Niet zorgwekkend Shyness al begrijp ik je onzekerheid compleet !! Hier ook niet meer echt misselijk, alleen s avonds nog wat.. Maar niet meer zoals eerst.. En bij mij was dat al bij 9 weken..dus denk dat het wel klopt
Mogguh allemaal! @Suekes, ik ga op je PB reageren hoor maar druk dagje vandaag en ik wil het niet afraffelen @Angelsound, ik ga 'm zometeen bestellen denk ik want ik wil 'm mijn vriend cadeau doen met kerst. @Iedereen, hoe is het met jullie verder? @Hier, gisteren de kerstboom al opgezet! Erg he... Eigenlijk tegen mijn principes omdat we altijd wachten totdat de goedheiligman het land uit is, maar ik had er gisteren ineens zoooo'n zin in en volgend weekend zitten we in Londen en dan vind ik het weer zo laat. Hier een fotootje, mooi is ie he Bekijk bijlage 34005 Vandaag ook een nieuwe buikfoto gemaakt, je ziet toch al wel verschil hoor! Hij staat in mijn fotoalbum. Zo vanmiddag sinterklaas vieren bij mijn vriend zijn nichtjes. Zal wel weer hoog irritatiegehalte worden omdat mijn schoonouders (vooral schoonmoeder) altijd helemaal in die kinderen opgaat, kan het niet uitleggen maar zoooo irritant pffff bleh dus geen zin, maarja.. Vandaag 10 weken, WAUW gaat toch nog best wel hard! Iedereen een fijne zondag!
Hoi dames, Aan alle dames die nog misselijk zijn en de wc pot af en toe knuffelen, heel veel sterkte, hopelijk wordt het steeds een beetje minder. Aan iedereen met een mooie echo, super gefeliciteerd!! Voor iedereen die nog Sinterklaas gaat vieren, heel veel plezier! Ik zit nog in de badjas, vandaag alles op het gemakje . Wij hebben vrijdag en gisteren Sinterklaas gevierd en het goede nieuws aan beide families verteld, ze zijn allemaal blij voor ons, heel leuk om te zien hoe ze reageerden. We hadden een chcocoladeletter (een O voor opa/oma/oom, B van Baby voor de tante's aangezien er geen T te krijgen was en een N voor alle neefjes/nichtjes). Daar bovenop hadden we een kaartje geplakt met een beschuit met rose/blauwe muisjes en een vraagteken in het midden, met de tekst "Rond 20 juli 2010, laat ik mij voor het eerst zien!". Nu proberen om het nog eventjes stil te houden op het werk en dan moet ik het wel vertellen, want gisteren heb ik mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht. Dat zit gewoon veel lekkerder, ik heb een kantoorbaan en zit de hele dag achter de pc, ik voel de knoop dan in mijn buik drukken, dat wil ik niet langer. Dit is lekker ontspannen, laat de buik maar gaan . Allemaal een fijne zondag (met hopelijk straks iets beter weer, hier ziet het er beetje grijs uit). Nancy.....ik heb ook zo'n zin om de kerstboom te gaan zetten, zo zomaar kunnen dat ie vanavond staat, je boom ziet er trouwens gezellig uit. Groetjes, J2J
mooie boom hoor nancy,wij zetten de onze morgen of dinsdag. @angelsound vriendlief is er niet zo voor. Dus twijfel ik nog. ik ga me laar snel klaar maken,ga pistoletjes eten bij de schoonmoeder xxx
hallo! Angelsound komt er hier voorlopig niet in, ik ken mezelf en als ik het hartje niet kan vinden wordt ik gek en raak ik gelijk in de stress! Ik heb dus besloten om hem (nog) niet te kopen
Gezellige boom Nancy en je buikje ziet er ook mooi uit! Leuk om zo steeds foto's te maken. Moet ik eigenlijk ook maar gaan doen. Komt er steeds maar niet van. Wat een snertweer is het zeg, dacht eigenlijk lekker een frisse neus te gaan halen maar dat gaat m niet worden vandaag. Dan wordt het maar de was wegstrijken en van alles en nog wat in huis gaan doen en vanmiddag dan even lekker op tuk nog. Kwaaltjes, volgens mij het is het normaal dat na de 9e/10e week je kwaaltjes minder worden. Lijkt me ook wel lekker hoor voor degene die zo misselijk zijn. Zou me er niet teveel zorgen om maken. Nog 3 nachtjes slapen tot we voor het eerst naar de vk mogen, ben zo benieuwd, ook of ze een echo gaan maken. Op de site staat van wel en dat zeiden ze over de telefoon toen ook. Ben wel benieuwd hoe de kleine uk er nu uitziet. En wil het hartje ook wel weer eens horen, vorige keer ging zo snel dat het een beetje aan me voorbij ging.
@nancy mooi boom en buik heb je hoor je kan zeker al verschil zien leuk .. hier zet ik morgen de boom maar voor dat hij klaar is is het wel woensdag ben een grote pietlut haha.. fijne dag vandaag
Hoi! Nancy, wat een mooie boom! De mijne staat meestal al op 4 dec en ik heb zwart en zilver. Dit jaar niet vanwege de diensten van Bart maar daar ga ik dinsdag verandering in brengen. Maandag nl naar Up met stiefmama. Mooie buik ook, ik moet er nog steeds 1 maken hahaha. Suc7 bij je schoonmama! Angelsound wel/niet: Ik wel, was er ook op tegen eerst, maar ik wil het iig proberen. Ik ga ook echt niet flippen als ik niks vindt maar er gewon mee naar de vk om te vragen hoe en wat. Ik vindt het gewoon heel leuk om het de familie (mijn ouders want ik ga natuurlijk niet een half uur met dat ding op mijn buik zitten, 2 minuten max!) op die manier te vertellen met kerst. Kwaaltjes: Ik ben ook niet meer zo misselijk. Ze zeggen dat met 10 weken de hormonen op het hoogste punt zijn maar bij mij is het al minder vanaf 8w5d. Wel heb ik meer bandenpijn en steekjes en lage rugpijn bij mijn stuitje en steeds meer afscheiding op momenten. J2J: Groot gelijk en wat een leuke manier om het te vertellen! Hier: gisteren gegourmet, per ongeluk een minibiefstukje op die ik wat minder doorbakken had, ben het zo gewend en schoonmama haalt voor mij biefstukkies in huis omdat ik dat zo heerlijk vindt. Ze zei halverwege de avond: jij bent zwanger denk ik. Ik was op dat moment in gesprek met schoonpapa dus kon niet reageren en zij had al een paar wijntjes teveel op dus ze is het weer vergeten hahaha. Nog 2,5 week volhouden hahaha. Zometeen ga ik mijn zusje met haar kleine beeb ophalen en gaan we het bij mijn pa vieren. Heb ik een goeie rede om op tijd naar huuus te gaan haha, want Daisy moet ook weer naar bed op tijd. Allemaal een fijne dag en ik beloof plechtig dat ik morgen met een buikfoto kom! xxx Sue
Hoi,ik maak me ook een beetje zorgen, maar ja. Ik heb ook sinds paar dagen niet echt meer misselijk, en ook minder moe. Over een week 1 e echo, ben benieuwwd. xxxxxx
Goedenmiddag dames! Zo net mannetje de deur uit gelaten, gaat naar het concert van Rammstein, ben ff lekker alleen! strax eten bij een vriendin maar nu eerst ff zp'en en wat administratie wegwerken. Paar drukke dagen achter de rug...... Vrijdag werken en 's avonds met mijn ouders naar de makro... het wordt nu toch wel heel moeilijk om nix te vertellen, kan nou ook niet zeggen dat ik het zo leuk vind om mijn moeder een leugentje om bestwil te vertellen maar goed nog even volhouden met 2,5 week 1e echo Zo ik zal ff teruglezen!
meiden we hadden toch een hyves????? als juli moeders? weet iemand welke dat was kan het niet vinden en durf nu lid te worden... heb het al eens gevraagd maar geen antwoord gehad.
@ aankomen/afvallen: schommel wat tussen de +1 en +2 kg... meer hoeft eerst ook niet want we vertellen het pas op 23 dec dus buikje moet nog even wachten @ Nancy: mooie kerstboom! wij gaan komende vrijdag de kerstboom kopen dus dan kan ik volgende week ook gaan optuigen! @ Angelsound: ik heb er al 1 liggen.... laatst via marktplaats gekocht maar ik ga em nog lang niet gebruiken, zou heel erg onzeker worden als ik het hartje niet kan vinden....... @J2J: leuke manier van vertellen!
Bij mijn weten is er een website voor de julimama's Juli 2010 Mama's Op de homepage staat wel wie je kunt pb'en zodat je er tussen komt te staan!
Bubsie ik heb toen gereageerd en dat er naar mijn mening geen hyves is, maar wel een site. Verder sorry dames dat ik ff niet zoveel reageer maar ben echt helemaal niets..
Wat een vreselijk weer! Heb wel de was al bijna weggewerkt en moet alleen nog m'n bedje lekker vernieuwen. Verveel me zelfs een beetje, naja heb gewoon eigenlijk nergens zin in hoor. Mannetje heeft weer avonddienst=saai alleen thuis. Straks maar even beetje voor de tv hangen. Gaaaaaaaaap...
zow, hier even een berichtje van mij. over aankomen/afvallen: ik ben 4 kilo afgevallen en door de huisarts en arboarts vorige week naar huisgestuurd om een beetje bij te komen en weer wat energie op te bouwen. Gelukkig was ik nog niet uitgedroogd door het vele overgeven. Maandag ga ik weer werken, maar dan maar voor 50%, in elk geval voor de hele maand december. Wat een opluchting! @kerstboom, leuk om er al 1 te zien! Hier hebben we hem vanmiddag ook neergezet, heel gezellig over angelsound, ik zou er wel eentje willen, maar ga hem pas kopen als ik zeker weet dat ik het thuis kan horen. Anders weet ik dat ik in de stress raak. @iedereen: nog een fijne zondag!! en geniet van de zwangerschap groetjes abeltje
zit ook alleen thuis.... beddengoed zit in de droger.... heb Harry Potter 5 in de dvdspeler gedaan verveel me ook.....
Jeetje Abeltje, rustig aan meis!! Einneh. Bedankt! Hier ook rukweer.. Kijken of Jildou zo nog even een dutje wil doen.. en ik ook ..