Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    ik zou dat ook wel weer ff willen ete maar ik durf t niet ;)

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Filet american is rauw vlees en daarom mag het absoluut niet ivm toxoplasmose

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hoi meisjes, ben ik weer! Fijn dat jullie wat minder last hebben van kwaaltjes, al kan ik me voorstellen dat dat je ook wat onzeker maakt. Hier volop in de kwalen en de echo was zelfs toch nog een opluchting :D

@Lizz, klinkt als een Ischias...

@Mmm lekker filet! Hebben ze hier in Frankrijk sowieso niet, dus dat maakt het makkelijker ;)

Liefs Elea

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi meiden! Bart is vanmiddag thuisgekomen en we hebben het gemeentehuis gebeld. We willen 12 feb gaan trouwen! Hihi echt leuk dat we dat gewoon gaan doen. We zijn nu al zenuwachtig. Volgende week dinsdag in ondertrouw haha.

Ik ben blij dat ik nog maar weinig kans heb dat het misgaat. Ik weet dat er nog vanalles kan misgaan maarja dan blijf ik bezig. Ik wil nu wel een beetje gaan genieten stillekes aan haha.

Er had iemand een echo vandaag toch? Succes!!

En Es, de dag is alweer bijna om! Nog even volhouden!
    Ik wil ook weer, gewoon om te weten dat alles goed is. Zou het liefst ff naar een pretechobureau willen rennen :). Maar ik hou vol! Nog 16 dagen! Ah wat klinkt dat ver weg!

Dikke kus Sue

5. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik ben zo blij, ik kreeg net een telefoontje van mijn man; mijn man krijgt als het goed is promotie en gaat ook overdag werken. Nu werkt hij namelijk in de avonduren en lossen we elkaar af. Als ik dus een hele dag erop heb zitten, moet ik naar mijn volgende fulltime baan als moeder.. middagdutjes etc zitten er niet in. En ik werk min 40 uur en doe daarnaast via mijn werk een opleiding. Afgelopen weekend ben ik in elkaar gezakt van de vermoeidheid en zit dus nu thuis.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Suekes, gefeliciteerd :D :D !! Ga je wel snel om een jurk?? Want ik was al niet vroeg meer in november.. Wij zijn 8 febr. getrouwd (als je een jurk wilt natuurlijk ;) ) !!

MamaT ook gefeliciteerd.. Hoop dat wij donderdag ook goed nieuws krijgen, dat manlief mag blijven.. Er moeten namelijk mensen uit bij zn bouwbedrijf... Brrrr :(

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Filet american mag idd niet, maar eenmalig is niet meteen een ramp hoor!! Zou er nu maar mee stoppen ;) !!

8. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wat leuk Suekes! En februari al! Doen jullie wel een feest en jurk enzo? Of houden jullie het klein... Hier sinds juni getrouwd, Stef had me op mijn verjaardag gevraagd (maart) en het was best kort dag om alles te regelen. Gelukkig heb ik hele lieve schoonouders die echt heeeeel veel voor ons geregeld hebben, want jeemie wat een organisatie zeg!

Liefs Elea

9. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

En nog meer goed nieuws! Vanaf wanneer mag hij overdag gaan werken? Geeft jou idd ook verlichting. Weet heel goed wat het is dat je dag nooit meer ophoud... ;) Maar let wel op jezelf he!

Liefs Elea

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedenavond!

@ mamasan: wat en rare buuv..... zou je er niet mee naar de politie kunnen??

@ Sam: duim voor je dat je vriendin ook weer zwanger is, zou leuk zijn! :D

@ Petatje: kou is niet leuk en al helemaal niet als het eigenlijk niet hoeft! weet hoe het voelt heb het al een week of 4 steeds koud.....

@ Luckeyblue: wat een vervelende situatie.... sterkte meid!

@ Suekes: gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! :D

@ MamaT: ook gefeliciteerd!

@ hier: vandaag vrij nou ja.... :(
    Vanmorgen ff op de kleine van me vriendin gepast, dat was al afgesproken dus niet erg maar ja dat blijf je daar hangen want kleine moet een flesje hebben, in bad, even zitten met bakkie, nog een flesje erin, nog een bakkie en toen eten, ochtend voorbij!!
    Moest voor komende vrijdag nog eea regelen maar toch weer de hele middag mee bezig geweest.... hmmmzzzz nou ja, heb mannetje nu in bad gestuurd (heeft erge rugpijn) kan ik ff zp'en, lekker liggend op de bank onder dekbedje :D

11. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Suekes: Gefeliciteerd joh!! Heel erg leuk en inderdaad.. de kans is nu een stuk kleiner. Ik durf het nu, na de echo van gisteren, ook een beetje te gaan geloven. Vanaf nu gaan we lekker genieten. Jij gaat nu eerst ff uitkijken naar februari en dan pas naar juli.. wat zal het dan snel gaan.

Valt trouwens wel op dat men de laatste tijd weer wil trouwen he.

Morgen wordt een leuke dag met veel echo's. Ben echt zenuwachtig voor hen. Hoop op alleen maar goed nieuws!

Mijn man mag aankomende week eerst een week gaan proberen. Er is namelijk iemand op vakantie dus hij gaat voor een week die functie proberen. Daarnaast hoort hij volgende week wat zijn nieuwe salaris wordt. Hij krijgt als het goed is ook meer uren in zijn contract (38 ipv 30 uur). Ik kan wel huilen van blijdschap want ik ben echt helemaal op.

liefs,
    mamaT

12. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Lees allemaal hele goede berichten.

Trouwen is zooooooo geweldig!! Wij zijn 19 juni van dir jaar getrouwd en het was echt tot nu toe de mooiste dag van m'n leven. M'n jurk heeft daar ook veel aan bijgedragen hoor.

Heerlijk gelegen maar het heeft niet geholpen voor de pijn. Naja....morgen weet ik misschien wat het is. Ischias heeft m'n schoonzusje ook gehad(nog steeds niet bevallen trouwens).

Nog een paar uurtjes tot de echo. Ben nu nog niet zenuwachtig maar dat zal morgen wel anders zijn denk ik.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend Liz!! Ja t klinkt wel erg als ischias idd.. Ik hoop het niet voor je ...
    Ik heb sinds paar dagen last van mn onderrug.. ook niet erg fijn!!

14. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Idd, trouwen is echt leuk! Ook al is het inmiddels 9 1/2 jaar geleden... Sinds 2008 is onze trouwdag nog bijzonderder geworden, ik ben op die dag bevallen!

Morgen echo... spannend! Ik lees dat al zovelen er 1 hebben gehad. Tja, ik ben natuurlijk ook ergens achteraan in juli uitgerekend!

Groetjes!

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @Marj: dat is wel heel speciaal om op je trouwdag te bevallen lijkt mij!
    Succes morgen met je echo!

16. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hey ladies!

@suekes proficiat met je trouwplannen! zou ook graag willen en mannetje ook maar hij heeft het nog niet gevraagd. Juist een huisje gekocht dus zijn er even geen centjes om te trouwen. :):D
    @MamaT proficiat met de promotie van je mannetje! :D zal wel fijner zijn nu.
    @Liz een warm badje of kersenpitkussen ertegn kan wel een beetje helpen. Veel rusten. En altijd gaan zitten om je broek en schoenen uit te doen. Een snelle test: plat op je rug en proberen je voet op te tillen met gestrekt been. Lukt dat niet of niet zonder pijn dan zou ik maar snel naar de dokter gaan. succes meid want het is pijnlijk!

Hier: een hele mooie echo gehad. Beebje was aan het dansen hihi. Is nu 36.1 mm en ze heeft ook vluchtig gekeken naar de nekplooi en alles zag er goed uit. De 17e heb ik een defnitieve nekplooimeting. volgens deze meting ben ik 11 weken 0 dagen nu en uitgerekend 29 juni. Blijf gewoon gezellig hier kletsen hoor :p

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd met je echo petatje!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja en helemaal als je er ICSI voor over moet hebben gehad.. Geweldig!!! Succes morgen met de echo!!!

19. Trieskuh

Trieskuh Nieuw lid

1 dec 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    ALLE JULI MAMA'S VAN HARTE GEFELICITEERD!

Ik ben zelf ook op 1 juli uitgerekend. Spannend allemaal....

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jij ook van harte gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina