Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Kikkert, heel lief van je! ;) Ook voor jou hetzelfde toegewenst hoor! ;)

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    thanks

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dat zijn ook lange dagen...waar werk je als ik vragen mag (in welke sector) zorg????

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik ben verpleegkundige in een ziekenhuis op acute dienst geriatrie

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

ook een pittig baantje of niet?

ik ben zelf leerling verzorgende ig (2dejaars) en wil graag door gaan tot verpleegkundige mits ik dan nog zin heb met 2 kids hihi

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Is heel zwaar geworden...buiten 7jaar geleden...vind als zwangere het heel moeilijk nu, misselijk zijn, dan nog geuren moeten aankunnen...veel wondzorg....mensen wachten soms te lang met een ev wonde!

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    kan ik me voorstellen...en die geuren pfff...je moet idd echt overal tegen kunnen in de zorg. ik vind zelf dat veel mensen de zorg onderschatten op div. vlakken

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ben er weer vandoor ff snel douche en bed ik moet morgen om6uur vertrekken ivm de sneeuw;)

trusten all

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ja, ze onderschatten dat serieus! ;)

Slaapwel en werkse morgen! ;)

10. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    nancy wow mooie foto! wat een scenery!

Petatje ik hoop dat je koortslip snel weg is en dat the mommy glow snel ervoor plaats zal nemen.

Einneh, en gaat het met de misselijkheid?

Bellamano! OH ERWTENSOEP!!! Jeeetje nu weet ik wat ik nog meer mis!! Ohhhh had ik maar een kommetje erwtensoep! Geniet ervan

Guppie, lekker hoor geen kwaaltjes :) Ik ook op dit moment niet! Hoeraaaa.. oh en je buurman moet niet zo zeiken! Ugh buren kunnen echt het leven zuur maken!

Eline, rijd voorzichtig naar Limburg!

Roosje gefeliciteerd met de zwangerschap

Pippo gefeliciteerd met je moeder alvast!

Ok ik ga eten! We zijn net terug van de film 2012! Had ons goed bevallen! Morgen onze 2e echo :) Zijn heeeel benieuwd vooral aangezien ik me echt totaal niet slecht voel... ik hoop maar dat het nog steeds een goed teken is!

Rijd voorzichtig allen!
    x

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    :x bah en dan zit je alweer vanaf 3.45uur wakker omdat je z'n snurk vent naast je hebt liggen en dan zegt hij ook nog dood leuk ja dan ga je toch op de bank liggen:$ ja met als gevolg dat ik niet meer op kan ivm bekken grrrrrr....

voor de rest goeie morgen allemaal....niks om bij te lezen dus ik ga me rustig aan eens verzorgen en dan werken *geen zin* en straks naar de vk.

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Shelly dank je, spannend morgen je 2e echo.
    Wij gaan over een paar uurtjes naar limburg, dus ben een paar daagjes niet online.

xxxx

13. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    morgend dames! mooie foto's weer :)

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen,

Kikkert, leuke foto's!

Pippo: gefeliciteerd met je moeder!

ShellyBerlijn: veel plezier bij de echo!

Eline, veel plezier in Limburg, geniet ervan!

Nog 4 dagen werken en dan heerlijk vakantie! Daar kijk ik echt naar uit. Hubbie heeft al vakantie, dus dan is het extra lastig om mij 's ochtends uit bed te slepen om te gaan werken. Maar hubbie is goed bezig, want die gaat deze week flink aan de klus met de babykamer. Jippie!!! Ben nu al benieuwd naar het eindresultaat:)

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, lekker vakantie! En leuk de babykamer doen, kan ook niet wachten!

@Kikkert, wat leuk die foto's van je schatje in de sneeuw! :)

@Pippo, ja pizza mag je gewoon. Ik hoorde dat je geen 4-kazen pizza mag maar hoorde ook weer dat het wel mag omdat het verwarmd is..

@Hier, helaas gewoon op mijn werk gekomen.. had stiekem gehoopt dat ik gewoon lekker thuis kon blijven, maarja. Erg he eigenlijk... 8)
    Vandaag dus werken en dan t/m woensdag en dan lekker vakantie t/m 1 jan!! Whaaaaaa zo'n zin in!!
    Fijne dag meiden!

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hmm... hier inmiddels thuis. Er reden geen bussen!!! Ik was er helemaal klaar mee en heb rechtsomkeert gemaakt. Nu maar thuis achter de pc aan het werk.

liefs,
    mamaT

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!
    Ik heb een vreselijke hoofdpijn al vanaf gistermiddag.. heb echt geen id waarvan het kan zijn.. denk toch het weer buiten.. een soort van sneeuwhoofd ofzo ;)

Morgen ben ik alweer 12 weken zwanger.. toch een mijlpaal vind ik..
    En volgende week maandag onze 3e echo (nekplooimeting) spannend!!! :D

18. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Mogguh meiden,

Zag weer hele mooie plaatjes voorbij komen, leuk om eens wat meiden te zien!

Eline, rij voorzichtig!

Meiden met een echo,veel plezier!

Wij zijn met zijn allen ineens snotverkouden bah.
    Straks met hubbie mee naar Den bosch, eens kijken of ik wat positiebroeken kan scoren.
    Tot later!

19. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi meiden!

Hier heerlijk geslapen, was wel een keer nodig ook hoor!

Ik kreeg net een krabbel van een vriendin, die heeft dit weekend posi getest en ik was al 2 maanden hcgtjes aan het strooien naar haar :) Ze hebben geholpen :). Echt leuk!!!

Verder weinig te melden. Het was gisteren wel een rit hoor, 18 km door de sneeuw en de auto uitgraven voor de terugweg, haha, maar we hebben het gehaald. Bart heeft nog op een snowboard gestaan met mijn stiefvader, supergaaf, ik wilde ook, maar dacht dat het niet echt slim zou zijn haha. Bij terugkomst een heerlijke kom zelfgemaakte erwtensoep van mijn mama, er bestaat geen lekkerdere :). En pasteitjes gegeten en sávonds voor de lekker trek nog een broodje kebap weesten halen.

Es ik had ook hoofdpijn, komt gewoon van het op en neer gaan van de kou-verwarming-kou-verwarming enz. Lekker slapen was voor mij genoeg om ervanaf te komen.

Dikke kus en meiden met echo veel plezier vandaag en veel beterschap aan de zieken!

Sue

20. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Dag Meiden

na vanmorgen vroeg op te zijn gestaan, zijn we 3 keer vastgelopen met de auto. Hebben allebei het werk gebeld dat we thuis blijven :D
    Met net lopend boodschappen te hebben gedaan ook meerdere auto's lopen duwen om elke hoek stond er wel 1 vast hier. Dus lekker ene dagje thuis en ook wat foto's gemaakt.

Bekijk bijlage 38192

Deel Deze Pagina