Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hello

Hoew gaat het hier??

Ik heb net een nieuwe buikfoto gemaakt;)
    hihi

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meiden ik schaam me diep....ik beloof steeds te reageren op jullie maar doe dit vervolgens niet (heeft ook zo zijn redenen ;) ) maar voel me wel lullig.

ik ga PROBEREN straks wat bij te lezen.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    mooi buikje meid

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedeavond dames.
    Sorry, vluchtig bijgelezen, maar ben te moe om te reageren. Zware dag gehad op het werk en zometeen nog visite.. Pffff :( !! Maar goed..
    Susanne: Wat balen dat je geen inwendige echo kon :( :( !! Ik duim voor je meis!!
    Eline: ja hoor, hier was de misselijkheid ook aardig ineens weg vorige week! Nog wel eens misseiljk, maar niet de hele nacht meer en overdag ook minder.. EN hier klopt het hartje nog mooi hoor (tenminste gisteravond ;) ) .. Ik zette dat ding gister op mn buik en daar was ie ook meteen al :D :D !!

Elea: beterschap met je meiske en hopelijk krijgt de rest het niet!!

Nou nu weet ik het echt neit meer.. ooh ja, dagboeken.. Ik heb een zwangerschapssite en een site van Jilldou waar ik alles op bijhoud ;) !! Dus dat vind ik wel genoeg :D :D !!

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    mooi buikje inderdaad! hier begint het ook al ronder te worden hihi :p

6. Carinda

Carinda Actief lid

26 mei 2007
    118
    0
    0
    Jeetje wat kunnen jullie schrijven zeg!!

@nancy79 Ik kreeg niet meteen een echo. Gewoon intake gesprek. Heb over 2 weken de echo, dus ben aan het aftellen.

En heb de hele dag door wel wat een vervelend gevoel in de buik. Maar met niezen dus echt bandenpijn vanmorgen......

Heb hier ook geen Peter en Meter hoor. Kennnen wij idd niet.

Wel een probleem met de meisjesnaam.... mijn vriendin heeft 2 weken geleden een dochter gekregen en had dus dezelfde naam bedacht...... oeps. Kunnen we weer opnieuw beginnen.

Hier nog geen zw kleding nodig. Alles past nog. Ook nog helemaal niets te zien!!! Lijk af en toe wel een plattere buik te hebben dan voorheen....

Groetjes..... zal ff gtst kijken

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Nancy, ja dat heb ik dus ook, gisteren ging het voor geen meter, ik was zo blij dat de "lucht" klaarde hahahah! En dat plassen idd soms echt heel pijnlijk terwijl ik het helemaal niet ophoud ofzo.
    Ja ik moet echt eens even in die onderwerpen gaan spitten want ik weet gewoon te weinig eigenlijk. Komt goed, als ik interessante dingen tegenkom meld ik me even :).

Mama Chan: mooi hoor! ik ga er van het weekend ook maar eens 1 maken als ik tijd heb :).

Kikkert niet druk maken joh! Als je geen tijd hebt, jammer dan. Ik vindt het heel fijn dat je af en toe komt vertellen hoe het gaat!

Carinda, wat erg, oh dat zul je hebben! Ik wilde Sam of Sem maar ik merk dat die naam toch wel heel erg in trek is, dus ik ga toch wat anders verzinnen hoor...

Sam, groot gelijk. Ik vindt zelf alleen bijv wel erg leuk om straks als mijn kids aan kids beginnen dat het erg leuk is om je eigen babyboek te lezen of kijken waar mama allemaal last van had of genieten vond. Een website is ook blijvend daar niet van, maar ik ben meer van het ouderwetse in je handen hebben. Oh ja en ik heb natuurlijk zeeën van tijd...

Zo dat was em weer, ga lekker popstars kijken. Fijne avond meiden en dikke kus!
    Sue

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hee meiden,
    Ik denk niet dat het me nog gaat lukken jullie bij te houden.
    Ik heb overdag gewoon geen puf of ik moet werken. Misschien over een tijdje als ik me (hopenlijk) wat beter voel.
    Heb net weer gesport en dat ging ook al niet lekker meer. Het lijkt soms wel of ik een beetje in een dipje raak, terwijl ik natuurlijk juist zou moeten genieten!

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Guppy: ik vind het hier ook snel gaan, maar komt volgens mij ook doordat er regelmatig aan de reactie een citaat voorafgaat. Ik heb daardoor het gevoel dat ik soms wel 5x hetzelfde lees. Misschien tip om dit niet te doen?

10. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Ben trouwens bekaf. Heb sinterklaas gevierd met de klas. Veel gelopen, druk gehad. Maar het was super!

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @peter en meter hier wel bij Dylan en ukkie zal ook een peter en meter krijgen
    @zwangerschapskleding hier volop in de zwangerschapskleding ;) ik krijg gewoon mijn kleding niet meer dicht.
    @meiden met goeie echo super van harte :D
    @suekes thanks meid
    @namen tsja moeilijk moeilijk vandaag toevallig (alweer) een opzoek geweest naar wat namen, wij houden niet van die standaard (Nederlandse) namen het moet stoer en appart zijn en ook nog echt bij ons passen dus begin maar eens hahaha. Waar ik wel bang voor ben dat iemand dezelfde naam gaat kiezen als ons aangezien er redenlijk wat zwangere in mijn omgeving zijn.
    @de zieke onder ons heel veel beterschap
    @zwangerschapsklachten hier ook minder borsten zijn minder gevoelig en misselijkheid is af en toe aanwezig
    @all knuffie
    @guppie heel herkenbaar maar o zo vervelend kom wanneer je zelf wilt en zin hebt, en weet dat je hier gewoon welkom bent en blijft. Knuffie voor jou
    Ik heb niet echt persoonlijk gereageerd want dat werd me echt teveel

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ga weet popstars kijken tsja je moet toch wat op z'n vrijdag avond :D

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik schrijf boeken aan mijn kinderen...zowel de zwangerschap, 1ste levensjaar als de peuter, kleuter leeftijd...

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hier zo moe...zou voortdurend slapen in de zetel...ga straks ook naar bed...ben op :(

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marj, ik lees idd wel selectief hoor. Ik kan ook niet meer dan 3 pagina's lezen, dan is de concentratie weg...

Namen, hebben jullie het al over namen gehad!?!
    Wij zijn juist wel van de Nederlandse namen, maar dan niet te standaard. We hebben al een hele leuke meisjesnaam en voor een jongen kunnen we uit een stuk of 3 namen kiezen.
    Bij Ymke kwamen we de naam gewoon tegen en na een paar keer tegen komen (stond op een ooievaar ergens buiten Zwolle) vonden we het zo'n leuke naam.
    Ik vertrouw er wel op dat het goedkomt!

Zit hier nog steeds in pyama, maar met dit weer vraag ik me af waarom ik kleren aan zou doen.
    Dochterlief is iig lekker aan het spelen, dus we zullen voor het middagslaapje niet buiten komen gok ik.
    Wanneer houdt die stomme regen nou eens op?

16. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    goede morgend ladies! heb heerlijk geslapen.
    @bijlezen ik lees ook alleen de laatste 3 pagina's bij ofzo...wordt anders echt te moeilijk. ;)

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!

Gisteravond verjaardag gehad, niet te laat gemaakt want ik was kapot.
    Vandaag lekker niks, vanmiddag ff boodschappen en vanavond bankhangen!
    Morgen ook weer een verjaardag dus gaat lekker met de verjaardagen..

En bijlezen.. ligt eraan hoeveel pagina's ik moet bijlezen :p

En namen.. ja we hebben 2 meisjes en 2 jongens namen, maar ja vast staat het niet nog tijd zat, voor hetzelfde geld komen we er één tegen over een maandje die we nog leuker vinden!

18. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Goedemorgen,

Gister een ozo druk dagje gehad. Uit mijn werk meteen boodschappen gedaan, toen huis aan kant gemaakt, beneden gezogen en geweild, Sint kadootjes ingepakt, tafel mooi gedekt en toen eten staan klaarmaken. Heb geen rust kunnen nemen en daar wordt ik nu zo voor gestraft.
    We vierden bij ons Sinterklaas met mijn ouders en zusje en d'r vriend, Was erg gezellig maar was wel gesloopt aan het einde van de avond. Kon niet meer lopen van de pijn in mijn onderrug. Echt bij mijn stuitje zit het. Kon vannacht niet eens normaal lopen naar de wc.
    Heb dat echt nog nooit gehad.

Vandaag alweer 9 weekjes! Jippie!!! Nog 4 nachtjes slapen tot we naar de vk mogen.

Hoe is het hier met iedereen, zag alweer mooie echo's de afgelopen dagen voorbijkomen. Dat gaat goed zo!!

19. Senna85

Senna85 Lid

27 okt 2009
    21
    0
    0
    Croupier
    Limburg
    Hallo allemaal,

Gister naar de vk geweest en alles was heel goed in orde! Hij/zij bewoog goed en het zag er allemaal heel goed uit. Ikheb de foto's in mijn profiel gezet!!

liefs

Senna

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey Senna! Gefeliciteerd meid! Dan ben je zelfs al in juni uitgerekend! De foto's zien er echt supermooi uit!!! xxx Sue

Deel Deze Pagina