weg. toen moest ik jeroen ophalen in Zaandam maar hij belde dat hij nog in A'dam zat en dat ik m daar moest oppikken. ik kreeg m niet gevonden daar en heb een half uur gezocht zonder dat ik bellen kon. mijn oppas die op nikita lette moest om 18.00 uur weg en zat in Alkmaar. dus ik haar gebeld dat t later ging worden want we waren in de file beland. zij boos op mij dat zer echt naar huis moest en weet ik veel wat. t laatste wat ik wil is dat zij boos is op mij. toen huilend mijn coach opgebeld of zij aub nikita op wilde pikken daar en even op wilde vangen bij haar thuis. zo gezegd zo gedaan toen moest ik nog adres en nummer hebben van t echo bedrijf want ik zou t niet redden. ondertussen mijn duo maatje gebeld of zij dat ff kon opzoeken en zij is met autostoeltje naar debby gereden en heeft bij haar zus( ook een vriendin van mij) nikita laten spelen met haar dochter en te slapen gelegd. dus ik ben 5 uur lang af en aan aant bellen en regelen geweest om vervolgens nikita wakker te moeten maken om 22.00 uur om eindelijk n aar huis te kunnen. ik zou ook naar de verjaardag gaan van een vriendin en zonder bellen ben ik niet op komen dagen. dus dat moet ik vandaag nog recht zetten. ben helemaal kapot. t feit dat ik wel iets in t dooierzakje heb zien zitten is natuurlijk goed nieuws maar ik had graag een hartje gezien maar helaas. 15 dec beter nieuws hoop ik
heymeiden ik ben er ook meteen weer weg van want ik moet nog een berg in huis doen voordat ik naar tilburg vertrek. dus meiden fijn weekend en sinterklaas alvast gewenst en ik ben er maandag vond of dinsdag weer. en Buddy wil je mij op de hoogte houden als er iets is? leuk slecht grappig enz?? bedankt daarvoor alvast mocht t lukken, wens me succes zondag op de voorronde en willen jullie allemaal duimen voor mij dat ik bij de top 10 eindig?? hihi doei doei lieverds en een dikke kus
@Nummer4, wat een boel ellende zeg meid... Nee dat zijn geen leuke dingen. Ik wil je even veel sterkte wensen en vooral lekker je hart hier luchten. Ik ben zelf vorig jaar mijn moeder verloren en daar heb ik het nu tijdens mijn zwangerschap ook heeeeeel erg moeilijk mee.. Al is dat natuurlijk een heel ander verhaal.. @Eline, neeeee de broeken van Miss Etam vind ik ook helemaal niks. Die van de H&M zijn trouwens wel leuk! Had wel zondag bij de Miss Etam een zwart ballonjurkje en een lila, zwarte/wit geblokte blousejurk. Erg leuk! @Susanne, jeetje wat een gedoe meid!!! Kan me voorstellen dat je behoorlijk van slag was/bent. Let vooral op je zelf he meid, een ander doet het niet voor je.. Sterkte!! En ik ga natuurlijk voor je duimen zondag!!! Heel veel succes, je kan het!
Susanne wat een dag, kan me voorstellen dat je er dan doorheen zit ja. Succes zondag, ik zal voor je duimen. Ik heb me net aardig volgewreten, 2 ham kaas croisants, chocola, shuttles. weet niet wat ik heb maar opeens zulke vreetbuien. walgelijk
@elea sterkte met je dochter. echt heel sneu voor haar.. Hopen dat jij de dans ontspringt met die griep! @suzanne jeetje wat een hectische dag gisteren kan me voorstellen dat je je zo voelt! jeetje heb net alles terug gelezen en dit is het enige wat ik nog weet haha wat erg.. O ja heb ook iets gelezen over het vertellen ik denk dat wij het misschien wel pas in januari vertellen heel misschien met kerst wel hoor maar ben soms nog onzeker enz misschien dfenk ik er woensdag na mn echo wel weer anders over.. groetjes
@Bellamano, na de echo voel je je ineens veel zekerder (tenminste dat hadden wij) dus ik denk dat jij het wel eerder gaat vertellen Wij hebben het ook hoor; een hoop weten het al maar woensdag termijnecho en als die ok is dan gaan we het wereldkundig maken (lees: op Hyves zetten ) @Eline, hou op schei uit hihi hier nog 1... Alleen nog maar trek in lekkere dingen echt erg
Hey! Oh nou dan heb ik een andere denk ik. Zag verderop een link, zal es ff kijken. Ik heb gewoon een vast boek en ik kan er wat in plakken. Ik vindt em leuk hoor Dus ik hou het hier bij! Veel plezier bij de kleine man en je vriendin!!! xxx
Ik heb een ander boek: Bekijk bijlage 33719 Ik vond dat ze hier steeds leuke vragen stellen waardoor ik een leidrad heb wat ik op moet schrijven . Geen insteekhoesjes e.d. maar wel ruimte om dingen te plakken. Is ook maar 14,95, dan blijft het leuk . Susanne, wat een K-dag zeg, kan me voorstellen dat je erdoorheen zat. Gelukkig was er wat te zien en 15 december is al best snel! Dikke knuff. Elea, nee, wat shit kun je niet naar NL, zul je weer zien hé. Maar de gezondheid van je gezin staat tuurlijk voorop! Veel beterschap! Jeetje nummer4, da's niet niks. Voor jou ook Nancy. Pfoeh ik zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten... Heb heel vaak huilbuien als ik aan dat soort dingen denk. Ze rookt zoveel en drinkt zoveel... Pfff ff niet aan denken. Nancy, mooie sierraden hoor! Wat leuk! Ik heb een tijdje josh-armbanden gemaakt zegmaar, alleen dan zonder dat merk. Erg leuk. Zit hier een goeie winkel in Tilburg, Antoon de Jong, heb je echt ZOOOOOVEEEL kralen en onderdelen enz. xxx
Ja ik zag nu vanmorgen dat die van mij 38 euro was! Nou dat zou ik zelf niet uitgeven hoor, maar heb 'm cadeau gekregen Die van jou lijkt me ook leuk hoor! En betaalbaar inderdaad Niet te veel aan denken nee.. Ik dacht altijd dat ik het overlijden van 1 van mijn ouders nooit zou overleven. Nou dat doe je dus wel, helemaal NIET van harte maar je moet door he.. Had je mijn laatste PB trouwens nog gehad over het hoe en wat met moeders etc?? Thanks! Ja Josh is leuk!! In Delft zijn ook veel kralenwinkels maar DUUR Daarom bestel ik vaak kralen via internet, dan blijft de hobby ook leuk
Ben weer bij mezelf aanbeland . Hier gaat het wel ok. Heb gisterenavond erg veel bandenpijn gehad en moest wel 100 keer plassen en scheten laten, alles zat vol daar, werd er helemaal gek van... Nu flink misselijk maar de gedachte dat dat over een week of 2 allemaal af kan gaan nemen geeft me moed, komen weer wel andere dingen voor in de plaats maargoed. Ik heb echt een heel sterk gevoel dat dit em gaat worden . Spannend. Ik heb hier ook meer aansluiting dan in de andere groepjes (januari en maartmama's) voel me hier beter thuis dus daaruit maak ik ook op dat het goed gaat komen (klinkt raar misschien maar ik ben best spiritueel ingesteld en ik vindt dat die dingen ook meespelen). Ik moet nu ineens aan veel dingen denken. Vandaag ga ik iig kdv regelen en kraamhulp zal ook moeten maar ik vindt het erg moeilijk. Ik wil het liefst in bad bevallen en eigenlijk het liefst thuis, maar ik heb een houten huis, dus dat kan gewoon niet. Ik ben ook van mening dat je voor een eerste bevalling sowieso beter in of bij het zkh kunt bevallen omdat je geen referentiekader hebt omdat het de eerste keer zal zijn. Nu kan ik in het kraamhotel in een bad bevallen en mocht er wat zijn dan kan ik hoppa door een ondergrondse gang door naar het zkh. What to do what to do.. Ik ben bang dat ik ineens medicatie wil en dat dat dan natuurlijk niet mogelijk is. Ik weet het echt even niet meer... heeft iemand ervaring met een bad bevalling? Nou dat was em weer even, ik ga op internet zoeken. xxx Sue
Hey Nancy, Ja heb ik gelezen en ik ben zwaar onder de indruk! Ik voel me erg stom dat ik daar niet meer op gereageerd heb, ik heb dat echt even moeten lezen en gedacht woow, daar reageer ik later even op mijn gemak op en dat heb ik dus niet meer gedaan. Niet dat het bij mij hetzelfde is, maar ik heb ook echt nare dingen meegemaakt in mijn jeugd. Ik reageer zo alsnog op je pb, sorry en schaam dat ik dat niet meer heb gedaan. xxx
Doe niet zo raar gekkerd! Ben niet zo snel gepikeerd hoor, ik had ook niet gelijk op jou gereageerd hoorrrr meissie, absoluut no hard feelings!
Hahaha zeer herkenbaar, windy in tha house! En plassen ook en als ik niet op tijd plas doet het AUWIE! Fijn dat je dat positieve gevoel hebt, vasthouden die hap!! Dat spirtuele herken ik, altijd fijn om je aan vast te houden ook KDV en kraamhulp heb ik allemaal al geregeld maar jij hebt van die dompers meegemaakt dat ik je angst en twijfel snap om het allemaal nu 'al' te regelen.. Ik wil in het ziekenhuis bevallen, waarom weet ik niet.. Misschien dat alles dan gelijk voor handen is Kweet niet, is een gevoel.. Dat bad lijkt me ook wel wat! Ik lees er steeds vaker over en alleen maar positieve verhalen eigenlijk.. Ben ook wel benieuwd naar meer tips etc!
Hier heb ik over getwijfeld, leek me ook leuk ja. Maar kon bij bol.com niet inkijken dus op de goede gok maar die andere gekocht. Dus hoop dat die ook bevalt. Nu maar eerst kijken of we ooit weer naar NL gaan,haha,, want daar ligt hij vol smart op me te wachten ier
@Nummer 4 en Nancy, het overlijden van je moeder... Wat moeilijk, je overleeft het idd wel, maar draagt de pijn toch altijd met je mee he... Dikke knuffel!\ @Nancy, leuke hobby! @Sue, fijn dat je je hier zo goed voelt! Ik moet weer in het ziekenhuis bevallen, de eerste keer is uitgelopen op een spoedkeizersnede, dus dan mag je daarna nooit meer thuis bevallen. Ik zou ook niet meer willen hoor... Het gaat bij mij toch iets te gecompliceerd zeg maar. Nu woon ik in Frankrijk, dus daar doen ze sowieso geen thuisbevallingen Liefs Elea
welkom Bella (of was je hier al langer? haha, sorry) @Elea Arme E.line! Ik hoop echt dat ze snel weer op de been is! Wel erg jammer van Sinterklaas, maar misschien kan ze het ook een beetje op tv volgen? @Suekes Lol! @Nancy79 een inloopkast??? Ik nu ook!! Ik wil noooooit meer zonder @Susanne 15 december staat zo voor de deur! Ladies, ik moet me snel klaarmaken. Mijn vriendin komt me zo oppikken en ik moet nog het hele huis schoonmaken, want vanavond komt mijn zus voor 9 dagen op bezoek uit Nederland!!! Fijne dag!!! Bis bald hahahah xox