hey meiden heb klein stukje terug gelezen maar gefeliciteerd, trouwen is echt leuk vind ik. zijn toen ik van mijn zoontje 26 wkn zwanger was getrouwd met alles er op en eraan (bijna) geen kerk en geen taart. maar wel leuk hoor en ik ben op onze trouwdag uitgerekend maar ja zal wel niet zo zijn denk ik dan. haha mijn echo maandag was goed alleen zetten ze me weer 3 dagen terug en met 12 wkn krijg ik weer echo, ik zei alweer, en hun ja! en hun hebben t pas dus willen ook oefene, nou ga je gang haha maar das balen rugklachten, liep al paar jaar met rugpijn en scan en gips alles gehad, raakik zwanger en nergens last van maar nu krijg ik t juist dus hoop dat t goed gaat. nou meiden ik kom niet zo vaak maar bliek zo ff 2 x per week. maar verder alles goed
Aan alle dames die vandaag een echo hadden! Proficiat! En petatje, je kan nog altijd overtijd bevallen???
Wat fijn Petatje! En wat ben je al lekker ver dan Mooi dat alles er goed uitzag je hoeft niet eens zo gek lang te wachten op de volgende echo dan. Helemaal mooi. @Trieskuh ook gefeliciteerd ! @Marj, wat leuk om op je trouwedag te bevallen. Moet ik ook maar proberen, vergeet mijn man de datum misschien niet Alhoewel... hij moet nu ook altijd de geboortedata van onze meiden aan mij vragen En hij was er toch echt bij @Lizz, een warm bad kan ook helpen. Vervelend joh, het is zo pijnlijk... Hoop dat een goede nacht rust je goed doet! Enne spannend morgen! Liefs Elea
@Joel, jij ook gefeliciteerd met je mooie echo! Wat vervelend dat ze op jou willen oefenen he Liefs Elea
goeie avond meiden zoals jullie weten ben ik nu ff niet veel online moet echt heel veel werken en ben gewoon kapot moe dus lig iedere dag ron 21uur erin dus vandaar dat ik ff verder nergens op reageer. dikke knuffel voor jullie ps: zijn er nog bijzonderheden of gekke dingen gebeurt????
Meiden thanks voor jullie tips. Ga nu even in bad en hoop dat het helpt. Daarna lekker warm m'n bedje in. Ben er morgenmiddag weer. Om 2 uur hebben we de echo. Slaap lekker allemaal straks en degene met ook een echo morgen, succes en hoop op mooie dingen!
Hey meiden, Een trouwerij, wat leuk gefeliciteerd! Wij zijn ondertussen bijna 2,5 jaar getrouwd net voordat we 5 jaar samen waren. Gewoon klein, maar wel in mijn rode droomjurk. Een van de mooiste dagen in mijn leven Petatje, gefeli met je echo! Joel, goh wat lastig moet je weer voor een echo Trieske, jij ook gefeliciteerd! Bevallen op je trouwdag, lijkt me geweldig, ik doe het maar niet,dan moet ik 25 dagen overtijd gaan lopen Meiden die morgen een echo hebben,veel succes alvast en veel plezier! En de rest ben ik kwijt Pakketje, intertoys gaat het keurig oplossen. Ik krijg alles opnieuw opgestuurd, met verzoek NIET aan de buren te leveren. Intertoys gaat het nu met de buuv regelen, als ik het goed begreep krijgt ze keus terugsturen of de rekening krijgen Netjes toch? Hier vanavond heerlijk het rijk alleen, lekker kerstmuziekje op en lekker niksen..
Mamasan goed geregeld meis!!! Ik wil ook niet op m n trouwdatum bevallen.. Dan ben ik nog niet eens 20 weken !!
hey meiden even spammen hoor Hier als eerste wat buikfoto's van mij met 5 wkn 6 dgn, 8 wkn en 9 wkn 6 dgn. http://img26.imageshack.us/img26/8086/dsc04800z.jpg http://img691.imageshack.us/img691/8743/pc020333.jpg http://img705.imageshack.us/img705/2178/pc080350.jpg En ook nog de echofoto (foto van foto, beetje wazig, sorry)! http://img26.imageshack.us/img26/425/pc080380.jpg Liefs Elea
Je ziet het echt groeien Elea, mooi!! Sam, uhm nee das geen goed idee dan om te bevallen Zal zo ook eens mijn buikkie spammen
Let niet op mijn charmante onderbroek Vanwege het bloedverlies draag ik momenteel liever niet het mooie goed. Heb gloof ik wel een groeispurt gehad
Om te bevallen op je trouwdag is idd heel bijzonder. 's Ochtends nog bij de vk geweest, zou voor de 4e keer proberen te strippen (ik was al 13 dagen overtijd). Bleek dat er al ontsluiting was, nergens last van gehad (achteraf vertelde zij dat ik toen al zo'n 5-6 cm had), afgesproken dat de vk 's avonds langs zou komen om de vliezen te breken. Dus thuis gekomen heeft mijn mannetje nog even gebakjes gehaald om met z'n 3en op te eten. Helaas, half uurtje verder en goede weeën, geen zin meer in eten. Uiteindelijk is de vk rond half 2 gebeld en kwam zij ook vrij snel en is niet weer weggegaan voordat om 18.00 uur Marjolein was geboren! Lekker vlug allemaal dus. 's Avonds ipv gebak beschuitjes gegeten met de naaste familie (heel attent van mijn mannetje: hij belde de opa's en oma's op om hen te vertellen dat zij een kleindochter hadden gekregen. Zegt 'ie doodleuk: tja, nu krijgen wij de komende 12 jaar tenminste visite op onze trouwdag...). Dit jaar, Marjolein haar 1ste verjaardag, hebben wij dit geweten. Ik heb nog nooit zoveel bloemen op de verjaardag van mijn kind gekregen. Iedereen in onze familie en vriendengroep had ook aan onze trouwdag gedacht! Als deze zwangerschap goed gaat wordt het weer spannend. Ik ben rond de 30ste uitgeteld. Zelf ben ik 3 aug. jarig, mijn paps 18 aug., zwager 14 juli en schoonzus 29 juli. Ik heb de keuze uit diverse data.... Groetjes!!!!!
Doe je goed marj Je kleintje heeft de data voor het uitzoeken... Haha schrok zelf toch ook wel van die foto Nu snap ik waarom manlief zei dat we het echt niet meer konden verbergen Het bloedverlies wisselt heel erg, zo een dag alleen wat rozeverlies en zo is het veel en helderrood Het is nu al 5 weken zo, maar uk doet dapper zijn best. Vrijdag krijg ik gelukkig onderzoek waar het vandaan komt. In de bm zit het niet, want die is iedere keer schoon, dus waarschijnlijk de bmhals. Nog 3 nachtjes en dan weten we het en kunnen we weer naar mini kijken
haha ik ben bevallen op mijn trouwdag. wij zouden 8 juli 08 trouwen maar dat is uiteindelijk bevallen geworden. moesten de trouwerij verzetten omdat nikita er anders over dacht. aan de ene kant is t humor dat ze op die dag gekomen is en er uiteindelijk bij kon zijn maar ik had t graag in de zomer gedaan. nu zijn we getrouwd op 24 dec 08
Hoi meiden, leuk jullie reacties. Vindt het zelf heel leuk. Over de jurk en het feest geen zorgen, ik trouw gewoon in iets dat ik heb liggen of ik zoek wel e.o.a. jurkje ergens. Ik heb verder niks met trouwen, wil alleen graag een echt gezin zijn met 1 naam als de kleine komt. We hebben vandaag mijn schoonmama verteld dat ondanks dat het met de kindertjes niet opschiet (ze weet niet dat we zw zijn) we heel veel van elkaar houden en dat er geen kids nodig zijn om te moeten trouwen. Of we gebruik mogen maken van hun sportcentrum om te trouwen (receptie). Ze gaat het uitzoeken en evt wat lessen schrappen en dan moet het goedkomen. En ik hoef tuurlijk niet bang te zijn dat de baby dan komt haha dan ben ik 19 weken (whaaat het is al over 9 weken trouwen dan hahah). Ik wilde snel want ik wil niet met 30 weken trouwen ofzo en nu kan ik gewoon een beetje meefeesten en dansen en het vooral volhouden de hele avond. Februari is mijn lievelingsmaand en 12 is mijn geluksgetal. Klaar als een klontje. Ik heb maar 1 wens met trouwen en dat is de achternaam. Ik wilde eigenlijk gratis om kwart voor 10 op maandag maar Bart heeft er romantische ideeën over . Grappig hoe het kan lopen. Ben erg benieuwd iig hoe het is om dat mee te maken . xx mama v oirschot in spe hahahahah