ben jaloers!!! Ik ben sowieso alle weekenden vrij verder 23, 24 en 25 dec (omdat we de 23e de 1e echo hebben dan valt het wat minder op op het werk dat ik weer een halve dag vrij moet hebben....)
Hallo meiden, @ mooie kerstbomen zag ik! Hier dit jaar weer geen kerstboom, aangezien we dit jaar weer rond de kerst verhuizen (vorig jaar ook al ). Ziter wel aan te denkenom een minimoobpje te kopen. Hebben we toch wat kerstsfeer in huis @nancy, mooie buik, ik zie idd al wel verschil hoor! @Hey Einnuh, ben je al over je verveling heen Ik kom je even versterken hoor @Kikkert, balen dat je niet echt kan bijkomen dan. Zou toch mijn mannetje vragen wat meer thuis te doen dan hoor als het niet gaat. Hier werkt mijn man ook 70/80 uur per week, maar hij doet er op het moment nog veel huishoud-dingen bij. Ook in het weekend. Het helpt me echt enorm. Liefs Elea
nee verveel me nog ben nu spelletjes aan het spelen op www.spele.nl en de F5 knop wordt hier een beetje vaag.....
ja dat helpt idd heel veel als je man veel doet want dit is niks en dat ga ik hem als het nodig is weer duidelijk maken (hopenlijk dringt het door dan) hij doet opzich wel kleine dingen maar voor de helft zeg maar dus kan ik het nog doen. nu bv ook heb ik hem de haren geknipt vanmiddag meneer zou het opzuigen ennnnnn het ligt er nog steeds net zoals de vaat wat meneer zou doen ik mss een beetje lullig maar ik laat het liggen ook (al kost dit heel erg veel moeite).
ik heb ook iedereen gereageerd dus mijn taak zit er weer op hahahaha..... ik ga me douche (alweer maar ooooo zo lekker warm) en dan tassen klaar maken voor morgen (heb school en dylan gaat naar oma) nog een fijne avond lady's
wie? sorry traag van begrip.... ik werk als leerling verzorgende ig (20uurtjes op de afdeling en 8uur school en dan komen daar nog leer/huiswerkuren bij) in een verzorgings/verpleeghuis met bjaarden
gaat lekker met mij.... F5 knop versleten denk ik! dat lijkt mij toch wel een zware baan.... iig als je zwanger bent!
Ja dat lijkt me ook best heftig ja, zeker met je zoontje erbij. Maar ook wel weer fijn dat je straks dan je diploma hebt! Liefs Elea