@nancy mooi boom @shyness hier zijn de kwaaltje ook minder (gelukkig) Hai meiden Hier een verschikkelijke ochtend/middag gehad bah ben zooooo mega gestresst echt niet normaal (hormoontjes) niemand kan iets goeds doen, nu gaat het weer een beetje. Ik merk gewoon heel erg dat ik niet tegen rommel kan dat had ik in de zwangerschap van Dylan ook ik moet mezelf dwingen om niet constant op te ruimen maar vanochtend heb ik toch maar de hele hut gepoetst het moest gewoon en nu is weer alles lekker fris alleen het gevolg ervan is bekkenpijn maar ja ben nogal eigenwijs hahaha. Ik ga me maar eens douche want ik zit nog in mijn huispak en we gaan rond 5uur naar mijn schoonmoeder & haar man om lekker te eten daar. Nog een fijne avond en voor diegene die nog sinterklaas vieren vandaag veel plezier. Jullie zullen me komende week trouwens niet zoveel zien moet heel veel werken en heb alleen vrijdag vrij moet namelijk 11 dagen werken (1dag vrij ertussen) zie het niet echt zitten en ben bang dat mijn lichaam dit ook niet echt aan kan maar ja het zal moeten en dan ook nog 11 vroege diensten (7uur beginnen) liefs
@ kikkert: ik wil ook wel het hele huis schoon gaan maken maar doordat ik zo moe ben lukt het gewoon niet, mn mannetje moet dit jammer genoeg ontgelden.... maar hij helpt me wel goed Eet smakelijk strax en werkse de komende dagen, goed naar je lichaam blijven luisteren als het echt niet gaat moet je je gewoon ziek melden hoor!!
helaas doet mijn mannetje hier niet heel erg veel (hij werk zelf ook erg veel in de week dik 60uur) dus ik moet wel of ik nu wil of niet want we hebben een hond rond lopen en dylan en vind het niks als dylan in de honden haren ligt/speelt enz. wel fijn dat jou man je zo goed helpt . thanks ik zal idd goed naar mijn lichaam moeten luisteren maar het probleem is dat ik me niet zomaar kan ziek melden omdat ik een opleiding volg en de instelling betaald dit dus als ik me nu al ga ziekmelden dan heb ik niet veel speling meer voor de laatste weekjes van de zwangerschap .
@Angelsound: onze gyn rade ons de angelsound zelf af, volgens haar is het nog steeds niet bewezen dat het niet schdelijk is. Zij rade ons wel aan om een 'stethoscoop' te kopen, veel goedkoper (heb al even gegoold en je vind er voor 9 al in leuke kleurtjes) en je hoort het hartje er heel goed mee wist ze ons te vertellen Mss is dit wel een leuk ideetje voor dames die nog twijfelen?
Meiden wat moet ik doen, paracetamol helpt niet, ik verha echt. Lijkt wel een zenuw. Ik wil naar een weekend tandarts, maar wat als er verdoofd moet ofzo. Ik vind het eng. xxx
Mooie kerstboom!!!!!!!!! Zou gewoon kijken of je naar de weekendarts kan hoor als je het echt niet kan uithouden. Pijn in je mond en vooral zenuwpijn is echt vreselijk!! Sterkte.
Shyness: met een stethoscoop hoor je de kleine nog niet!! Dat is pas veel later!! Wij hebben er 1 thuis ivm Jildou haar hartritmestoornissen en ik kan de kleine daar ook niet mee horen hoor! Pas vanaf een week of 30 als het goed is kan je het daar mee horen!!
hmmmzz tja dat wordt het inderdaad was lastiger om je ziek te melden maar als het niet gaat dan gaat het niet! Ik heb een kantoorbaan dus dat scheelt ook al een hele hoop, ben wel de hele dag moe maar dat is nog wel redelijk vol te houden gelukkig!
Goede avond!! Wij hebben ook onze kerstboom neergezet! Dat van die stetoscoop heb ik ook geprobeerd toen ik zwanger was van Sam maar zelfs op het einde hoorde ik het heel moeilijk. Ik hoorde vooral mijn eigen hartslag en ik denk mijn darmen.. Kikkert sterkte met je diensten! Degene die kies/zenuw pijn heeft misschien als je eerst belt dan kunnen ze je even inlichten wat ze kunnen doen zonder verdoving ed.. Sterkte Groetjes
Ik had gebeld naar de weekendarts, die wou niet veel doen, kan beter naar eigen tandarts. Heb mijn mond met jenever gespoeld, het is nu iets beter. Hoop dat ik straks kan slapen, want ben al kapot, bah. Ook erg verkouden geworden, voel me belabbert. Sorry voor mijn geklaag. xxxx
Eline25: een verdoving mag bij de tandarts, komt nl niet in je bloedbaan! Ik heb nl bij mijn vorige zwschap met 9 wkn een gaatje gehad, moest verdoofd worden. De tandarts (zelf vrouw, moeder en kinderangstexpert). Verder al met al 4 wkn kiespijn gehad, tot na de uitgerekende datum. Toen kies getrokken, met opnieuw verdoving. Suc6!