Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    volgens mij heb ik nu op iedereen gereageerd...

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoi hoi allemaal ...
    hoe gaat het hier ??? wordt lekker gekletst leuk :)
    hier gaat alles goed alleen erg druk zoals jullie gemerkt hebben ook niet vaak hier .. lees tussen door wel ff iets maar dan houd het ook op had te weinig tijd om echt mee te kletsen ga het vanaf nu wel weer proberen ...
    zag een paar mooie foto,s voorbij komen hier ook 1 van mij in de sneeuw ..:D
    vandaag echo gehad en alles gaat prima met ons spruitje is al weer 6,3 cm en ben 12wk en 4dg maar houden de 3juli gewoon aan ..
    alleen erg veel last van mijn bekken en banden maar verder voel ik me super foto,s staan in mijn album hij heeft er zelf een 3d bij gedaan wat is dat mooi ze toen ik zw was van de 1e 2 hadden ze dit nog niet echt leuk om mee te maken ..

3. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Ja erg hé? Ligt niet aan mij dan dus, wordt er echt kriegel van!

Mijn schoonmoeder is een slons en dat huis... verschrikkelijk! Ze heeft ook nog een grote vieze onbeholpen zwarte labrador en die vertrouw ik voor geen cent, ik zou liefst nooit meer op visite gaan, zeker niet met een kleine baby. Ze wil dolgraag 1 keer per week oppassen maar dan moet ze maar naar mij komen hoor, ik weet echt niet hoe ik dat straks ga oplossen, Bij de andere mk was ze al bezig een kleinkinderkamer te maken AAAARGH! Het liefst zou ik het niet zeggen als ik straks een kleine heb, hahaha zie je het al voor je, gewoon een kleinkind verzwijgen haha! Maarja dat gaat niet. Ik ben zeer recht door zee dus dat gaat zeker een clash worden als ik haar meedeel dat ik vindt dat het vies is en dat ik dat bakbeest een rothond vindt... Ojee... (ik breng zelfs mijn hond naar een pension als ik op vakantie ga omdat ze het voor elkaar krijgen het beestje in 7 dagen te verpesten of omver te laten rijden=werkelijk gebeurt).

Nou ja zorgen voor morgen, en alles voor mijn beebje, dus dan is het maar zo, en dan maar ruzie straks..

Sam fijn dat je een leuk weekend hebt gehad!

Kikkert goed gedaan chapeau :):)! Ja is erg gezelli, ik ga hem maar eens halen :) Lekker eten koken en nog even in de sneeuw spelen :).

Nancy hahhahah ik zie het al voor me en wat goed dat je je verlof al hebt kunnen regelen!

Dikke kus en knuffels Sue

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ zieken: beterschap **KNUFF*

@ weer: ik hoef maar 2 minuutjes te lopen dus moest wel werken ;) mannetje heeft wel een poging gedaan maar kreeg een tel. dat het overleg niet doorging dus is weer omgedraaid en heeft nu vakantie! ik moet alleen morgen nog en dan pas maandag weer :D

@ hier: net weer ff buikfoto's gemaakt, zal ze strax ff in mijn album zetten. Valt me op dat mijn buik een beetje vreemd doet.... de ene keer is ie helemaal onderin dik en de andere keer alleen links..... dan zie je em helemaal bewegen echt heel vaag......
    iemand daar ook last van??

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Einneh ja dat heb ik ook wel. Ik houd het op m'n darmen :D !!
    Lekker meis ook bijna vakantie :D !!

Suekes: Hmm dat klinkt niet fijn daar nee :(

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Sue, is jouw stiefmoeder mijn schoonmoeder toevallig? Klinkt wel zo hoor ;)

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Angel: mooie echo!

@Sue: jeetje zeg... wat een verhaal! Snap dat je er niet blij van wordt.

@Einneh: een bewegende buik...;), heb ik geen last van. Heb wel het idee dat mijn buik met de dag dikker wordt! Heb vandaag zelfs voor het eerst een zwangerschapsjurk aangehad;). Zit heerlijk, alle ruimte maar wel apart hoor...

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, leuke foto! :) Fijn dat het zo goed met je gaat
    Jouw 3D echo is moooooi!! Ik heb die van mij net in mijn album gezet maar die is heel vaag.. Gelukkig hebben we een klein stukje op DVD :D

@Suekes, heh getsie balen zeg van zo'n schoonmama :( Gelukkig ben je recht door zee.. Succes er mee, kweet dat dat soort dingen niet meevallen :x

@Einneh, nee geen bewegende buik hiero.. Wel zei ik toevallig van de week tegen vriendlief dat ik dacht dat ik het voelde bewegen :( Vraagt die vrouw van de echo ineens of ik het misschien al voel omdat de baby zo enorm schopt. Het kan dus wel degelijk, nooit verwacht!!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja hier voel ik de kleine volgens mij zo nu en dan ook sinds een paar dagen. :D Echt zo leuk :D !!

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ja dat dacht ik ook maar het lijkt zo vreemd...... :$

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja klopt :D !! Ik denk dan, als ik niet beter weet denk je dat het de kleine is die beweegt maar daar zit het echt te hoog voor bij mij :D :D !! Vind t wel grappig :D !!

12. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Dithje: ik heb als ik thuis ben :D ook al zwangerschapsbroeken aan, niet dat mijn buik zo heel erg dik is maar ik kan qua breedte bijna niet meer in mijn andere broeken, en als mijn buik dan opzet dan past het helemaal niet meer :$

@ Nancy: ik hou het maar op rommelende darmen..... het bewegen voelt net zo als dat is last heb van spastiche darmen.....
    maar het lijkt me geweldig om de kleine al te kunnen voelen!!

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ik heb er geen idee van hoe hoog de bm nu zit eigenlijk..... :)

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Is dit je eerste kindje?? Ja toch? Je kunt het wel voelen, maar nu nog niet, tenminste niet als het je eerste is. Mijn baarmoeder komt al aardig boven mn schaambeen uit, bij 9 weken al, maar dati s bij een 2e normaal zei vk. Het is zeg maar een randje wat je met je vingers voelt..
    Het bewegen is eerst heel bijzonder en leuk, op een gegeven moment wordt het soms wat vervelend en op het eind deed het me alleen maar zeer ;) !! Gekneusde rib erbij :( :(

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    @nancy dank je meid... heb ff na je echo gekeken maar echt mooi zeg jij bent ook al vooruit gezet zag ik ?? ik zit nu ook al weer 2dg verder maar ik hou het toch maar op de 3juli hahah anders wordt ik knetter hahahh...

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ja, is 1e kindje, het is allemaal heel nieuw.... en af en toe best wel eng moet ik zeggen!!
    Waar zou je dat randje kunnen voelen?? het enige waar ik momenteel last van heb ik mijn buik en volgens mij voel zijn mijn darmen..... deze zijn zo heerlijk in de war :) maar goed dat hoort er bij zeggen ze :D

nog 2 nachtjes slapen en dan kan ik de gyn alle vragen stellen! :D

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Einneh, boven je schaambeen, maar die komt er pas met 12 weken bovenuit bij een eerste. Dus zul je die nog wel niet voelen..

Gefeliciteerd met de goeie echos :D !!

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    oke, dan wachten we nog even af!
    lijkt me niet echt prettig om gekneusde ribben te krijgen van iemand die van binnen uit er tegen aan schopt..... hoop dat je dat deze zwangerschap niet hebt! ;)

19. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    hello lady's

angels wow wat mooi zeg zon 3d echo en dat al met 12.4 weken!
    Darmen: word ik echt gek van ben denk al 5 dagen niet voor de grote boodschap geweest! morgen maar iets laxerends halen want heb nu ook een bol buikje haha.
    sue ik heb ook liever niet dat mn schoonmoeder oppast, doet ze gelukkig bijna nooit of alleen samen met mijn schoonvader en daar gaat sam 1x in de week heen. Morgen gaat mijn schoonmoeder voor het eerst alleen oppassen ben het er eigenlijk niet mee eens maar mn man vind dat we haar een kans moeten geven omdat Sam nu wel redelijk duidelijk kan maken wat hij wel en niet leuk vindt.
    ANGELSOUNd.. Ik weet dat het al een keer is besproken maar waar hadden jullie ook alweer jullie angelssound gekocht en welke? ik zag op internet eentje met koptelefoontje en soms een zonder maar die waren dan errug duur. Denk dat ik er ook een ga aanschaffen..
    Sam leuk dat je zon fijn weekend hebt gehad!
    verder weet ik het eigenlijk niet meer sorry voor wie ik heb overgeslagen!

knuffel voor iedereen

20. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ik heb altijd al last van mijn darmen gehad, maar nu alleen nog maar meer.... ga soms 5-7 dagen niet naar toilet voor de grote boodschap.... :(
    ik heb ontdenkt dat als ik activia gebruik het wel redelijk goed gaat. Ik neem dan die om te drinken, zijn wel redelijk aan de prijs (ronde 1 euro) maar goed ik heb het idee dat dit helpt en dan ontbijt ik ook meteen goed :D

Deel Deze Pagina