Lieve dames! Hier even een ego berichtje (heb wegens ziek-zijn niet bij/terug kunnen lezen, sorry!) Vandaag nekplooimeting gehad en die was perfect!! Ze zei dat het leek op de gegevens van een 15-jarige zwangere Nou beter kan niet toch! En mijn bloed was ook perfect! Verder verstopte beebje zich heel de tijd, dus na inwendig en toen weer uitwendig proberen, wilde hij wel op de foto met dit als resultaat (in mijn fotoalbum staan meer echo's) Bekijk bijlage 36738 Zooooo schattig dat knuistje voor het gezichtje....
Ah wat een mooie echo!!!! Gaaf hoor Nancy en gefeli dat alles goed is en beterschap! Lizz: Mijn broertje is minder dan 3 uur voor mijn verjaardag geboren Is toch niet erg, komt zoals het komt Spannend hoor, hou ons maar op de hoogte! Quinny buzz is idd onze 2de keus, maar die is weer een stukje duurder en dat T stukje is gewoon zooo schattig hahaha! Je hebt nu een hele mooie buzz met wit of zwart, die zijn echt gaaf! Zo nu eindelijk eten %%^#%$#-avonddienst!!!! Mijn vriend heeft amper honger om 7 uur en ik wordt gek maar heb de helft vd week al alleen gegeten dus nu maar even uitzitten nog! Dikke kus!
Hier sneeuw! Hele middag al. Met de kids al genoten vanavond. Marjolein vond de slee niks. Ben erg moe trouwens. Vanmiddag prik voor Marjolein gehaald. Hopelijk geen reactie dit keer...
Wat een mooie echo Nancy! En duidelijk al joh Gaaf hoor! @ Shelley, haha nou dat flaneren kan wel even duren ben ik bang. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor het er weer een beetje uitziet na nr 3... Maar houd goede hoop @ Susanne en Sam, ik vind zo'n duoplankje ook wel handig, maar wij hebben een buzz en dan gaat dat niet zo goed. Mijn zus heeft zo'n plankje, maar ik kan er echt niet meer goed achter lopen dan. Dochterlief vond het helemaal fantastisch trouwens! Ik heb de Phil en Teds in de aanbieding gevonden, dus denk dat dat hem wordt. Manlief vond hem nl eerst te duur, maar nu vond hij het wel ok geloof ik Hij dacht waarschijnlijk, ben ik tenminste van dat zwangere gezeur af, haha! @ Susanne, een masseur, kijk dat is nou de ware competitie-spirit he! Alles voor de overwinning Rot hoor zo'n massage @Lizz, ohh spannend zeg, maar 4 cm. dan zal het vandaag toch wel gaan komen zeker (zei degene die 16 uur met 5 cm heeft liggen puffen...) Manlief belde weer, hij heeft de baan! Nu moeten we dus de voors en tegens af gaan wegen en besluiten of het wel of niet wat voor ons is... Wordt weer een spannende tijd dus. Liefs Elea
WOW Elea!!! Wat goed van je man! Gefeli!!! Ja denk er maar goed overna! Het is echt een mega verschil volgens mij! Nou ben benieuwd naar jullie beslissing
Gefeliciteerd Elea! Mooie echo hoor Nancy! Heel duidelijk. Sneeuw! Wil ik hier ook wel. Maar tot nu toe nog niks hier.
las veel goede dingen: Nancyroficiat met de mooie echo en nekplooimeting! ik mag morgen,ben benieuwd! Suekes:en,je jurk al besteld? Elea: proficiat met de nieuwe baan van je man. Verhuizen jullie dan ook naar qatar? Las ook wat slechte dingen: Marj: bah wat een rot nieuws,kreeg er kippenvel van! Veel sterkte in ieder geval. en een dikke knuffel! Voor de rest weet ik het niet meer. Vraag me niet hoe de teckel op de rottweiler is gekropen maar moet inderdaad grappig zicht geweest zijn hihi. Heb juist (na heel veel gezaag van man en mama en schoonmama) dan toch maar de MG spuit laten zetten. Binnen 2 weken de gewone griep spuit en ben er vanaf. Wou ze eerst niet laten zetten maar er is weer een zwangere vrouw gestorven en de gynae zei het toch maar best te doen dus heb ik net een spuitje gekregen. Hopelijk zie ik er niet te hard van af. Heb vandaag weer (ukkepuk is nu al verwend!) een pakje gekregen voor de kleine beeb. Super schattig hihi. Heb zelfs nog niets gekocht maar beebje kan al een heel week elke dag een ander pakje aan die meters en grootouders toch hihi. De eerste sneeuw is ook gevallen vandaag.Het was maar kort en smeltend maar ben toch beetje gelukkig nu
Hoi Dames, Mijn naam is Mone, en ik zou me graag bij jullie aansluiten. Wij verwacht ons 2e kindje op 26 Juli 2010 (we hebben dinsdag pas de termijnecho dus echt zeker weten we het natuurlijk nog niet...) Ik heb het over het algemeen wel druk, dus zal niet dagelijks hier te vinden zijn, maar zeker zo tegen het eind zal het meer worden Mone
Ja knappe man he. Ben heel trots Er zitten idd nog best wat haken en ogen aan het verhuizen naar Qatar en ook aan de baan zelf, dus we gaan het er als S tef terug is nog even goed over hebben. Het moet het wel waard zijn natuurlijk, anders blijven we beter nog even hier... Ben ook benieuwd wat het gaat worden, ik sta voor alles open
Wat een spannende tijden weer voor je Elea! Mone, welcome ok dames! Fijne avond! Petatje geniet van de sneeuw Misschien tot nog een witte Kerst!!! xxxx
Mone welkom .. ken ik jou niet? !!! UUh verder Lizz spannend !!! Krijg zelf alweer kriebels !! En dan... Sneeuw, het is hier net begonnen met sneeuwen.. Nou dat was mijn meeleessessie en reageersessie weer. iK ga naar bed. ben kapot. Morgen hele dag werken,d us zal ik hier niet zijn. S avonds kerstfeest op school. Ooh over die ene kinderwagen met t zitje daaronder zeg maar.. Weet ff naam niet .. Dat wordt hem hier sowieso niet.. Ik zie het al voor me. Grote honden rennen langs en kind goor van de modderspatten !! Slaap lekker allemaal!!
Meiden hij is geboren!!! Thijn Toine. Toch nog in het ziekenhuis omdat de laatste centimeter ontsluiting niet wilde. Ga zo heen. Tot morgen dus.
Ik heb de Angelsound toch maar besteld ben alleen bang dat ik me zelf gek ga maken als ik het hartje niet zelf kan vinden, maar dat zien we dan wel weer Nu ga ik de Titanic verder kijken.. jeugdsentiment lang geleden..
ik ben wel in voor een meeting hoor. lijkt me erg leuk ennuh ik ben jaloers op je want ik wil ook sneeuw
Elea. ik las in een quote dat je man aangenomen is?? gefeliciteerd? ga je nu eerst naar parijs verhuizen en vervolgens naar qatar? waar ligt dat eigenlijk??
zo lekker een drukke training achter de rug en mijn coach was erg blij om te horen dat ik nu een masseur heb. nu weet ze dat er hard aan gewerkt wordt om die blessure eruit te krijgen. en dat t voor mij ook fijner trainen is als die verrekte rot knoop eruit is. gaat vast en zeker een pijnlijke massage worden maar dat merken we vrijdag avond wel weer haha. ga nu lekker douchen en dan mijn bedje in. heb last van een flinke voorhoofdholte ontsteking dus ik barst van de koppijn slaap lekker allemaal en tot morgen weer
Goedemorgen meiden, Hier geen sneeuw, maar wel -9 graden! Brrrr.... Koud... Vanmiddag een spektakel op de school van Eline. Leuk hoor, ze was helemaal blij dat mama en zusje dan kwamen kijken @ Es09, haha kon je het toch niet laten, dat van die Angelsound? Het is ook wel een heel leuk hebbeding he! @ Petatje, meeting is leuk. In Parijs doen? Maken we er gelijk een babykleertjesshopdag van @ Lizz, gefeliciteerd met je neefje Tijn! Toch nog op de 'goede' dag dus! @ Susanne, we weten nog niet hoe of wat we gaan doen. Sowieso of we uberhaupt gaan is nog even de vraag, eerst even alle voors en tegens goed afwegen en een weloverwogen beslissing maken. Qatar lig in het Midden Oosten. Het Arabische emiraat Qatar is een klein ministaatje en schiereiland dat grotendeels uitsteekt in de Perzische Golf. Het ligt tussen Saoedi-Arabië, de Golf van Bahrein en de Perzische Golf in. De hoofdstad van Qatar is Doha. Zo je topografische kennis weer wat bijgeschaafd Liefs Elea