@Sam, wauw wat goed van Jildou! heerlijk he die sprongetjes van je meisje. LIJKT me heerlijk, nog geen ervaring hihi @Mamasan, grrrrr dit is toch niet te geloven, killen die buurvrouw BAH wat een mens! :x:x:x Goed dat je TNT er van langs hebt gegeven! Sterkte ermee joh
Dankje Elea, dit helpt een stuk ja. Dus eerste echte echo wordt alles gecontrleerd. zit alles erop en eraan etc. en de eerste echte test en bloedtest heb ik eigenlijk grotendeels al gehad alleen Sérologie, HIV. Analyses durines : albuminurie et glycosurie nog niet. de rest heb ik al wel gehad. Jee mamasan wat een buikje al. Heb je zo'n last van verstopping ook, omdat je nu al zo'n buikje hebt. Bij mij nog helemaal niets, allen het vet wat er al zat hihi Hormonen gieren deze week door mijn lijf. enorme moodswings! TNT hou op. ik zit al 1,5 maand te wachten op een pakketje van mijn moeder. met allemaal tijdschiften en een zwangerschapsboek. is nu retourzender, maar duurt ook alweer 3 weken. Gek word ik ervan
hallo dames, Hoe is het met iedereen? Heb even teruggebladerd en zag gelukkig geen nare berichten.. behalve wat zwangschapskwaaltjes. Hier vandaag de termijnecho bij de gyn. Verder heb ik me ziekgemeld, want ik kon gewoon echt niet meer. Scheelt wel dat bijna iedereen het op werk al wist. Viel namelijk wel op dat ik veel was afgevallen en dat ik veel naar het toilet moest om over te geven. Ach ja, vin het niet zo erg! Mijn andere twee collegae liggen al knock out thuis en komen al helemaal nie meer... pas na hun zwangerschapsverlof. liefs, mamaT
zooo we zijn weer schoon MamaT veel plezier vandaag! Vervelend dat je zo ziek bent, hopelijk duurt dat niet te lang meer. Hansje, 1,5 maand jeetje das helemaal absurd Nancy, tnx en dat mens is inderdaad nog niet jarig Wat ik gister was vergeten, afnemen van kwaaltjes... Heel normaal hoor vanaf 8/9 weken. Ik begin me langzaamaan ook fitter te voelen en je went ook aan de hormonen. Helaas komen er wel enorme pukkels voor terug nu baaaaah Sam8, wat goed dat ze losloopt! Ik ga eens mijn maag blij maken, heb eigenlijk enorme zin in pizza, maar die heb ik niet in huis. Dus dan maar een kaas-ui tosti
Hoi meiden! Mooie buik zag ik voorbij komen, Mamsan2001! En Mamsan, wat een ontzettend vervelend gedoe met dat kadootje zeg. Echt triest! Ik vindt het vooral erg van je buuf dat ze het niet even is komen brengen maar TNT had idd wel even een briefje in de bus kunnen doen. Spannend voor de echo's, alvast veel plezier woensdag Nancy en Es. Vandaag waren er toch ook een aantal aan de beurt en was er niet iemand jarig of was dat een man van iemand? Gefeliciteerd iig. (weet ik nog want ik zou ook een echo hebben vandaag, maar heb die dus donderdag al gehad). Nancy, wat leuk die kadootjes. Wordt het idd al echt! Bij mij weten ze het nog niet. Al lopen ze wel te speculeren. De kleintjes hebben gisteren kadootjes gehad en ik heb een enveloppe gehad. Ze weten nog niet dat ze ons zojuist met de trouwerij hebben gesponsord hahaha. We willen toch een bescheiden feestje houden als schoonmama ons dat in hun taoïstische centrum laten doen. En we willen toch op een beter tijdstip trouwen dan om kwart voor 10 op maandag hahaha. Sam, gefeliciteeeeeerd, wat gaat dat rap hé? Zomaar ineens zijn ze een stuk onafhankelijker, geweldig! Satori, is best erg he dat speculeren? Als ze mij ook maar een seconde alleen treffen dan gaan die ogen hun eigen weg en ze vragen het gewoon ook. Alleen mijn vader heeft zoiets van als ze het wil vertellen hoor ik het wel hahaha. Mijn buik is echt niet normaal en gisteren had ik een bloemetjesgordijn aan omdat alle passende kleren in de was zaten hahaha, ik had ECHT niks anders en dat riep ook wel vraagtekens en lachende gezichten op. Ik ga die vintage jurk nu ook maar gauw verkopen hahaha geen gezicht . Nou de rest ben ik kwijt, ben al hartstikke blij met wat ik wel onthouden heb. Ik ga snel douchen stofzuigen en boodschappen doen want ik heb weer een drukke afternoon voor de boeg, broertje, stiefmama, bioscoop. En ik heb geen zin... Oja gisteren sinds een dikke week weer eens sex en idd de doorbloeding is beter, hahahah was totaal niet vervelend ! xxx Sue
Hoi meiden, heb een erge nacht gehad, amper geslapen, zon pijn in mijn mond. Heb alleen maar lopen janken vannacht. Kon vanmorgen bij de tandarts terecht, moest ook werken, ben tussendoor gegaan. Het was een wortelkanaalbehandeling, flinke verdoving, ook een gaatje. Ze kon alleen geen foto maken, dus ik hoop dat ze de goede plek heeft gedaan.. Mond doet nog zeer, maar denk van die behandeling. Hoop dat alles goed is metr mijn zwangerschap. Ook paar keer paracetamol genomen, maar vind het toch niks, ook die verdoving, en dat ik gewoon zo moe ben. Op mijn werk zeiden ze jeetje wat zie je wit. xxxx
Jeetje dames, respect voor de lange antwoorden.. Ik onthoud dat echt niet .. pff !!! Toppers zijn jullie!! Eline: Poeh klinkt niet fijn!! Verdoving kan idd geen kwaad, maar kan me voorstellen dat het je niet zint.. En Pcm mag je ook gerust hebben hoor!! Rustig aan iig en een hele dikke knuffel!!! Suekes, ja gaat echt snel en ineens loopt ze ook alsof ze altijd zo gelopen heeft !! Zo geweldig Wij kunnen dus zeer binnenkort om schoentjes !! Over kleine 2 weken gaan we weekendje weg, dus dan maar ff shoppen !!
Goed sam van dat lopen. Bedankt voor de knuffels meiden, heel lief. Zit nog op mijn werk, ben blij als het 4 uur is. Tis nog heel gevoelig allemaal. Spannend meiden die vandaag echo hebben. Ik nog precies een weekje wachten. xxxx
@Sam wat leuk dat Jildou loopt! Het is zo lief (en handig ook) als ze net lopen, met zo'n waggelkontje @Mamsan, wat een nare mensen zeg dat ze dan wel het pakje aannemen maar het niet even komen geven... Neem het dan niet aan :x @hansje, fijn datdat hielp. Kwam je er een beetje uit? @Mamasan, zo dat gaat goed met het buikje! Leuk hoor @Eline, dikke knuffel voor jou. Pijn aan je mond is zooo vervelend. Idd gewoon een paracetamolletje nemen als het nodg is hoor! @Nancy, leuk al echte babyspullen. Vond dat zo bijzonder bij de eerste. Kon me echt niet voorstellen dat ik het ook ooit echt ging gebruiken @MamaT we kunnen elkaar een hand schudden. Heb ook vandaag de echo èn knuffel net als jij veel te veel met de pot. Wat naar he, ik hoop datje je snel beter voelt! Liefs Elea
Hoi, Iedereen vandaag met een echo succes en hopen op mooie foto's en kloppende hartjes. Woensdag mag ik gelukkig. Spannend en zin in hoor. Vannacht heel naar en realistisch gedroomd. Werd helemaal bang wakker. Vanmorgen op mijn werk zulke vlagen met misselijkheid dat ik me totaal niet kon concentreren. Nu is het weer weg en zitten er 2 croissants in de oven...jammie!!! Jildou loopt los las, gefeliciteerd. Superleuk! Kiespijn hoop ik dat alles nu verholpen is en je vanavond zonder pijn kan gaan slapen. Uhmmmmmm....verder weet ik het al niet meer....
Hai hai, even een bericht van hier. Heb de echo gehad.. de echo was goed!!!! Ben twee dagen verder dan mijn eigen berekening, dus 9 weken en 3 dagen.. en ben dan 9 juli uitgerekend. A.s. vrijdag weer een afspraak maar dan met de arts gyn. Elea: hoe ging je echt?? Suekes: Ik dacht inderdaad dat jij de echo ook vandaag had. Eline: Hoe is het met de kies? En hoe is het met de rest..?? liefs, mamaT
Woensdag moeten er veel voor een echo zag ik net! Leuk!! Ik ben blij als het woensdag is, ben zo onzeker de laatste week.. denk dat dat komt dat me kwaaltjes afnemen. Aan de ene kant moet ik daar juist blij mee zijn, maar aan de andere kant vond ik die kwaaltjes ook wel weer fijn, wetende dat ik echt zwanger ben Ik moet alleen nog een hele berg was weg vouwen de rest heb ik al gedaan.. Dan kan ik einde van de middag ff plat..
@Eline, hopen dat het nu wat beter met je zal gaan! Sterkte! @Lizz, hopelijk heb je je croissants binnengehouden?? @MamaT, Jeeeeeeeeeeeee gefeliciteerd! En 2 dagen verder, goed zeg! Top! @Es, wij lopen sowieso bijna gelijk met nekplooimeting etc zie ik nu! Toevallig zeg, hopelijk zonder gekkigheden het nieuwe jaar in vind je niet!?
he ladies, zie dat bij sommigen van jullie de kwaaltjes ook afnemen. bij mij ook. mijn borsten zijn veel minder gevoelig en niet meer zo gespannen. ik ben nog wel moe maar niet meer zo erg als voorheen. ben wel extreem humeurig en wisselend van stemming. eline hoe is het met je kies? Ik had de dag nadat ik erachter kwam dat ik zwanger was eigenlijk een afspraak om een implataat te laten plaatsen. maar toen ik zwanger bleek kon dit niet doorgaan, omdat ik dan aan de antibiotica moet. Ze vertelde mij dat ik in januari maar eens terug moest komen. dan zou het wel kunnen. Maar ik heb ook gelezen dat zwangere vrouwen zwakkere tanden hebben en meer last krijgen. Is het dan wel verstandig om in januari te gaan? misschien geneest het dan wel niet zo goed. of zou dit onzin zijn?
hansje! Hier precies hetzelfde qua kwaaltjes die afnemen, ben wel nog snel moe, en idd soms vreselijk humeurig!