Verder: MamaT: jij ook gefeli! Idd steeds meer trouwen, lekker traditioneel, ben ik ook, een oerhollandse met traditionele dingetjes . Petatje gefeliciteeeeeerd, mooi hoor! Ik heb niet afgewacht. een paar kleine opmerkingen en hij had nog niet zoiets van... Ik ben niet zo heel romantisch dus is het gewoon in overleg, het is al spannend en indrukwekkend genoeg. Wij hebben ook geen geld, nooit gehad ook hahaha! Vriend had het idee van een grote bruiloft met alles erop en eraan maar dat geld zullen we nooit hebben. Ik heb hem gezegd dat we altijd over 10 jaar opnieuw kunnen trouwen als we wel geld hebben, who cares, sommige dingen moet je 2 keer meemaken, de budgetmanier en de dure manier . En budget heeft echt zijn charme! Ik kan bijv helse bruiden echt niet zien wat een serpenten hahaha. Trieskuh: gefeliciteerd! Kom je hier meekletsen? Mamasan: goed van dat pakketje, ideale regeling! En jouw buikje woooow! Joel: gefeli met de goede echo en gaaf dat je snel weer mag. Ik had ook met 6, 9 en straks met 12 weken weer! Fijn toch! Maar jij nog vaker denk ik he? Elea: Mooie Fotookes, en de echo lijkt op mijn echo vindt ik alleen de mijne ligt op de zij dus geen beentjes, zag ze wel met de bewegingen . Kan wel kloppen, we zijn even ver. Mooi verschil! Zo dat was em weer . Morgen eindelijk in de dubbele cijfers joehoe! Dikke kus! Sue
@Suekes, leuk zeg trouwen. Mijn vriend en ik gaan waarschijnlijk ook nog trouwen voordat de babe er is. @Petatje wat goed zeg je echo, super. @Trieske gefeliciteerd @iedereen die vandaag een echo heeft succes, es en de rest Ik moet om half 1 vandaag naar de verloskundige, voor het intake gesprek. Zijn er nog meer mensen die steeds geen 1 e echo hebben gehad? Heb het gevoel dat iedereen hem al heeft gehad. Moet vanmiddag weer naar de tandarts, want ze hadden een noodvulling erin gedaan. Had gisterenavond weer veel last van die kies, en toch maar paracetamol genomen. Ben zo bang dat het niet weg is, en dat fotos maken noodzakelijk is. Heb gelezen dat het slecht is. xxxxx
Oehhhhhh...spannend vandaag de echo. Ga nu snel naar m'n werk en dan door naar de echo om 2 uur. Tot vanmiddag en ik hoop met mooi resultaat. Fijne dag iedereen!
Heb jij hem vaandaag al? Heb het gevoel dat ik zo lang moet wachten tot 10 weken. ben laatste dagen zo onzeker, helemaal geen klachten meer
Mogguh dames!! @Trouwen, ik ben nooit zo van het trouwen geweest maar begin steeds meer te twijfelen om gewoon op een maandag naar het stadhuis te gaan en dan achteraf iedereen een kaart te sturen met "we zijn getrouwd". Hou zelf niet zo van die bombarie... Ohooooo lekker onromantisch he @Hier, vanmiddag termijnecho!! Zooooooo spannend! En ja dan gaan we het echt bekend maken en durf ik wat dingen te kopen. Hopelijk kan ik het weekend helemaal los gaan in Londen. Maar eerst afwachten, moet om 15.00u. Pfffffff wat spannend! Iedereen die ook vandaag moet, heeeeeeel veel succes! Ben alleen wel vanavond laat pas weer online want heb verjaardag. Fijne dag allemaal!
Wie heeft trouwens gisteren de film "Man on fire" gekeken? Wow wat een goeie film zeg! Op het laatst ikkuh natuurlijk weer tranen met tuiten... 8)
Dames heel veel succes met de echo's!!! Als het echt noodzakelijk is dan maken ze een foto msar zeg er wel bij dat je zwanger bent en iig een schort om!!!
Trouwens als ik op mn onderbiuk voel/ druk dan heb ik rechtsonder het idee dat er een blauwe plek zit zo voelt het en verder is t ook aardi gevoelig, zou dit mn baarmoederhoogte zijn? Zo voelt t wel... Trouwens mamasan wat vervelend steeds dat bloedverlies!!! Knuffel!!! Maar zolag de kleine t goed maakt!!
Whaaaaaaaaaaa nog 2 uurtjes!!!! dan mag ik eindelijk voor de 2e echo!! Ben zoooooooooooo benieuwd. Vind het zooooooo spannend!!!
@Es, spannend he meid!! Lekker jij al over 2 uur (al duurt het allemaal nog veeeeelste lang he ) kmoet nog 6 uur wachten @Angelsound, is gisteren binnengekomen! Officieel als kerstcadeau voor vriendje maarja geen geduld he En we hebben het hartje gehoord! Echt heel even maar, daarna was ie 'weg' maar zoooo mooi! @Hier, kreeg net cadeautje van een collega: een wit knuffelkonijn van Tommy Hilfiger. Zomaar! Lief he! Vind 'm zooooo gaaf!
morgend dames! @trouwen wij hebben hier ook al gepraat om misschien gewoon nu voor de wet te trouwen en een receptie te doen en dan als kleintje er is voor de kerk te trouwen. Maar ventje vind dat dat niet kan. ik zou ook graag gewoon 1 gezinnetje willen zijn. misschien een beetje meer zeuren hihi Wou eigenlijk nooit echt trouwen,of pas als onze kindjes (we willen er 2) in de suite konde lopen ofzo. Maar nu ik een kindje verwacht wil ik eigenlijk dezelfde naam als mijn mannetje en men kindje. Vind dat nu zo belangrijk echt raar. @meiden met een echo vandaag succes! en geniet er van! ik ga nu een EHBB (eerste hulp bij babysitten) doosje maken/samenstellen want we gaan vandaag meter en meter vragen. Het worden dus de twee zussen. Worden lekker emotionele momenten dus vandaag. Ik kom straks wel even spieken! kus
@Nancy en Es, veel plezier vandaag met de echo's! Spannend hoor, maar vooral heel leuk @Trouwen, ik had dat ook nooit zo, dat ik per se wilde trouwen. Begon tijdens de zwangerschap van C élya ineens te 'groeien' dat idee en het werd opeens iets onoverkomelijks dat mijn meiden een andere naam hadden dan ik. Nadat we geëmigreerd waren was dat nog erger, en probeer ook maar eens mijn gecompliceerde Hollandse naam in het Frans te spellen Haha! Heb echter altijd gezegd dat ik wel gevraagd wilde worden (mijn man zei wel eens tussen neus en lippen door; 'dan gaan we toch trouwen', nou zo makkelijk kwam hij er dus echt niet van af he ). Dat heeft hij dan eindelijk maart dit jaar gedaan (hij is niet zo vlot, haha ), toen wilde hij ook het liefste gelijk trouwen. Mannen! Het was een mooi feest (2 dagen!), 25 graden en het was leuk dat E line de ringen kon brengen en het echt bewust mee kon maken. Ze heeft het er nog steeds over en wil liefst ieder dag haar 'trouwjurk' aan Liefs Elea
goedemorgen dames. meiden met een echo succes voor de rest niks blijven hangen, ben een beetje teleurgesteld in een vaste klant van mij die dit jaar 350 euro te weinig betaald heeft en t ook niet meer van plan is omdat hun krap zitten dus zo ff mijn accountant bellen en vragen hoe ik dit nou t beste kan aanpakken want wij hebben wel gewerkt voor die 350 euro en we kunnen t goed gebruiken:x
Ik was ook nooit zo van het trouwen, maar nu begint het toch ook wel een beetje te kriebelen. Maar ik vind het gewoon belachelijk hoe duur dat allemaal is dus wie weet ook maar keer op de gratis momenten trouwen
YES! Het hartje klopt en ons vlekje is precies goed op schema, 64 mm groot. De uitg.datum is 30 juli. Heb over 2 weken (24 dec) weer echo, als alles dan weer goed is ben ik een "gewone" zwangere vrouw en mag ik nr de vk. Eline: omdat ik via ICSI zwanger ben geworden sta ik onder scherpe controle. In het UMCG is dit het protocol dan. Heeft dit toch nog e