Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja ik begrijp je uitleg :)

Ik lig beroerd op de bank, geen id waarvan, ben misselijk moe en heb hoofdpijn.. geen griep, denk van zwangerschap!
    Heb ook veel last van bandenpijn.. vooral met snel opstaan, dan voel ik het echt flink trekken van onderen.

Nu lekker op de bank filmpje aan het kijken, manlief is voetbal kijken bij vrienden. Al zag ik dat Ajax achter staat dus hopelijk komt ie niet al te saggo thuis :p

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    veel beterschap Es! voel me ook niet zo lekker hoor...straks maar op tijd naar bed! :)

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    nee das idd niet z'n goed idee ;)

4. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Thuis!
    Wat een dag, ben zo moe! Morgen halve dag, dan 2 weken vakantie!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Fijn Marj!!!
    Hihi ik heb nu eigenlijk gewoon een week langer vakantie :D :D !!

6. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Las over kamertjes. Hebben we dus al, moeten bed voor Marjolein hebben. Ze is dan net 2, lastig hoor! Net als wagen. Zie plankje nog niet zitten, vooral voor afstanden. Duowagen?

Groetjes, ik ga slapen!

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    zo dames ga afsluiten,ben helemaal op! tot morgen! slaapwel! xxx

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi!

Pff mannetje is weg met de auto naar zijn werk, ik vindt dat echt geen prettig idee hoor, het is superglad hier in Chillburg..

Bandenpijn, hier ook, vandaag en gisteren echt erger dan de afgelopen tijd. Groei maar lekker beebje zou ik zeggen. Vaag dat het nu al zo vervelend kan zijn, haha. Ik kan dus ook echt geen plotselinge beweging meer maken of het schiet erin, zo'n lekkere pijnscheut! Vanmorgen schrok ik me dood toen Bart de slaapkamer binnenkwam na de nachtdienst. Ik zat in 1 tel rechtop in bed te schreeuwen, was ook meteen mijn droom kwijt, of nachtmerrie.

Ga nog ff bankhangen en dan lekker vamos a la nestos haha.
    Slaap lekker meiden!
    xxx Sue

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ga ook sluiten, lekker mijn bedje in met een warme kruik!

Tot morgen, slaap lekker

10. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

Heb hele mooie kamertjes gezien, zou best een nieuwe willen ,maar die van ons is nog goed, dus we kopen maar een ledikant bij.

Petatje, ow wat leuk dat ze naar de nub hebben gekeken.
    Ik hoop dat de gyn de 28e er ook naar wil kijken, ik wil weten of ik gelijk krijg :D

Suekes, drama he hier in de regio...
    Manlief moest van Den bosch hiernaartoe (breda) maar ov lag een eind plat.
    Gelukkig moest er een monteur van de zaak hier in Breda zijn en kon hij meerijden, maar ze hebben er een uur langer over gedaan.

De ziekenboeg is hier ook begonnen, Duncan is flink aan de dunne en aan het overgeven geslagen :(
    Hopelijk is hij morgen een eind opgeknapt, want ik moet naar de kerstviering van Damian.
    Ivm het veranderde schema moet ik erbij zijn voor Damian, anders is hij weer totaal de kluts kwijt en de leidsters hebben hun handen morgen al vol.

Ook de oma van hubbie ligt in het ziekenhuis, het arme mensje heeft weer der heup gebroken:(
    Dus hopelijk is het van het weekend niet zo glad meer, want dan kunnen we richting Tilburg op ziekenbezoek.

Ik ga maar eens pitten, moet morgenochtend nog pain au chocolat bakken voor we naar de kerstviering gaan.
    Brrr om 7 uur al die chocolucht, voortaan eerst maar eens denken voor ik wat aanbied ;)

11. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Wauw wat een mooie foto zeg. Net een sprookje. Jammer dat we dat hier niet hebben gehad.

12. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Zag een hele mooie echo voorbij komen. Gaaf dat ze dat nu al kunnen zien dan. Zal het volgende week ook eens vragen als wij voor de nekplooimeting gaan. Wordt die eigenlijk uitwendig of inwendig gedaan met de echo?

Lieve meiden heb je zeg Es, mooi hoor, lekker blond. Lijken op jou volgens mij?

@ hier, lekker gegeten vanavond met mijn paps en mams. Net thuis even bij jullie kijken en dan ga ik zo slapen want het is eigenlijk al veel te laat.
    Het heeft hier nog wel even goed gesneeuwd hoor maar nu begint het best wel hard te waaien. Hoop dat ik morgen een beetje normaal op de fiets naar m'n werk kan, het was hier vanmorgen al aardig glad.

Nou slaap lekker en tot morgen weer.

13. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    mooi hoor dames de kamertjes :)

en oh, wat een mooi echo petatje! gefeli alvast met t 'voorlopig advies' ;)

hier nog steeds ziekjes, ga met een stuk kwarktaart op de bank hangen!

14. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    ik had deze vraag gisteren al gesteld, maar geen antwoord kunnen vinden.

Kan iemand omschrijven hoe bandenpijn voelt? en als je onverwacht snelle bewegingen maakt wat je dan kan voelen? ik had gisteren wel enorme steken s'middags, maar heb geen idee of dat bandenpijn is of dat dat komt door onverwachte bewegingen. Of dat dit bij elkaar hoort!!!!! begrijpen jullie het nog?

15. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    bedankt voor de felicitaties dames! enneuh Lizz,bij mij was die uitwendig.
    Hansje,sorry kan het niet uitleggen,weet zelf ook niet goed of ik bandenpijn voel :)

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

Nou ik ben er weer! Weer bijna de oude, djeez wat was ik ziek zeg L
    Heb daarom maar een beetje teruggelezen, anders werd het teveel..

@Lizz, alsnog van harte meid!

@Petatje, wat een pracht-echo! En een meisje.. Oe ben benieuwd of het uitkomt joh! Gaaf!

@Suekes, super dekbedovertrekje zeg! Leuk he lekker kopen nu hihi

@Hansje, ik weet niet precies hoe het voelt, bandenpijn, maar ik dacht dmv van steekjes en beetje spierpijnachtige pijn..

@Kamertjes, ik ben al druk aan het bieden op kamertjes op Marktplaats maar elke x word ik overboden, grrrr nou ooit zullen we d’r eentje krijgen! hihi
    Wij gaan voor witte meubeltjes, vrij strak en dan met aqua blauw/groene-accenten. Heb zo een zin om in te richten!

@Hier, Nog steeds snottebellie dus en lichte voorhoofdholteontsteking.. bleeeh maarja ben haast nooit ziek en als het eruit komt, komt het goed!
    Vrij druk weekend voor de boeg. Vandaag gewoon werken, vanavond misschien ff de stad in voor de laatste kerstdingen. Morgenochtend pretecho (JEEEH!) en ’s avonds etentje bij vrienden en daarna dubbele verjaardag. Maar dat laatste sla ik even over denk ik..
    Maar mag niet klagen want straks lekker vrij van 24 dec t/m 1 jan, yes!
    Fijne dag meiden!

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Wauw vandaag alweer einde 1e trimester voor mij! :$ Wat gaat dat hard zeg...

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames!
    Hansje: Bandenpijn, soort of ongi-achtig of stekerige pijn in de onderbuik/ liezen. Dat kan heel goed bij onverwachte bewegingen of bij niezen etc..

Verder dames, wij gaan het weekend weg (als we tenminste, van het parkeerterrein achter ons huis afkomen :p !! Manlief is nu auto aan het uitgraven. Kan wel internetten in het huisje, maar ga verder niet veel online zijn. Wil even echt genieten van ons gezinnetje!! Dus iedereen prettig weekend en tot maandag!

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Veel plezier Sam, lekker genieten!! :)

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009