Ah, thanks Elea, tja zijn wel dingen om bij stil te staan, maar da is het nog onveiliger om een auto te rijden dan naar Qatar te verhuizen. Gelukkig maar. Ik zou het dan wel weten, lekker naar de zon voor mij hoor! Maar de sneeuw is ook wel wer geweldig. Weet je.. ik heb de 4 seizoenen echt nodig om alle seizoenen te waarderen. Na wekenlang hitte wil ik echt herfst (liefst winter eigenlijk haha). Hier heeft het ook niet anders gedaan dan gesneeuwd, het valt nog steeds met bakken uit de lucht . Fijne dag! Dikke kus Sue
@Lizz: gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk ook gefeliciteerd met de geboorte van je neefje! @Suekes: spannend hoor dat je je jurk besteld hebt. Ik hoop dat de jurk in het eggie net zo mooi is als op internet. Setje van Rockstarbaby is ook erg gaaf! @Elea: fijn dat de medicijnen helpen en dat je je beter voelt. @allen met voorhoofdholtontsteking: beterschap Sneeuw, hier de hele middag al met bakken uit de lucht. Vanochtend nog niets aan de hand, dus vol goede moed in de auto op weg naar het werk. Moest naar ons hoofdkantoor in Almere (woon zelf in het oosten des lands), dus hele rit voor de boeg. Ai, ai, werd toch wel erg slecht weer onderweg en op gegeven moment gestrand. Stond muurvast... Niet grappig:x. Eerste mogelijkheid genomen om om te keren en terug gereden naar huis. Nu thuis aan het werk. Scheelt, ben ik wel lekker op tijd klaar vandaag. Maar wel 4 uur in de auto gezeten (vanaf 06.00 tot 10.00 uur) voor niets. Morgenvroeg gelukkig ook een thuis werk ochtendje en morgenmiddag heerlijk vrije middag.
Sorry dat ik niet overal op reageer. Ben vandaag niet helemaal toppie! Elea: Je kunt bij meer opties (onder reageerblokje) klikken en dan zie je een paperclipje en kan je zo een foto toevoegen !!
lizz nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid. qatar.Elea/ bedankt voor je topografie uitleg hihi. klinkt best een enge omgeving dichtbij iran. niks voor mij haha. maar wel tof dat je man die baan heeft. kunnen jullie mooi uitzoeken hoe en wat precies. Sneeuw. IK WIL OOOOOOOOOOK heel veel. zou tof zijn als we weer een keertje in-sneeuwen klinkt best erg zoals ik dat zeg maar ik vindt dat zoooo gezellig en supermarkt is onder mij dus geen zorgen daarom haha. nikita heeft helemaal geen last gehad van die prik maar zij heeft soweiso nooit heftig gereageerd op prikken. best prettig dus. hier net intake bij de verloskundige gehad. leuke meid en ze zijn met zijn 2-en. lekker persoonlijk enzo en dat vindt ik erg fijn. ook aanvraag voor bloedprikken erbij gekregen en een echo formulier voor de 12 w echo. ook met haar besproken over mijn vorige zwangerschap en omdat nikita zo klein is geboren met ormale duur gaat ze kijken of t nodig is in mijn zwangerschap continu groeiechos te laten maken in t ziekenhuis. eerlijk gezegd heb ik daar helemaal geen moeite mee kom maar op haha. jeroen en ik waren allebei ook heel klein met onze geboorte en nikita ook dus vandaar. moet 25 jan weer heen dus ffies de tijd ervoor zo nu ga ik mijn kleine meid uit bed plukken en dan naar papa toe.(hadden vandaag de auto mee omdat ik weg moest en t niet zag zitten om te gaan fietsen met nikita voorop de stuur) tot vanavond meiden
WAHAAA wie heeft sneeuw gestuurd.??? Dank u danku ben zo blij om te zien dat een flinke vlokken naar beneden komen mag van mij echt eeuwig duren dit haha
Hoi allemaal, ik reageer niet zo vaak op dit topic, maar lees wel regelmatig mee. Ik heb vanmorgen de eerste echo gehad, wat was dat gaaf! En die echo's zijn echt een stuk duidelijker als 5 jaar geleden! Hierbij onze spruit:
Elea , mijn zus heeft in Iran gewoond voor 1,5jaar en er was niets aan de hand... maar het is wel een mega verschil om daar te wonen... vrouwen die achterin de bus moeten stappen, hoofddoekjes en weet ik wat. Wel een mooi land om te bezoeken hoor..
gefeliciteerd en een mooie echo meid. en als je af en toe een update geeft over hoe t met jou gaat is t prima toch
Hallo dames, Even snel alles bijgelezen! Lizz van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag en met de geboorte van je kleine neefje Thijn! Iedereen die ziek is, beterschap!! (Voorhoofdholte ontsteking is echt niet fijn ) Echt wel leuk dat er sneeuw in NL is! Hier hebben we ook vaak sneeuw de afgelopen dagen, maar het verdwijnt ook weer redelijk snel doordat we zoveel zon hier hebben. Sam geniet van je vrije dag Suekes die Rockstar baby dingen zijn echt leuk! Ik had er ook al naar gekeken toen we in Berlijn woonde! Maar het is dus best duur... mmm nou ja we zien wel, eerst even deze eerste maanden doorkomen Oh en Hellie mooie echo ... sorry voor diegene die ik vergeten ben te noemen! X
Even checken hoor... Jaaa zo doet 'ie het! Dankje wel Sam, hier dan gelijk een plaatje van mijn jongste!
Hee meiden! Liz gefeliciteerd! Ik ben er een beetje uit. Deze week veel repetities voor het kerstspel van morgen en druk op het werk. Voel me wel goed nu gelukkig en was vanmorgen ook nog fit genoeg om naar buiten te gaan, maar dochterlief vind de sneeuw niks. Heb een slee besteld, maar die is nog niet bezorgd dus daar wachten we nu op. Heb maandag 3 bouwmarkten afgelopen, maar nergens een slee! Heb ook eindelijk besloten dat ik verlof wil t/m oktober, dan zou de beeb minimaal 14 weken zijn als hij/zij naar het kdv gaat. Ymke ging met 9 weken vond ik veels te vroeg. Maar ben bang dat als ik langer verlof neem, dat ik me onwijs ga vervelen. Ga beebje dus maar even aanmelden. Kraamzorg heb ik al geregeld!
Jemig Sam, das nog meer dan bij ons! Ik knijp m wel hoor, moet vanaaf nog met de auto en laat weer terug. Hou echt niet van rijden in de sneeuw!
Nou hier wordt t dus ook afgeraden om weg te gaan... Snik ben bang dat dit geen weekendje weg wordt voor ons !!
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Voel me ik me tenminste een beetje jarig zo alleen thuis. En er ligt hier nu ook sneeuw hoor! Niet zoveel als in het oosten en uiterst noorden van ons landje maar er ligt iets en vindt het prachtig! Ga even foto's maken.