Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hoi allemaal
    hier ben ik weer eens.

we hebben inmiddels een 2e echo gehad. en alles was gelukkig goed.
    morgen mag ik voor het eerst naar de verloskundige.
    dacht zal me weer eens ff laten horen ,want duurde nu wel lang. maar ben de laatste 2 weken erg moe, en heb dan geen behoefte aan de comp.

liefs
    bubs.

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Voor de mensen die op de hyves staan, ik ga de hyves weer veranderen in gewoon juli mama's.. :)
    Ik maak hem nu onzichtbaar voor zoekmachines en overzichten, dus geen paniek!!! hij is niet te zien in jullie eigen hyves voor degene die het nog niet bekend willen maken!!!

Forum meiden - Hyves.nl voor degene die er nog bij willen op de hyves hier de link :)

3. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Ik wil ook naar de zon!!!!

Was wel even heerlijk buiten vandaag. Koud maar wel een lekker zonnetje.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jahoe, nog 1 nachtje :D :D !!!

En verder kapot.. Was erg gezellig en ontzettend leuke dingen gekregen. Voor de beeb echt superlieve slofjes :D :D Echt te schattig :D :D !!

5. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedeavond dames!

Zo eindelijk weer ff rustig op de bank na een heel druk weekend! Vrijdag naar school en ondertussen wintermarkt voor het goede doel, zaterdagmorgen opruimen en 's middags winkelen, vandaag nog een verjaardagsfeest.
    Druk druk druk en nu moe...... :(

Hoe is het hier gegaan? Heb (nog) niet terug gelezen.

6. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goeieavond meiden

wel alles gelezen, maar ook weer vergeten wie hoe wat.
    Ga nu lekker douchen

iig de meiden met een echo morgen veel succes en plezier natuurlijk!

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    wat een boel echo's morgen! Ik mag ook eindelijk!! (nou ging best snel eigenlijk).
    Ben ook best een tikkie zenuwachtig al hoor...

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi meiden! Dank voor de steunbetuigingen haha!

Dat blowen is alweer een ver verleden hoor, gelukkig maar. Mijn manneke luistert en leert snel :). Het was ook gewoon twee pubers die gingen samenwonen, gekke tijden maar we hebben ze prima overleeft :).

Mijn zusje is komen opdagen maar we moesten haar wel komen halen op haar verzoek. Het was heerlijk weer, guur maar droog en zonnig en toch wilde ze niet een kwartiertje wandelen, sneu.. En zulke leuke dingetjes gehad!
    Mijn moeder had lange vingers in de boter gedoopt en daar muisjes aan gedaan, was echt heel leuk! Het was iig gezellig, grote meevaller.

Ikke morgen ook echo! We zijn met velen aan de beurt morgen zeg! Gezellig en ik wens ons allemaal een superecho! Ik ben niet al te zenuwachtig voor morgen vanwege de doppler, geeft echt rust voor mij en kan het de pietjes paniek onder ons aanraden (of ook niet want ik kon em de eerste dagen ook niet vinden.. en da's niet een heel fijn gevoel..). Ik ben vooral heel benieuwd naar de handjes voetjes en bewegingen en misschien een neusje, hihi, wordt al helemaal blij van binnen :).

Al iets van Susanne vernomen? Ik heb geduimt!

Marj, sterkte met je vriend! En lekker hoor vakantie!

Es, is goed hoor van hyves! Alles goed verder?

Euh toen was ik het weer kwijt. Kom straks weer ff spieken voor ik ga slapen.

OJA!!!! Ik weet niet wie van jullie haar ook kent maar Chicken is bevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haar zoontje heet Milan en verder weet ik nog niks, hoop dat ze het goed maken en lekker genieten met zijn drietjes. kan er zo emo van worden, eindelijk vasthouden en eindelijk contact met de pappa, wat geweldig!

xxx Sue

9. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Lizz1 hahaha de knoflook naar hem gegooid? Ik zie het al helemaal voor me.. :) hehe sorry. Maar wel leuk dat ie vandaag lief tegen je was.

Guppie81 kun je niet iemand anders regelen om de vloer en de muren te doen?

J2J mijn buik groeit ook nog niet... ik ben een mega ondergewicht (altijd al geweest.. nooit meer dan 45kg gewogen in mijn hele leven)! Ben ook maar 1.61cm groot. En ik ben ook nog steeds maar 42kg.. wel 1 kg meer, maar mijn dokter zei dat het rond week 16 toch echt wel meer moet zijn... maar dat het nu nog geen probleem is. Ik eet me suf, maar het werkt gewoon niet. Waarschijnlijk ook omdat ik zo mega allergisch voor voedsel en weet ik het ben.

Petatje! Praag?! Cooool! Zo'n mooie stad.

Eline25 & Nummer4 & Suekes, veel plezier bij de echo!!!
    Oh en Claire24... veel succes bij de echo! Komt vast wel goed.

Bubsie! Gefeli met de goede echo!!

Dat was het voor vandaag! Ik ga even op de bank liggen! Hebben net de boodschappen gehaald en ben dood op... kleine baby vreet energie :) hehe X

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    WHAAAAA ik ben door naar t NK twirl met mijn duo, we zijn 4de geworden van de top 6 en komen nu uit op t NK op 17 januari... oh ik ben zo blij en zoooooo gelukkig dat t toch weer gelukt is een keertje. We behoren nu tot de top 4 van Nederland:D Ben best een beetje trots op mezelf.
    helaas met mijn dance twirl niet door (29ste geworden) want ik had aan t begin een blessure opgelopen waardoor bijna mijn hele show naar de hel geholpen werd door mezelf. maar ik ben wel trots hoor hihi. op mijn prestatie als zwangere haha

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geweldig meis :D :D !!! GEfeliciteerd.. Jammer van je blessure bij de andere kans, maar goed.. Goed gedaan :D !!

Dames ik ga naar bedje.. Dames die morgen een echo hebben, heel veel succes en plezier!!!

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    dank je wel meid en slaap lekker he

13. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Super goed Susanne!!! Gefeliciteerd!!! Geniet van je overwinning! :) X

14. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland

ja dat doe ik zeker. nu 1 maand als een idioot trainen voor ons duo en dan knallen op t NK. we moeten nu wel bij die top 3 komen op t podium he haha, alleen heeft mij blessure maar een maand de tijd om te kunnen herstellen helaas. maar dat is eenkwestie van ff rust wat medicatie(zalf) en er tegenaan

ga nu lekker douchen en dan lekker hangen in bed

15. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hai ladies,

Morgen ook naar de gyn. Meer om vast te stellen of ik naar de vk mag of dat ik daar blijf, dus ik ga ook maar naar een echo vragen. Hoop echt dat hij het doet.

liefs,
    mamat

16. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Ik zal voor je duimen!!! Houd me op de hoogte :) X

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi!

Susanne wat goed gefelciteeeeeerd!!! Wow knap als je dat dan weer moet doen ook zeg, dan ben je al wel een stukkie verder! Succes met trainen!

MamaT succes morgen en duim dat er een echo wordt gemaakt!

Succes met de echo's morgen, ik duim voor ons!

Dikke kus en slaap lekker allemaal!
    xxx Sue

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen.
    MamaT ook jij succes, hopelijk krijg je een echo, maar denk het wel ;) !!

Verder ben ik net kotsmisselijk wakker geworden... Waarvan?? Ik weet het niet.. hopelijk zakt het zo weer af..

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Suzanne: Gefeliciteerd met de prestatie!!!

@ Echo: iedereen die vandaag een echo heeft veel succes en plezier!! (ik moet nog 9 nachtjes slapen :D)

@ hier: vandaag een dagje vrij, zou de zolder opruimen maar gezien de witte wereld hier buiten laat ik dan maar, geen zin om het door en door koud te krijgen ;)

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    morgend ladies,
    voor de 4e nacht op rij slecht geslapen. Ben dus volledig op,ben ziek aan het worden ook :(:x en gisteren bij het thuiskomen van de kerstmarkt flink geschrokken. Keukenraam stond open,gelukkig is er niets weg. Denk dat ze geschrokken zijn van onze hond. Politie toch maar een PV laten opstellen. Pfff,das allemaal niet goed voor ons beebje hoor. Ik heb dus ook bijna niets terug gelezen.

Praag:vertrekken 14/1,ben er 11 jaar terug ook eens geweest maar kan me er niet veel van herineren. Dus ben benieuwd!

Deel Deze Pagina