kom ff snel binnen wippen om te vertellen hoe het was bij de vk, alles was goed en we hebben het hartje weer gehoort maar de kleine floepte steeds weg en het hartje ging snel echt super om te horen. en morgen echo
mooie foto hoor!!!en ook hele mooie echo's in je album,,geweldig!!!!!! nancy,,je hoeft geen sorry te zeggen omdat je geen klachten hebt hoorben alleen maar blij voor je!!! en sam,,voel je de baby al???das gaaf!!!!!!! eeeehhhh wie ben ik vergeten?? oja sue,,wat een vervelende stiefmoeder,,,toevallig fam van mijn schfam???haha,,nee ff zonder gekheid,,,,,,,is vervelend!!!!!! ga nu even de polarexspress kijken met de 2 oudste dames xxxen tot straks
Goedeavond iedereen! Bedankt voor de felicitaties voor mijn moeder! Aan alle mama's in spe met een goede echo, gefeliciteerd!
Hey meiden, Angel, leuk dat je weer binnenwipt! Ziet er mooi uit en je buikkie gaat ook lekker he? Kikkert, fijn dat je het hartje hebt kunnen horen.. Veel plezier met de echo morgen. Schoonmoeders...ik heb de liefste die er is. Ze is meer moeder dan mijn eigen en ze is ook de enige die ik volledig vertrouw met Damian.. Bellamano, probeer eens roosvicee laxo, werkt super! Ik heb een angelsound van de kijkshop, koste iets van 30,- geloof ik en hij werkt prima. Vandaag ff lekker naar den bosch geweest. Eindelijk 2 broeken gevonden bij miss etam outlet, was echt een koopje, voor 16,- 2 broeken Ook nog een bolero gehaald, dus ik ben aangekleed met de feestdagen. Ik heb alleen flink buikpijn van het genies en geproest, dus ik hoop dathet gesnotter snel ophoud.
Ik heb mn angelsound bij voshealth.nl of .com Ene dag besteld, volgende al in huis, nu wel rekening houden met kerst en weer he !! Vriendin van mij had die van de kijkshop en kon er niet eens haar eigen hartslag mee vinden, dus toen heeft ze hem teruggebracht en deze besteld. En heb hem daar dus ook weg! Kikkert gefeliciteerd!! Pippo: Jij ook gefeliciteerd !!
Dank je wel Sam en nummer 4! Ga dan gaan slapen, morgen weer een drukke verzorging, is echt niet te doen jong! Zal weer lekker kapot zijn! Slaapwel iedereen!
Hoi Bellamano, Hier op de site staat rechts een link: babyhartje luisteren. Daar kun je em voor 29,95 kopen! Bij mij is mijn schoonmama keilief, echt een schat, zo lief voor kinderen! Het is dat vieze huis (zelfs Bart krijgt er rillingen van) en dat onbeholpen beestje.... Ze zijn heel onbezorgd en hippie-achtig. Maar zo lief. Vandaar dat het zo'n moeilijk ding is. Komt goed hoor Knap dat je het toch probeert! Is heel grootmoedig! Dikke kus!
Kikkert moooooi! Morgen een goeie echo en dan ben je feestdagen-proof. Bart bijna weer thuis Mike lekker op bed! Lekker in de sneeuw gespeeld en babytv gekeken met mandarijntjes erbij . Slaap lekker allemaal en morgen weer een mooie dag! Xxx Sue
schoonmoeders.. mijn schoonmoeder is ook heel erg lief! Echt een schat en heel zachtaardig, mijn schoonvader daarintegen is een man die zich niet kan uiten, zich liever afsluit van dingen en daardoor heel onverschillig kan overkomen, toch doet ie alles voor je als het moet.. Dus eigenlijk mag ik niet klagen Nu ga ik lekker slapen.. welterusten
Hallo allemaal! Ik las wat over bewegende buiken En zag weer vele foto's voorbij komen! Die sneeuwpop is wel erg groot Wij krijgen precies tijdens Kerst weer sneeuw! Kijk er al naar uit. We zijn vanochtend naar de ob/gyn geweest! Ik maakte me stiekem erge zorgen omdat ik bijna geen zwangerschapskwaaltjes heb! Behalve het vele plassen! Zelfs mijn bandenpijn is weg! Maar alles is goed. Kleine groeit prima en het hartje ging super snel! 176x Over 4 weken hebben we de laatste echo in de US en dan terug naar huis!!! Terug naar de erwtensoep hahahaha Nou ik lees morgen wel weer de nieuwe verhalen. Hoop dat iedereen het goed maakt! XX
Goeiemorgen!! mijn schoonmoeder is een schat van een mens, op dit moment vertrouw ik haar meer met de kleine dan mijn eigen moeder. Mijn moeder is in een diep dal geraakt en verwerkt het op de verkeerde manier. Ik kan haar echt niet meer vertrouwen en ben ook bang dat dat nooit meer terug gaat komen. De auto gister op een andere parkeerplaats geduwd waar het beter begaanbaar was. Vandaag dus gelukkig wel naar werk kunenn gaan. Nouja gelukkig :S Heb dus helemaal geen zin. Maar 2 daagjes maar toch blehhh. Donderdag de Echo
@shelly gefeliciteed met je goede echo meid .. @kikkert fijn dat je het hartje weer gehoord hebt blijft toch spannend .. veel plezier bij de echo vandaag @mamasan dank je vind het ook wel weer fijn ff binnengewipt te zijn probeer ondanks de drukt het ff bij te houden .. @bellemano was echt bezonder ja zon 3d echo ... schoonmoeders praat me er niet van ... in het begin was ze poeslief maar nu pffff we hebben al bijna een jaar geen contact met ze wel jammer aan de ene kant maar ja liegen daar houden we niet van en al helemaal niet als de kids voor haar moeten liegen tegenover hun eigen vader dan breekt er iets bij me ... iedereen die ik ben vergeten sorry heb niet alles kunne onthouden maar voor de gene met een echo of bezoek aan de vk veel succes ..
@Shelly, mooie echo meid!! @Schoonouders, mijn schoonmoeder is een schat, maar als ik zie wat een ongezonde relatie ze heeft met de kinderen van mijn vriend z'n broer... Die kinderen zitten daar veelste veel, zien hun opa en oma bekant als ouders. Ze kan ook ALLEEN maar over die kinderen praten en ik irriteer me daar mateloos over. Ook toen we vertelden dat we zwanger waren, 1 minuut later ging het alweer over die kinderen... Daarom wil ik een leuke opa en oma voor mijn kind, dus ons kind gaat gewoon naar het KDV. Mijn schoonvader is wel lief maar heeft al tijden een drankprobleem en die zal ik NOOIT met mijn kind(eren) alleen laten!
morgend dames, las iets over schoonouders. Heb er 4. we zijn beide kind van gescheiden ouders! ze zijn allemaal best lief! zag ook weer mooie foto's en echo's voorbij komen. voor de rest blijft er niet veel hangen.
Goedemorgen!!! jaaaaaaaaaaaa in week 12 aangekomen!!! wat een heeeerlijk gevoel.. toch een mijlpaal!!
Mogguh meiden, Shelly, gefeli met je mooie echo! Kikkert veel plezier vandaag! Es, gefeli met je mijnpaal! Ik ben helemaal brak Zoonlief had vannacht een kroepaanval, dus ben de halve nacht opgeweest. Terug naar bed is vandaag ook geen optie, ben jarig en er komt bezoek en moet ook nog taart halen. Zal maar eens gaan douchen,want eer ik door de sneeuw ben met de kinderwagen
GOedemorgen dames. ANgel wat prachtig die 3d echo !! Mooie echo Shelly!! Verder hier gisteravond zoiets leuks gehad. Ik lag in bed te luisteren naar ukje en die was ontzettend druk, ik hoorde het steeds trappen en soms was ie zo hard dat ik hem ook voelde !!