@Es, mooi kamertje hoor! @Nancy, jij bent ook goed geslaagd zeg. Leuk boxkleed ook! @ Shelley, ja mijn man heeft dus ook zo'n mooie achternaam. Ik dus eigenlijk ook, maar krijg nog steeds veel dingen op mijn meisjesnaam... Nou kan niemand mijn naam hier uitspreken, laat staan opschrijven dus dat is sowieso fijn dat ik nu mijn man's Franse naam kan gebruiken. Krijg er ook nog eens veel complimentjes over Vandaag heel veel ingepakt met hulp van mijn schoonouders. Fijn hoor. Verder vandaag een brief van de gyn gehad dat ik ernstige bloedarmoede heb (had donderdag bloed geprikt) en gelijk behandeld moet worden. Fijn, hopelijk voel ik me daarna eindelijk beter! Liefs Elea
@Suekes, leuk je broertje te logeren. Hoe oud is hij? Lekker he spelen in de sneeuw! Hebben we hier vandaag ook nog gedaan, alleen het is hier -15 graden, dus zooooo koud! @Bellamano, spannend huizen kijken. Ben benieuwd hoor naar het huis dat je zo mooi vindt! De huizenmarkt is echt zo goed niet hoor, dus denk dat je nog wel even de tijd hebt. @Einnuh, succes met dichten. Ben er altijd wel goed in, maar was er toch niet rouwig om dat ik even niet hoefde dit jaar Hier nog niets gekocht. Heb nog veel te veel van mijn eigen dochters en mijn neefjes. Wil alleen heel graag de Phil en Teds kinderwagen, dus die gaat er sowieso wel komen. Maar eerst even kijken wat we gaan doen, weet ik of ik er een uv-hoes of regenhoes voor moet bestellen Hahahaa! Liefs Elea
Hey meiden, Trouwen en achternamen, aan mij is gevraagd of ik de naam van mijn man ging gebruiken of niet. Dus op mijn trouwpapieren staat eerst mijn getrouwde naam en dan pas meisjesnaam. Op mijn id weer eerst meisjesnaam en dan echtgenote van.... Es, mooi kamertje! Als je nog een Quinny zoekt, ik heb een rode buzz te koop staan,helemaal compleet en gepimpt met een all terrain voorwiel. Hij mag voor een leuk prijsje weg, dus als je interesse hebt, stuur maar een pb, dan kan ik wat foto's sturen. Elea, sterkte met de verhuis! Bloedarmoede, ik kan er over meepraten, hopelijk knap je snel op! Bellamano, spannend, hopelijk lukt het met het huisje! Spulletjes voor de beeb, ik ga maandag lekker shoppen in Den Bosch Heb nog helemaal niks, toch best wel erg. Vandaag zouden we de mutsy ophalen, maar die mensen wonen praktisch in het bos en de weg is bijna onbegaanbaar door de sneeuw We moeten nu wachten tot woensdag, dan zorgen ze dat de wagen ergens anders staat en dan is de sneeuw geen probleem meer. Baalde wel een beetje, want ik had wel zin in een testrit met het nieuwe scheurijzer
Oh wat zijn jullie heerlijk aan het shoppen! Wij hebben echt maar weinig nodig, en we gaan in januari verbouwen en de kinderkamers (oeh dat meervoud klinkt leuk!!!) op orde brengen! Kost al genoeg, dus de baby spullen moeten maar even wachten. Wil ook graag eerst weten of ik roze of blauw moet shoppen
Haha moet wel lachen om je 'heb nog niks'! dat lijkt me sterk met 2 grote broers Balen van de wagen ja. Hopelijk lukt het woensdag wel! Die bloedarmoede verbaast me niets, voel me al zo lang beroerd. Het ijzergehalte was heel laag, 5,1? Weet niet precies wat dat inhoudt, maar volgens de gyn kon ik het niet zo laten... Ik hoop in ieder geval dat de pillen gaan helpen dan. Kan wel wat energie gebruiken! Liefs Elea
Ok correctie, ik heb nog niks gekocht woensdag de wagen, das meteen een grote koop, maar ik heb zelfs geen pakje voor mini. Je hb is inderdaad errug laag... De mijne was 5,3 en hij moet meen ik min7,5 zijn. Ik weet nog van de bevalling van mijn oudste dat toen mijn hb 5,6 was en dat was op het randje voor wel/geen transfusie. Hier dus ook lekker aan de ijzer en veel ijzerrijke producten. Een goed excuus om veel appelstroop te eten, normaal vind ik het walgelijk, maar nu
@Elea, bloedarmoed!? Heh jeetje balen zeg, sterkte ermee. Hopen dat de pillen aanslaan @Suekes, leuk nog zo'n klein broertje en een enorme lieverd zo te horen! @Es, leuk kamertje!! Was je bij de Babydump geweest in Roelofarendsveen?? Want die heb ik niet zien staan gisteren.. @Guppie, balen dat je ff niet zo goed in je vel zit meid... Dat zijn geen leuke dingen. Ga bijv morgen even met je neus door de (koude) wind lopen, lucht altijd wel een beetje op. Sterkte ermee joh @Hier, net terug gekomen van een glad ritje in de auto We hadden etentje bij vrienden en vriendlief had wat gedronken dus moest wel, maar zonder kleerscheuren gelukkig.. Vandaag via Marktplaats deze commode opgehaald. Voor... jaja E 25,-!! Hij heeft hier en daar wat beschadiginkjes maar likkie verf en klaar! Ben er zo godsgruwelijk blij mee! Ledikant lenen van vriendje zijn broer en dan nog een kast. Hihi helemaal super! Bekijk bijlage 37658 Vanmorgen pretecho gehad en het was weer het einde joh! Alleen sliep frummeltje eerst dus weinig beweging. En mevrouw daar maar schudden aan mijn buik maar niks hoor.. Schudt papa 1 x en ja hoor, vollop bewegen! Hopen dat ie later nog zoveel invloed heeft Mooie DVD naar huis meegekregen met zelfs een stukje 4D! Heel gaaf. Ja was zeker weer super! Nou meiden trusten alvast en morgen lekker sleeen!
Gedsie appelstroop... Maar kan morgen wel eens een poging wagen wie weet vind ik het nu opeens wel lekker Bedankt voor je antwoord trouwens heb geen flauw idee over die waardes. De gyn wist dat we gaan verhuizen maandag en ze was bang dat ik het zo zou moeten laten (i.v.m. verhuizing-kerst-nieuwjaar) en dat kon volgens haar echt niet. Vandaar dat ze er gelijk een recept had bijgedaan. Is wel supernetjes! Liefs Elea
hallooooo Ik heb alles gelezen, maar ben het toch echt kwijt! Haha sorry.. ik zag wat mooie kinderkamers en ik heb veel gelezen over shoppende mensen Lijkt me echt zoooo leuk om dat te gaan doen, maar wij wachten ook nog even. Elea... ga je dus toch verhuizen naar Qatar? Of mis ik een stuk info??? En je man heeft dus een mooie achternaam? Fijn he?! Ik bedoel ik vind die van mij ook mooi, maar die van hem is net wat beter haha. Oh en Mamasan heeft dus wel op haar trouwdocument staan dat de naam na het huwelijk die van haar man is? Mmmm... Nou ja in Feb zijn we even in NL, dus misschien toch even navragen. En nog steeds sneeuw in NL??? coooool. Hier is het koud, maar schijnt zoals altijd de zon! Denver heeft de meeste zon dagen van the US. Meer dan 300 dagen zonneschijn in het jaar! Meer als Miami of San Diego.. Zo even een wist je datje Oh en tegen bloedarmoede heb je hier goede organische pillen, misschien heb je dat daar ook... normaal heb ik ook altijd dikke bloedarmoede, maar dit keer was alles perfect! Ik las ook over een lief klein broertje Schattig zeg die handkusjes!! Eh... geloof dat dit het alweer was voor vandaag... Iedereen succes met de kou!!! Lekker de kachel hoog..
morgend ladies! broertje is hier al voor de tweede keer ice age aan het kijken en ik zit met tandpijn achter de laptop. pfff heb ook een gigantische koortslip en een grote puist op men wang! lang leve zwanger zijn in de winter:x
@Shelly, meeste zonnedagen!? Ikke hier ben niet jaloers hoor Ben gek op zon! Maarja mag nu toch niet zonnen en dat winterse landschap vind ik nu ook wel leuk eigenlijk: Bekijk bijlage 37680 @Es, helemaal niet gezien joh! Maar superleuk! Twijfelde ook echt tussen strak en wat brocanter maar aangezien ik nu de brocante commode heb waar ik zo verliefd op ben, wordt het toch brocant @Petatje, ook pukkelientje dus bleh niet leuk, maar met deze sneeuw kan je dan toch maar beter binnen blijven @Hier, hier sneeuwt het dus als een gek! Mooi hoor. Vanmiddag als het wat minder hard sneeuwt willen we gaan wandelen, kan hier heel mooi achter in het park. Ben meer een zon-type maar dit vind ik ook wel wat hebben, vooral met de kerst Vandaag alweer 13 weken, HIHA! Fijne zondag meiden!
Mogguh meiden, Nancy, mooie commode! En de prijs is ook errug mooi Elea, super van de gyn hoor! Maar met zo'n waarde moet je inderdaad niet door blijven lopen. Petatje, ai das niet fijn, hier ook de puisten, maar gelukkig geen tandpijn of koortslip. Sneeuw, ik zal zo een foto maken, er ligt hier gewoon dik 15cm De poesjes zakken tot hun buik weg in de sneeuw. Manlief moet alleen werken en ik vind het doodeng, want er is gewaarschuwd om thuis te blijven hier. Het ov ligt plat, dus hij moet met de auto
Goedemorgen, Jeetje wat sneeuwt het hard en ligt er al een pak sneeuw zeg! Gaaf!!! Als het vanmiddag wat minder waait misschien een loopje wagen en mooie foto's maken. Gisteren onze verjaardagen gevierd en het was lekker druk. Het liep allemaal lekker door en bleven met een leuk koppeltje nog even wat eten. Hadden een mini buffetje gemaakt met sate en nasi, quiche, gehaktballetjes in tomatensaus, verschillende soorten salades, verschillende soorten vis enz enz. Was een hoop werk maar iedereen zat lekker te smullen. Ook wat babyspulletjes gehad. Heb in elk geval al aardig wat sokjes. hahaha..... Wij gaan binnenkort maar ook even spulletjes kijken. Bij ons in de buurt(Zaanstad) is een nieuwe winkel geopend Babypark met allemaal openingsaanbiedingen dus daar willen we ook wel even kijken. Nou allemaal lekker genieten van de sneeuw. Petatje succes met je prutlip. Zelf heb ik het ook heel vaak. Maar sinds ik iets van dr. Vogel ervoor neem heb ik het al heel lang niet gehad.
Hoi! Sneeuw: Djeeeeez er ligt hier in brabant idd minstens 15 cm. En het sneeuwt nog steeds hard door. Wij willen vandaag naar mam en stiefpap en dan wil Bart gaan snowboarden op een hellingkje daar, haha, nou sneeuw genoeg.... als we er kunnen komen. Wel heerlijk hoor. Zoals eerder gezegd heb ik alle seizoenen nodig om er van te kunnen houden, maar wel meer een zontype hoor. Nancy: Mooie commode zeg! Hou ik ook van maar wij gaan voor rock sterren kamertje en dan moet het strak zijn . En wat gaaf van je echo! Ben ook zo benieuwd naar wat ik woensdag te zien krijg! Petatje: sterkte met je puist en koortslip. Ik heb ook regelmatig puistjes al moet ik zeggen (afkloppen) dat ik alweer een week of 1,5 zonder ben. Maar waar ze gezeten hebben is het nog steeds rood hahaa, ook niet echt mooi... Beterschap met je tandpijn . Aan degenen die het vroegen, mijn boertje is bijna 3 (over 2 maanden). Het is echt een scheet ja hahah! Hoe oud is jouw broertje Petatje? Elea: Jeetje die waarde is idd erg laag. Die van mij was de zw (en mk) voor deze zw 9,5 maar daarna ben ik dus veel bloed verloren. De vk zei dat dat echt bijna nooit voorkomt dat iemand 2 mnd na haar mk nog zo'n hoge waarde heeft, 9,1 nl. Nu ben ik wel echt verzot op groente en vooral spinazistamp waar het ook in zit! En ik heb veel roosvicee ferro gedronken om aan te sterken, heel krachtig is dat! Dus ik wil je aanraden om te gaan kijken of je dat daar in france ook kunt krijgen en of anders familie niet zo'n fles voor je kan meenemen. Je hoeft echt maar een glas per dag en dan weet je zeker dat je alles binnenkrijgt . Gisteren naar een verjaardag geweest van onze turkse vrienden, wow, grote schalen met eten weer, heeeeeeerlijk! Wat kunnen ze koken en feestjes geven zeg! Al onze bekenden weer gezien en niemand zag gelukkig wat aan me . Nou kon ik me ook mooi verdekt opstellen achter de statafels, dat scheelt. Na 3,5 uur staan thuis op de bank en toen ik weer wilde opstaan had ik zo'n last van mijn bekken, ik wist niet wat ik meemaakte.. Ik heb vroeger gevoetbalt en daar moest ik mee stoppen omdat ik te zwakke liezen had, nou, die voel ik nu dus ook al... Maar wat meer gaan zitten dus... Als ik iets vergeet sorry Dikke kus Sue
@ bloedarmoede: mijn hb is altijd wel erg hoog (boven de 9) maar een andere stof welke ook het ijzer regelt is te laag. Hiervoor gebruik ik Roosvicee Ferro en dat bevalt er goed! Appelstroop vind ik niet lekker..... bah.... Hoop dat iedereen met bloedarmoede er snel weer bovenop is!! @ Nancy: mooie commode!! @ Petatje: sterkte met je tand en koortslip, hoop dat het snel over is, van de puistjes kan ik dan moeilijk zeggen...... **KNUFF** @ hier: net 2 crackers op..... blijft geloof ik binnen, werd ineens erg misselijk tijdens het wakker worden zien het wel! net even foto gemaakt het het mooie weer hier, het sneeuwt hier nog steeds en er is aardig wat bij gevallen! Het containerdeksel was gisteren schoon Bekijk bijlage 37699
hallo hallo meiden.. ik ben er ook weer zag hele mooie fotos voorbij komen. hier net als lizz een enorm pak sneeuw en t blijft aan de gang. ik maak me alleen zorgen om Jeroen. hij is een uur geleden uit tilburg vertrokken naar huis toe. op zich fijn dat ie terug komt maar hij moet 150 km rijden van tilburg naar alkmaar. dus hopelijk is hij wijs en rijdt hij zo voorzichtig mogelijk en niet harder als kan op de snelweg. ga vanmiddag ook nog ff t park in voor mooie fotos. zo vaak komt t niet voor dat t sneeuwt he en ik wil ook mooie fotos van mijn meissie maken in de sneeuw. ook zag ik al mooie fotos voorbij komen tof he dat slechte weer zo. ik ben nog nooit zo in mijn nopjes geweest met neerslag haha nou ik ga ff een flesje in elkaar fabriceren voor nikita en dan ons zelf douchen en aankleden. trouwens. hier ook iemand met zeer tandvlees. echt niet leuk. ff te fanatiek geborsteld en nou een stukje dik tandvlees bij mijn verstandskies
Wauwwwwwwwwww wat een witte mooie wereld buiten!! geweldig!!! Wij gaan zo lekker met de hond naar buiten, die vind het geweldig!! Ff me vent bekogelen met sneeuwballen
Goeiemorgen meiden hier ik ook een dik pak sneeuw. We wilden vandaag wat gaan shoppen voor ons huisje, maar met dit weer blijven we waarschijnlijk maar thuis. Leuke kamertjes allemaal, ik wil eind januari er echt voor gaan kijken. Begin januari ons huisje dus daar nog druk genoeg mee. Tandvlees heb ik ook last van bleh
Hai laidies, Zie dat ik niet de enige ben met rare kwaaltjes. Nu nie alleen een blaasontsteking, maar ook een schimmelinfectie. Kon er echt niet van slapen vannacht. Ik moet zo dus ff richting apotheek om wat te gaan halen. Verder ff vanmiddag winkelcentrum in. Ben voor mijn zoontje opzoek naar uggsachtige laarsjes, maar heb ze tot nu toe nog maar in 1 winkel gevonden en die waren te groot. Daarna vanavond twee stelltjes op bezoek dus moet ook nog koken. Ik kom vanavond nog ff spieken. liefs, mamaT