Hey meiden, Wow suekes, gaaf het bedje! Wij zijn snel klaar, het kamertje van Duncan is als nieuw, dus we zetten een ledikant erbij Elea, ik dacht dat die van mij blond was, prachtig die blonde koppies... Ik zag een prachtige echo, gefeliciteerd! Sneeuw, een dikke laag en het sneeuwt nog steeds. Damian is nog maar amper binnen geweest Guppie,balen dat de slee er nog niet is. Helaas staat hij hier nog in de schuur, Duncan kan er nog niet op blijven zitten. Anders had ik me de ellende van de kinderwagen in de sneeuw kunnen besparen. Ook nog even een winters plaatje spammen
@lizz gefeliciteerd! verder niet terug gelezen, kan mn aandacht er vandaag nie bij houden :s weet nou niet of ik ziek begin te worden of t mijn kwaaltjes zijn?!
even kijken of dit werkt! ben helemaal vlieft op deze kamer (meubels dan ) jullie al inspiratie??? Bekijk bijlage 37073
Hoi allemaal! Zit nog op mijn werk, hebben zo kerstdiner. Viel bijna in slaap, pfff. Hier ligt heel veel sneeuw, ben benieuwd hoe ik thuis kom! De eerste kids komen alweer binnen, dus snel weer afsluiten. Liefs Marjan!
Iedereen sterkte met de sneeuw als je nog naar huis moet komen. Ik wordt zo opgehaald door m'n paps. Hoef ik niet door de sneeuw op mijn fietsje. Gelukkig. Tot vanavond denk ik wel even, ga zo lekker uit eten en nu dus honger aan het sparen..hahaha....heb de hele dag door trek dus dat komt sowieso wel goed denk ik.
Heel mooi kamertje trouwens, maar wel echt voor een meid! Wij willen gaan voor een wat robuust kamertje, grof en groot, zal vanavond eens op internet zoeken naar een voorbeeld.
Niet alleen inspiratie voor een babykamer, maar ook al besteld. Wordt half februari geleverd! Bekijk bijlage 37079
Mooie kamertjes!!! Hier gelukkig alles afgeblazen en ook morgen hebben de kinderen vrij!! Dus ik heb kerstvakantie !!
Leuke kamertjes! Hier hebben we gelukkig alles al. Het was een heel duur kamertje (bebejou) maar wel 3 keer plezier van en ik vind 'm nog steeds mooi! Wij moeten een nieuw bed voor E line kopen, wil graag een halfhoogslaper met zo'n tent eronder. Vind ik zo gezellig Net het optreden van Eline gehad. Heel schattig, ze zong alles zo goed mee (zei ze trots ) in het Frans! Ze is nu volledig 2-talig. Fijn hoor! Mooie plaatjes van wit Nederland! Wat een pak joh! Sam fijne vakantie, geniet ervan! Liefs Elea
ok ff snel voor ik aan het opruimen en koken ga. Nekplooimeting was super en we krijgen voor 80% zeker een meisje! Ben echt aan het stralen nu,kom straks onze beeb ff showen!!!
de gynae was 80% zeker dus we schreeuwen het nog niet van de daken maar 80% is al beter dan 50% he dus we zien wel.
Gefeliciteerd Patatje met de goede nekplooimeting! Vind het heel bijzonder dat de gyn nu al kan zeggen dat de beeb voor 80% zeker een meisje wordt.
Goedenavond dames!! ff snel een berichtje van mij.... mannetje roept net dat het eten bijna klaar is @ zieken: Beterschap!! @ echo's: Gefeliciteerd (voor mij nog 6 nachtjes slapen ) @ Witte wereld: zal na het eten ff een foto laten zien van onze mooie woonplaats in Fryslan, het is hier op de wegen best wel een chaos...... aan de ene kant gelukkig dat ik in mijn eigen woonplaats werk aan de andere kant jammer.... want tja ik moet nu wel..... , ach het is ook wel weer gezelli, lekker rustig vandaag!! Gaan nu ff eten... tot strax!!