Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    naar de vlos of voor de echo?? ik heb 15 dec weer een echo om te kijken of nu wel t hartje te zien is. jij??

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik zaterdag! ;)

Ok, dus duimen draaien hoor!

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    *inbraak*
    hoi meiden als eerste wil ik jullie allemaal feliciteren met jullie zwangerschap!! ga er vooral van genieten.

Dan wil ik even namens kikkert een berichtje doorgeven ze heeft het momenteel erg druk met werken en last van haar bi dus is ze op het moment niet of weinig hier te vinden. ze zal wel af en toe een update doen maar bijlezen zit er helaas niet in ze vind het erg jammer!!!
    als ze me vraagt om hier iets te plaatsen zal ik dat zeker namens haar doen.

*einde inbraak*

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    haha dank je wel. ik ben nog steeds misselijk en errug moe dus mijn gevoel zegt dat t wel okay is. nu nog met eigen ogen zien dinsdag maar ik heb t deze week zo druk dat ik niet echt de tijd heb om zenuwachtig te worden. zondag nog een keer de voorrondes voor t NK twirl maar dan voor mijn duo en dance twirl. mijn vorige voorronde heb ik t niet gehaald tot de top 10. was 24ste geworden van de 47 deelneemsters. ik ga nu lekker de film afkijken en dan lekker slapen. voel me niet lekker dus dan houdt t gauw op voor mij. ik ga voor jou duimen voor zaterdag meis

slaap lekker allemaal en tot morgen lieverds

5. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    meiden heb ff een heel ander vraagje

hebben jullie moeite met klussen???
    ik wilde vandaag echt graag, maar het was gewoon op slot daar beneden :(

6. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Net een heel verhaal getyp, verkeerde knop: verhaal weg :(
    Kijken wat ik nog heb onthouden (volgens mn mannetje heb ik last van zwangerschapsdementie :()

@ trouwjurken: wat een mooie jurken allemaal!!

@ ziek en misselijk: hoop dat jullie je allemaal snel weer beter voelen! **KNUFF**

@ Gekke eetgewoontes: ik lust momenteel erg graag reuzenkrakelingen en sausijzenbroodjes :D

Verder weet ik het echt niet meer sorry!

Ow ja bandenpijn: hoef geen kruik te gebruiken, de kat gaat wel op mijn buik liggen, lekker warm :D

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    euhmmm ik druf niet zo goed omdat ik bang ben dat ik ga bloeden en dan gaat het ook op slot daar beneden...... :( vind het best wel heel erg.....

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    #4468 Suekes, 10 dec 2009
    Laatst bewerkt: 10 dec 2009
    Hoi meiden!

Susanne, jammer dat je niet bij de top 10 kwam, zondag ga je knallen! Je hebt wel een goede rede hoor, zwanger zijn op zich is al niet niks!

Guppie: whaaat ingebroken, aah, niet leuk. Fijn dat je een nieuwe hebt!

Vreemde eetgewoontes: ze zijn niet vreemd op zich, maar wel voor mij. Ik eet fruit en yoghurt(almhof) en boterhammen met kroket of een bakkie saté is ook iets wat ik elke dag wil, als het maar warm is ow en gekookte eitjes :). En nog vreemder: geen cheese onion chips, m&m's en cola meer voor mij hahha, daar was ik mee vergroeid s'avonds op de bank. Erg vreemd, ik ben een gezonde muts geworden!

Jurken: Ik heb mooie jurken gevonden. Ik wil in het groen trouwen, echt van dat luxe donkergroen. Wat denken jullie? Zal een plaatje zoeken:

Bekijk bijlage 35290

Ik hou niet van liefjes, het moet echt wel een beetje rockchick zijn hoor! Als ik jullie onze trouwkaarten laat zien, hahahhaa! Maar ik wil graag jullie mening! Ik heb ook nog een witte gezien, die lijkt erop maar is met chiffon en er zit een onderjurk onder en stel dat die net stretchy is... probleem.. Ik ben sowieso gebonden aan een empire waist ivm onbekende buikomvang haha.

Sex: ik ben niet bang en het gaat ook niet op slot, moet alleen iets rustiger aan en ik ben niet romantisch meer hahaha, het is gewoon auw mijn tiet, rot op, ah zo kan ik niet liggen enz enz. hahaha maar Bart boeit het niet, hij vindt het al heel wat dat het gewoon kan. En ja sorry, maar ik zeg gewoon alles haha!

Ik (euh eigenlijk Bart maar ikke uitgezocht) heb een kerstboom gehaald vandaag! Bart zei deze is 2 keer zo groot als vorig jaar. Dus ik: nee man, en ik wil geen kleinere dan vorig jaar, deze is goed. Och arm hij kreeg em amper getilt (en hij sjouwt echt heel de dag op zijn werk, dus hij is getraint op zware dozen). Nu staat ie hier en hij is zelfs misschien wel 3 keer zo groot als vorig jaar hahahaha, ow wat ben ik een serpent.. Dus nu gaat het hier: Ow pokkeboom ow pokkeboom hahaha! Maar het ruikt heerlijk.

Zo ik ben weer in mijn eentje verantwoordelijk voor de halve pagina, dus ik stop maar weer eens. Dikke kus en slaap lekker en succes met de echo's morgen!

xxx Sue

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Oja Luckyblue, als het echt belangrijk voor je is... Je hebt hem al half zo ver. Ik heb zelf ook echt geen stuiver en ik zit in de ziektewet. Totaal op spaarrekening is 1000 euro, dus dan weet je genoeg. We hebben gewoon een cadeautip: envelopje opgegeven in de kaart en dan verdien je de kosten terug ongeveer. Is er niemand in je omgeving die een zaaltje heeft o.i.d. waar je de receptie kunt doen? Wij hebben geluk dat schoonmama een groot sportcentrum heeft en dat ze daar een zaal hebben.

xxx Sue

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    En Nancy wat een lief kadootje van je vriend zeg! Gaaf hoor! xxx

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy, veel plezier en leuk cadeautje zeg :D :D !!

MamaT: Blaasontsteking zou ik zeggen!!!

Verder seks?? Wat is dat?? Bij Jildou hebben we het 1 keer gedaan in de zwangerschap?? :p Nu heb ik wel zin, maar dan dat is als mannetje er niet is :p en s avonds ben ik misselijk, dus neej dan hoeft het van mij niet :D !! Maar komt binnenkort wel goed hoor :D :D !!

12. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Mogguh meiden,

Ow pokkeboom :D:D:D lig dubbel hier
    Gave jurk suekes en ideaal om je buik in kwijt te kunnen.
    Ik wilde ook absoluut niet in het wit en geen bloemmetjes en geen ruches etc...
    Envelop is een heel goed idee om te vragen, hebben wij ook gedaan.
    Vaak komen mensen toch met iets nog erbij, een bloemetje en ook vaak een kleinigheidje.
    Wij hebben het er dik uitgehaald en hebben het feest lekker in de tuin gedaan.

Sex, uhm was da? :D

Ik ga me eens aankleden en klaarmaken voor de echo.
    Ben weer lekker zenuwpeesje ;)
    Als alles goed is ga ik mijzelf eens trakteren op een babypakje, ik heb nog helemaal niks voor mini :)

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh Suekes dat vind ik een heel mooie jurk!
    Kan je ook lekker losgaan met donkere make-up en een mooi kapsel.
    Ik had gewoon een witte jurk, wel heel zoet eigenlijk hoor. Toen wilde ik dat echt zo maar als ik nu zou mogen kiezen...

Hier ook een boom veel groter dan normaal, maar ik was niet mee uitkiezen. dochterlief komt er niet bij in de buurt en dat ging vorig jaar ook al goed dus ik zal de boom maar tolereren.

Ik kan eigenlijk nog steeds niet geloven dat het alweer bijna kerst is!

14. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    klopt inderdaad linea raphaelli, super merk

15. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    @Susanne, jammer dat je je niet geplaatst had vorig weekend. ik wilde nog vragen hoe het geweest was, maar je vertelde er niets over en toen twijfeld ik of het wel echt vorig weekend was.... :) Maar wel dus. Hopelijk lukt het dit weekend wel! En idd als je zwanger bent gaat het allemaal wat minder vanzelf he, en de anderen hebben dat 'nadeel' niet. Ik zal voor je duimen!

@Suekes, Leuk die groene jurk. Vind hem nog redelijk lief eigenlijk :D Is heel handig als je een dikke buik hebt, en idd kun je mooi heavy haar en make-up bij doen.
    Hier dekten de enveloppen bij lange na de kosten niet, van de Franse kant kwamen we een eind, maar de Hoillandse kant is ietwat 'zuuniger' zeg maar :p Daar konden we net de reiskosten van uithalen Whahahhaaa! :D Nou hadden wij ook wel een redelijk duur feest hoor, Stef zijn familie houdt nogal van lekker en luxe eten en dat is dus bij hun traditie op een bruiloft. Alleen voor de catering op de avond zelf waren we al 12.000 euries kwijt :$ En het feest duurt hier ook nog eens 2 dagen, dus 1 keer diner, 1 keer brunch, 2 dagen huur zaal... Verder hadden we iets van 40 kinderen, waarvoor er een clown was, schminken, een luchtkasteel... En dan de jazzband en de dj nog... dus reken maar uit, gaat hard hoor! Dit is dan ook de reden dat we zolang gewacht hadden met trouwen, we wilden het graag in 1 keer goed doen. Stef's ouders hebben financieel veel bijgedragen, dat is echt superfijn!

@Guppie, wat naar dat er was ingebroken. Gelukkig heb je nu wel een nieuwe laptop dan.

@Kikkert, dikke knuffel vopor jou. Ik hoop dat je snel bent opgeknapt en weer kan komen meeschrijven!

@Iedereen met een echo; veel plezier!

Vandaag inpakken, want we gaan dit weekend naar NL. Kan ik het eindelijk aan mijn fam vertellen :) Was wel heel erg geschrokken vanmorgen, omdat ik heel erg bloed spuugde :$ Stef is bang dat ik een maagzweer heb ofzo, maar volgens mij komt het gewoon omdat door al dat kokhalzen en spugen een adertje in mijn keel is gesprongen... Maar eng is het wel. :(

Liefs Elea

16. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0

ooow gelukkig ben ik niet de enige :D

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik durf ook geen seks hoor.
    Een eerlijk gezegd ga ik ook gewoon veel liever slapen. Ik red het niet meer met 7 uurtjes slaap.

18. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0

Ja onze spaarcentjes zijn dalijk op 0 denk ik, nieuwe keuken, nieuwe badkamer, kindje dus alles gaat ff op haha. en ik moet hopen dat mijn contract word verlegd in februari, maar dat zien we dan wel weer. We hebben niet echt haast.
    en helaas geen familieleden met een zaaltje. Nou moet het ook geen zaaltje zijn maar een ZAAL ben ik bang :( denk dat we snel aan de 200 mensen komen :S

19. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    mooie jurk suekes! je gaat vast een stralende bruid zijn :D
    Elea,veel plezier in NL en met het vertellen :D
    MamaT cranberry juice is je vriend! zeker naar de dokter gaan maar voor de rest heel veel drinken en het beste is cranberry (pff vergeet altijd hoe je dat zegt in het nederlands ;)).
    Lucky Blue de sex is hier ook maar middelmatig hoor. denk sinds half oktober nog maar 4 keer ofzo :) voelt ook helemaal niet zo prettig down there ;)
    nancy,moet wel leuk zijn zo'n pretecho. geniet er maar van!

Alle dames met echo vandaag:veel plezier!

xxx

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

dit had eigenlijk bij de februari 2008 mama's moeten staan maar vivi toch bedankt ;)

Deel Deze Pagina