Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    ahhhh ja tis verschrikkelijk dat wachten, zelf ben je er helemaal naar gaan leven en aan het idee gewend, maar ik ben precies op 1 januari 12 weken, dus dat wordt wel grappig :p:p:p mn moeder weet het gelukkig wel al, tenminste nog iemand om tegen te klagen behalve mannetje

de echo moet ik nog plaatsen, dat doet manlief morgen, ben een beetje onhandig met computers :) haha

wanneer mag jij? of lees ik er nou overheen?

2. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    @shelleyberlijn; ohhh sorry zie net je echo in je album! gefeli! fijn he knipperlichtjes! :)

3. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Eline, wat fijn dat alles goed is! Toen ik 9w1d was had ik een echo en daar lag de beeb ook stil. Nadat ik een aantal x moest hoesten van die vrouw en Bart de beeb had wakkergemaakt bewoog de beeb een klein beetje. In mijn album staat de echo van die dag, er is niks te zien... Alleen het hartje, maar da's het belangrijkst! Volgende echo zie je zoveel!!! Bij mij was het een en al stuiptrekking en gespartel :).

Claire: gefeliciteerd! Wat fijn en idd nog ff tandenbijten! En idd wij willen beebloeren dus kom maar op met de pictures!!!!

Sam: gefeliciteeeeeerd! foto!!!!

MamaT: Zou je de beslissing niet op het moment van bevallen kunnen nemen? Misschien zien ze dan beter of het kan of niet. Echt lastig besluit zeg, ik zou het niet weten, ik zou geen risico nemen denk ik... knuff!

Hier: We hebben t vanaaf gevierd, gegourmet saampjes en de trouwplannen doorgesproken nadat Bart officieel voor me op zijn knieën is gegaan, hij had zelfs een speech hihi, echt lief! We zijn supergelukkig :).

Dikke kus Sue

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Mooie echo Shelly! Lief klein beebje zeg!
    xxx

5. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city

Leuk dus vandaag ben je echt verloofd :D Gefeliciteerd
    Whaha me vriend moet mij nogsteeds eens vragen. En dan heb ik nu al zijn achternaam whaha verkeerde volgore :)

6. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag

gefeliciteerd meid, wat leuk dat je verloofd bent! wauw... allemaal mooie dingen!

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ik ben ook al 3 keer veranderd. eerst was het 26 juni,dan 1 juli en nu 29 juni. Dus blijf lekker hier kletsen en spiek af en toe in juni. :p

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen dames!

Allen met een mooie en goede echo: gefeliciteerd!

Moet even mijn klaagzang kwijt... Slaap al 2 weken ontzettend slecht en ben al zo moe:(. Herkennen jullie dit?
    Word midden in de nacht, meestal om 02.30 uur wakker:x en kan dan nauwelijkse meer in slaap komen 8). Dit terwijl ik wel gewoon vroeg op moet iedere ochtend (tussen 06.00 en 06.30 uur) om te werken. Ben het eerlijk gezegd een beetje zat.
    Iemand tips?

Liefs Dithje

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Is het geen beauty?? Mooi beentjes aan het strekken :D !!

10. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  11. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    vannacht onzettend onrustig geslapen. ik heb wel geslapen, maar was heel angstig, kortademig en gevoel dat ik hartkloppingen had. nu las ik op internet dat het kan komen omdat je bloed aan het toenemen is omdat de placenta vorige week is aangelegd. Kan het inderdaad zijn dat ik dat nu al begin te merken of is dat echt as voor later en had ik gewoon een slechte nacht?

12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Mooi Sam, al helemaal af he. Echt een beauty hoor :)

Over dat slapen, hier slaap ik ook slecht. Maar hoe het komt weet ik eigenlijk ook niet. Ik word soms ook gewoon wakker van de misselijkheid... :)

Ben de komende 3 dagen alleen. Manlief is namelijk 3 dagen naar Qatar 8) Hij heeft daar een belangrijk sollicitatiegesprek. Spannend!

Moet straks naar de gyneacoloog. Hoop dat ik nu eindelijk de juiste formulieren meekrijg... ;)

Liefs Elea

13. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Qatar spannend? waar werkt jouw man als ik vragen mag? zijn jullie daarvoor naar frankrijk gekomen?

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    11 weken vandaag!! :D

Vandaag maar even naar de kapper, mijn haar is futloos en dof sinds ik zwanger ben..

15. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goedemorgen meiden

ik heb even snel gelezen, ben namenlijk op het werk dus
    kan niet overal op reageren.

Pffff ik ben nu echt aan het aftellen voor de echo!!!

16. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    hello lady's

@ echo's gefeliciteerd
    @ nieuwe mamma 's gefeliciteerd

Hier sinds gisteraaf beroerd, alles eruit gespugd, vannacht ook alleen ma gal:(

Vanmorgen dokter geweest en heb zetpillen tegen de misselijkheid..
    Ik zeg nooit meer ik heb nergens last van, baah lig nu in bed met me laptop, pfff
    Hahah manlief ging vanmorgen ook ff boven de wc hangen:$ haha hij zwangert mee denk ik..

17. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Ahhhh wat schattig

ze zeggen ook je bent samen zwanger :D

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Nee, we hebben bewust een baan in Frankrijk gezocht omdat we wilden emigreren. Mijn man werkt in de telecom.

@Es, hier ook haar dat er heel zielig bijhangt en nu het zo koud is (het is hier -10 graden) is het nog statisch ook ;) Ik moet dus ook nodig naar de kapper, maar geen oppas, en door de verhuizing vooral ook geen tijd :( Dus loop ik er deze kerst maar een beetje verlept bij ben ik bang :p

@mamaChan, wat balen dat je je zo ziek voelt. Wel lief van je hubbie dat hij meezwangert :D Ik hoop dat je snel bent opgeknapt!

@LuckyBlue, ja je echo komt steeds dichterbij he! Eindelijk! :)
    Liefs Elea

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Hee meiden!
    Sue, dat klinkt wel erg romantisch!

Hier op de echo foto ook niet zoveel te zien. Niet zo mooi als die van Sam iig. Maar de live beelden waren prima.

Ons beebje lag wel lekker te bewegen, was met de vorige overigens ook zo. Zo schattig, want het bewegende armpje leek net op zwaaien...

Deze week wel een crazy week en merk dat stress icm hormoontjes toch wel snel bijna huilen is. Balen, want ik ben liever een bikkel!

20. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Ja vind het zo spannend!!!! Voel me nogsteeds niet altijd ECHT zwanger.

En mijn haar ziet er ook niet uit, ook zit ik onder de pukkels en ben ik zo bleek als een lijk
    blehhh wat voel ik me lelijk haha :D

Deel Deze Pagina