Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
  2. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
  3. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    hay dames,heb ff nog niet terug gelezen:$:(sorry,,
    hier ff een update,,,ben zo erg misselijk,,dacht dat het na 10 weken minder werd:(:(:(:(is niet leuk,,slaap ook zo slecht,,nog meer mensen last van deze leuke kwalen??
    xxx

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nee het spijt me, hier echt nergens last van, ook niet gehad eerlijk gezegd 8)
    Heb echt een droom-zwangerschap (tot nu toe!), nog steeds op een roze wolkje hiero :D

Straks gaat het weer sneeuwen he :( Ben benieuwd of we thuis komen. Politie sloeg net iemand in de boeien hier, dat ging niet zo zachtzinnig met een hoop geglibber, geen gezicht! hahahaha kwam niet meer bij :p
    Werk bij een geestelijke instelling, dus maak nog weleens wat mee..

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    He dames, we zijn weer thuis ;) !!
    Heerlijk weekendje gehad, al konden we niet veel erop uit, door de sneeuw. Zaterdag wel superleuke kleertjes gekocht voor Jildou voor de kerst. Helaas heb ik zelf nog niets :( :( !! Maar het was zaterdag echt TE koud om lang te winkelen. Helaas. Hopelijk deze week nog even voor mezelf ;) !!
    Verder niet echt bijgelezen, heb geen idee waar ik ben gebleven :) !! Dus nog spannende dingen gebeurd? Iemand een korte update?

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    zo ik ben ook weer thuis net op tijd want het begint hier weer te sneeuwen. vanochtend kwam ik niet van de parkeerplaats af de auto zat vast in de sneeuw/ijs toen kwam ik eindelijk los zat ik weer vast in z'n kuiltje waar de regen in weg kan lopen:x na een paar pogingen toch los kunnen komen en kon ik naar mijn werk het was flink glad maar heb heel rustig gereden. straks naar de vk hopenlijk laat ons kleintje zich weer ff horen (het hartje).

ik ga hier ff puin ruimen want tis een zooitje hier.

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Ja echt heftig hoor! Hoop dat mijn schat heel aankomt, hij heeft de avond... Zit te wachten op een smsje..

Ah wat is dat hartje toch een mooi iets hé? Heb daarstraks weer even geluisterd, wooooow. Ben zo blij dat het echt zo is en dat het zo goed gaat, begin echt vertrouwen te krijgen :):):).

Mijn broertje is hier weer te logeren. Gezellig, ben ik niet alleen. Morgen komt mijn schoonzusje van 12 hier mee eten, ook gezellig en dan is het woensdag echo-dag en donderdag alweer kerst, ik kom de week wel door met mijn gelukkige roze wolk.

Stiefmoeder zegt net tegen mij, wat een leuke jurk heb je aan, mar het ziet er wel uit als een zwangerschapstuniekje hoor. Euuuuhhh... zit je dan, gvd! Ze probeert het echt uit me te yanken hoor, echt zo moeilijk, Ik heb echt zoiets van als je het dan denkt te weten, laat het dan rusten en respecteer het dat wij gewoon nog niks willen vertellen, djeez... Zij vertelde het ons ook pas na 3 maanden hoor.. Maarja aan haar zag je echt niks, dus en wij waren helemaal niet into kinderen toen en het hele ding eromheen, dus wij hadden sowieso niks in de gaten. Echt flink irritant hoor.. Gelukkig is het bijna kerst en gaan we het vertellen, wordt echt lastig nu om te verbergen...

Dikke kus Sue

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Suekes, ja idd, mijn ouders hadden het al door achteraf maar zijn gelukkig niet gaan vissen :D !! Is idd erg irritant!! Ze horen het dan vanzelf!!

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    hahaha heb zo gelachen daarnet; wij hebben een binnentuin en daar omheen allemaal kantoorramen op de begane grond. Dus ik die tuin in en overal ballen gooien op de ramen. Mijn baas zat een beetje uilig te kijken whahaha gelukkig weten ze hier wel dat ik een beetje gek ben :D

Zo leuk, je voelt je dan echt weer even kind hihi 8)

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, welkom terug! Nou wat een winterfestijn he!

@Suekes, nee niet leuk van je stiefmoeder bah Sommige mensen kicken op 'roddels' en willen gewoon de primeur hebben, jakkes niet leuk!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy, ja hartstikke leuk, maar heb er nu wel weer genoeg van :D !! HAHA gekkie ;) !!!

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Sue en dat is je stiefmoeder? Pff ik zou mn mond houden als ik haar was...

Ik heb vandaag kinderloze maandag. zelf vakantie, maar de rekening van het kdv is me hoog genoeg, dat madam vandaag lekker wel mocht gaan! Ze gaat er ook heel graag heen hoor.
    Vind het wel lekker, met dit weer. Ben 2 keer heen en weer naar de supermarkt geweest, met de fiets want je zal net zien dat ik anders blikschade rijd..

Ik denk dat ik een geslachtsbepalingsecho ga plannen met 16 weken. We gaan geen nekplooimeting doen en ik wil nog een wel een extra echo eigenlijk!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dan lekker brengen Guppie!
    Hier hebben we een oppas en schoonmoeder past 1 dag op. Dus niet oppassen, kost niets ;) !!

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    soms is dat ook ff lekker dat je kunt bijtanken ff zonder kids....2x naar de winkel pfff ik moet ook nog gaan geen zin hahaha

kan me voorstellen dat je nog een extra echo wilt....echo's zijn ook verslavend vind ik zelf hihihi

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hier ook een moeder die oppast ideaal al zeg ik het zelf en wij hebben gelukkig die luxe dat we hem niet hoeven weg te brengen naar een kdv (al is daar niks mis mee hoor)....en uhmm schoonmoeder die mag van mij niet oppassen hihihi (lang verhaal)

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    jeetje wat een gedoe op de vroege morgen wel fijna dat jullie thuis kunnen werken. is hier helaas geen optie.

mooie foto's trouwens

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    geen sorry meid lekker komen wanneer jij zin en tijd hebt doen we allemaal hier (denk ik)

hier ook weer meer last van middelijkheid en slecht slapen (al komt dat meer door een snurkende man naast me:x)

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    fijn dat het een geslaagd weekend was :D .

volgens mij zijn er geen gekke dingen gebeurt of ik moet wat gemist hebben ;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou moet eerlijk bekennen dat ik liever heb dat mijn moeder een dag op zou passen dan schoonmoeder. Ook omdat ik dan thuis kom in een schoon huis ;) !! Al hoeft dat heus niet hoor, maar als je kind over de grond kruipt, is even een keer stofzuigen geen overbodige luxe met 2 honden over de vloer.. En bepaalde dingen hoeven van mij niet niet op die manier.. Als je iets zegt doen ze het toch vaak net iets anders.. Grrrr..

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sue nou lekker als iemand zo zit te vissen stiefmoeders hou op hou op ;) (maar dan mijn stief-schoon-moeder).
    volgens mij is het lekker gezellig met de kids (broertje/zusje opbezoek) geniet ervan

Deel Deze Pagina